PDA

View Full Version : iemand nog een vr6 ombouw met rdw keuring voor 2000 euro..!!!


Richard
03-02-2005, 20:45
dus ff je golf 1.4 ombouwen laten voor 2000 euro!!! 8)

http://www.slook.nl/corrado/main.php?option=1&forum_id=586521

Big_Mac_Mark
03-02-2005, 21:04
Vet zeg! Zou dat ook kunnen in mijn cabbie? En wat voor shit zou er nog bijkomen voor die APK dan? Beetje onwaarschijnlijk dit....

teknix
03-02-2005, 21:30
RDW keuring alleen gegarandeerd voor Corrado of Golf 3,Golf 2 niet zeker.dus Cabbie waarschijnlijk ook niet.Leek mij ook wel interessant voor mijn Cabbie.

steven16v
04-02-2005, 12:39
Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.

Marcski
04-02-2005, 14:03
Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.

niet waar, bij een nette inbouw willen ze wel goedgekeurd worden. Ken zelf een Golf 2 VR6 die laatst nog op kenteken is gezet ;)

Waldorf
04-02-2005, 16:22
ik ken er ook een. Als de abs goed is en je hebt niet gerommeld met de langsbalken om het blok erin te krijgen, en de remmerij is goed. Krijg jij heus wel je keuring er door.
Ik heb binnen kort zo'n keuing te doen, en over twee maand nog een. je moet alleen alles, maar dan ook alles netjes in orde hebben.

Richard
04-02-2005, 17:00
bij een golf 2 kun je het beste een g60 pakken ivm de abs etc en als je hem netjes inbouwd en papieren van de motor hebt en een kat eronder dan lukt het wel...voila vr6 op kenteken..

Tommy
04-02-2005, 17:31
Je krijgt alleen een kenteken (rdw) op een auto als het blok wat je er in wil bouwen ook standaard geleverd werd met dat blok vanaf fabriek. Dus golf 3 en een corrado krijg je dus wel op kenteken. Maar een golf 2 en golf 1 (cabrio) lukt je dus niet.

Das via een andere procedure...

Voor Golf II kan dus idd ook, maar das wel een dure hobby!

steven16v
05-02-2005, 10:35
Dat is mooi nieuws. Ik was er altijd van overtuigd dat het dus niet kon. Je zal dan idd het beste een g60 body kunnen pakken. Ivm de remmen. En dat het chassis steviger is dan van een "gewone" gti. Toch maar eens aan een nieuw project gaan denken :)

OakgreenVR6
05-02-2005, 11:48
Als de abs goed is en je hebt niet gerommeld met de langsbalken om het blok erin te krijgen, en de remmerij is goed. Krijg jij heus wel je keuring er door.

ABS is niet verplicht en voor een Golf mkII ontkom je er niet aan om de langsbalken te bewerken, anders gaat het blok er tegenaan lopen in de linkse bochten.

OakgreenVR6
05-02-2005, 11:49
bij een golf 2 kun je het beste een g60 pakken ivm de abs etc en als je hem netjes inbouwd en papieren van de motor hebt en een kat eronder dan lukt het wel...voila vr6 op kenteken..

Een katalysator is volgens mij niet verplicht, staat immers ook niet op het (nieuwe) kentekenbewijs gespecificeerd. Maar ivm de geluidskeuring kan het geen kwaad om 'm eronder te plaatsen. Tevens moet je een duidelijke tekening inleveren met daarop de afmetingen en typenummers van het uitlaatsysteem.

MelG60
05-02-2005, 19:01
Golf 1 VR6 is ook gewoon door rdw te krijgen.

Jurgen Santana
05-02-2005, 19:39
ABS is niet verplicht en voor een Golf mkII ontkom je er niet aan om de langsbalken te bewerken, anders gaat het blok er tegenaan lopen in de linkse bochten.

Bij een G60 zit er volgens mij al (iets) meer ruimte.

OakgreenVR6
05-02-2005, 22:59
Bij een G60 zit er volgens mij al (iets) meer ruimte.

Enkel RallyeGolf heeft standaard al wat meer ruimte. Dit doordat de VR6 daar al in gezeten heeft, maar nooit op de markt is gekomen en plaats heeft gemaakt voor de G60.

M.I.V.W
13-02-2005, 17:45
Enkel RallyeGolf heeft standaard al wat meer ruimte. Dit doordat de VR6 daar al in gezeten heeft, maar nooit op de markt is gekomen en plaats heeft gemaakt voor de G60.

FOUT,
De laatse golf 2 g60 modellen hebben ook al een uitsparing in de chassis poot zitten die voor de vr6 is bedoeld.
En 2000 euro voor zo'n motor inbouwen is niet heel erg goedkoop ,is gewoon redelijk,als je een goede garage hebt ben je op een zaterdag klaar,het kan niet voor niks alleen in een golf3 of corrado,stekkertje stekkertje.
En zo'n vr6 motor compleet heb je al voor een appel en een ei,zeker zo'n niet DIS motor.

OakgreenVR6
13-02-2005, 18:27
Vanaf welk chassisnummer / welke productiemaand dan?

Richard
13-02-2005, 18:43
FOUT,
De laatse golf 2 g60 modellen hebben ook al een uitsparing in de chassis poot zitten die voor de vr6 is bedoeld.
En 2000 euro voor zo'n motor inbouwen is niet heel erg goedkoop ,is gewoon redelijk,als je een goede garage hebt ben je op een zaterdag klaar,het kan niet voor niks alleen in een golf3 of corrado,stekkertje stekkertje.
En zo'n vr6 motor compleet heb je al voor een appel en een ei,zeker zo'n niet DIS motor.

kom maar op dan met degene die en alles erbij heeft en de motorombouw en de rdw keuring regelt!...

had je nog niet aan gedacht dat ie ook alle onderdelen regelde...

MAW dit is wel goedkoop!

vwbullit
13-02-2005, 20:15
Wat ben je van plan luporsche???
Zie het steeds staan maar... is het een nieuw project van je??
gr ben