PDA

View Full Version : Ponton vraagje


SplitBien
07-02-2005, 11:42
Wat is een heckklappengriff waard met een -s- erop??

Het gaat om onderstaande:
http://i9.ebayimg.com/02/i/03/51/5d/a0_1_b.JPG

Bussie komt zo
07-02-2005, 11:47
Wat is een heckklappengriffe waard met een -s- erop??

Het gaat om onderstaande:
http://i9.ebayimg.com/02/i/03/51/5d/a0_1_b.JPG

Ik zou het niet weten, maar volgens mij was die Belg met die typ3 site ernaar op zoek.

SplitBien
07-02-2005, 11:51
hehe ik heb hem!! :D :D Maar ik heb een NOS andere dus heb er eentje over.... :)

the hanz
07-02-2005, 12:19
mmhhh komen ook steeds meer bling items op dat blauwe gevaarte he :rolleyes: moet nog opschieten met de mijne anders zijn ze al dat glimspul al weer gewend... :)

SplitBien
07-02-2005, 12:58
hehe je mag inderdaad wel opschieten hans! een beetje glim glim spul komt er vanavond al op, en er is meer bling bling spul onderweg! Goed voor de ponton, minder voor mijn budget maar ach, voor de ponton moet je je budget gewoon overschrijden dat zijn ze meer dan waard! :D :D

Big_Mac_Mark
07-02-2005, 13:06
Met die 'S' zijn veel waard, die met 'E' wat minder! Ik zou die 'S' houde...

SplitBien
07-02-2005, 13:11
Die met die e zijn ook vrij zeldzaam omdat die alleen in amerika gemaakt zijn... Alleen vind ik de s persoonlijk mooier! Heb nu een "kale" en er eentje met een "s"!
De "kale" is een NOS kapje, ook wel leuk en uitzonderlijk mooi, die met de "s" is gebruikt maar vrij mooi nog.

the hanz
07-02-2005, 14:38
Met die 'S' zijn veel waard, die met 'E' wat minder! Ik zou die 'S' houde...

met een 's' is veel waard :confused: een euro of 30 a 40 ofo
En een 'e' minder...knappe jongen als je me er eentje kan bezorgen...en zeker voor een euro of dertig..andersom kan ik wel voor je regelen :)

the hanz
07-02-2005, 14:42
[QUOTE=Sabine_Bug]Die met die e zijn ook vrij zeldzaam omdat die alleen in amerika gemaakt zijn... Alleen vind ik de s persoonlijk mooier! Heb nu een "kale" en er eentje met een "s"

"S" van sabine zeker... :D :D :D
ik weet inmiddels dat de "E" van economic is dit is een s uitvoering kwa luxe en afwerking alleen met een motor met enkele carb voor de landen met slechte benzine... althans dat is wat ze me op de samba site vertelde op het forum....en er waren er meerdere die niet eens wisten dat ze bestonden en laat staan ze ooit gezien hadden..

SplitBien
07-02-2005, 14:50
[QUOTE=Sabine_Bug]"S" van sabine zeker... :D :D :D
ik weet inmiddels dat de "E" van economic is dit is een s uitvoering kwa luxe en afwerking alleen met een motor met enkele carb voor de landen met slechte benzine... althans dat is wat ze me op de samba site vertelde op het forum....en er waren er meerdere die niet eens wisten dat ze bestonden en laat staan ze ooit gezien hadden..

Wist ook niet dat die bestonden, hoorde het gisteren ook pas van een freak........ Met "E" zijn dus idd zeldzamer.. Met "S" erop is leuk om te hebben maar voor 30 of 40 euro doe ik hem niet weg, dan gaat ie mooi de vitrine in, heb er zelf bijna niks voor betaald maar voor mij is het gewoon uniek om te hebben omdat ik er al een tijdje 1 zocht.

the hanz
07-02-2005, 15:31
Wist ook niet dat die bestonden, hoorde het gisteren ook pas van een freak........ Met "E" zijn dus idd zeldzamer.. Met "S" erop is leuk om te hebben maar voor 30 of 40 euro doe ik hem niet weg, dan gaat ie mooi de vitrine in, heb er zelf bijna niks voor betaald maar voor mij is het gewoon uniek om te hebben omdat ik er al een tijdje 1 zocht.

had dat dan gezegd...ik wist er 4 nu nog maar 1 wat zoek je nog meer misschien kan ik je helpen....try me..

SplitBien
07-02-2005, 15:36
Chrome knipperlicht houders met witte glaasjes voor de voorkant, de korte.. (tietjes)
(moet topstaat zijn)
Chrome sierstrips rondom oud model uiteraard
Het liefste (een beetje overbodige luxe maar okee) een complete koplampen set met zeer mooie koplampringen
En alles wat je nog weet te liggen mag aangeboden worden. :D

ploon
07-02-2005, 15:40
Chrome knipperlicht houders
die lagen in mol voor redelijk weinig (fridojim heeft ze gekocht voor op zijn variant)

SplitBien
07-02-2005, 15:43
De kleine? De tietjes?? Ben alleen voor karmann ghia tegen gekomen....... :(

ploon
07-02-2005, 15:43
yep, netjes in het chroom. (wel zonder lenzen)

the hanz
07-02-2005, 15:45
Chrome knipperlicht houders met witte glaasjes voor de voorkant, de korte.. (tietjes)
(moet topstaat zijn)
Chrome sierstrips rondom oud model uiteraard
Het liefste (een beetje overbodige luxe maar okee) een complete koplampen set met zeer mooie koplampringen
En alles wat je nog weet te liggen mag aangeboden worden. :D

die chrome tietjes weet ik voor je alleen met oranje glaasjes maar op ebay staan de witte glaasjes ook dus die zal ik ff navragen wat ze kosten moeten
chrome sierstrips moet je ff leon vragen of hij dat bij hans groeneveld wil navragen grote kans van wel iig een groot gedeelte, koplampringen zijn gelijk aan kever dus moeten te vinden zijn in goeie kwaliteit, ik heb de mijne opnieuw laten verchromen voor een tientje of vier
die bumper set weet ik ook nog wel in hele goeie repro maar ja die zijn weer zo'n 450 euro...misschien iets voor later..
deurschelpjes maar die zal je al wel van leon hebben, orginele chroome
versnellingspook

SplitBien
07-02-2005, 15:45
Kaaaa Uuuuu Teeee zeg! Heb ik dus over het hoofd gezien! Zag bij die vent (tegenover waar ik jou zag) wel e.a liggen maar die waren niet mooi genoeg.....
Heb nu ook chrome maar die zijn TE erg aangetast voor het mooie.... :(

SplitBien
07-02-2005, 15:50
die chrome tietjes weet ik voor je alleen met oranje glaasjes maar op ebay staan de witte glaasjes ook dus die zal ik ff navragen wat ze kosten moeten
als je die in nederland weet is het ook goed! witte glaasjes wordt je mee doodgesmeten!

chrome sierstrips moet je ff leon vragen of hij dat bij hans groeneveld wil navragen grote kans van wel iig een groot gedeelte
Ben gisteren bij hans geweest maar hij heeft niks meer helaas!! :(

koplampringen zijn gelijk aan kever dus moeten te vinden zijn in goeie kwaliteit, ik heb de mijne opnieuw laten verchromen voor een tientje of vier
Okee, wist ik ook wel, net als de bolle glaasjes maar ik ben te lui om een set compleet te maken... :D :D Zal wel ff op MP of ebay zoeken naar een complete set kever koplampen... Maar zijn de ringen ook hetzelfde????

die bumper set weet ik ook nog wel in hele goeie repro maar ja die zijn weer zo'n 450 euro...misschien iets voor later..
Ik doe niet aan later.... Later woon ik op mezelf en krijg ik kinderen ga ik misschien wel trouwen en dan komt het er niet van, alles moet bij mij altijd nu, hahaha! PB het adres maar als je het hebt!

deurschelpjes maar die zal je al wel van leon hebben, orginele chroome versnellingspook
Deurschelpjes heb ik nog niet maar weet ook niet of ik die wel wil.... Ennuh die pook, heb je een foto??? Wilde eigenlijk een shortshifter erin hebben, eentje van empi, vind het wel lekker schakelen maar origineel chroom is ook wel vetjes!

the hanz
07-02-2005, 15:51
De kleine? De tietjes?? Ben alleen voor karmann ghia tegen gekomen....... :(

volgens mij zijn die hetzelfde als de type 3.....

SplitBien
07-02-2005, 15:53
volgens mij zijn die hetzelfde als de type 3.....

Zeg dat het niet waar is anders sla ik mezelf tegen mijn kop!!!
ZOVEEL zien liggen!! :mad: :mad:

the hanz
07-02-2005, 15:54
[QUOTE=Sabine_Bug]als je die in nederland weet is het ook goed! witte glaasjes wordt je mee doodgesmeten!

ik vraag het na

Maar zijn de ringen ook hetzelfde????

ja

PB het adres maar als je het hebt!

doe ik

Ennuh die pook, heb je een foto???

www.type3.nl

Wilde eigenlijk een shortshifter erin hebben, eentje van empi

zou ik ook doen...oh nee heb ik al gedaan :D

SplitBien
07-02-2005, 16:00
whahahaha als ik op die site klik; vwtype3.nl kom ik op een diabetes site uit, haha! Denk dat er nog vw voor moet staan??? :p

Hoor het adres van de bumpers wel van je en van de knipperlichten!

Zal de pook nu ff bekijken! Mocht ik het wat vinden hoor je het anders hou ik het bij de shortshifter! :)

TNX!

Mychatype3
07-02-2005, 16:58
[QUOTE=Sabine_Bug]
Chrome sierstrips rondom oud model uiteraard
Het liefste (een beetje overbodige luxe maar okee)

Sierstrips oud model heb ik een NOS set voor één auto!!!! incl. dorpelstrips NOS. Alleen nie goedkoop :o .................... pm maar voor prijs.
Greetz Mycha

SplitBien
07-02-2005, 17:01
@mycha; je hebt een pb!

volksaddiction
07-02-2005, 17:22
Chrome Pook hebben we hier ook nog reserve Bien ;)
(van Hans in v'daal)
En koplampen heb je toch al eens meegenomen ?!
Enige wat bij jou ontbreekt is de bevestiging in je scherm :(

volksfahrer.nl
07-02-2005, 18:35
Chrome knipperlicht houders met witte glaasjes voor de voorkant, de korte.. (tietjes)
(moet topstaat zijn)


Topstaat? Tuurlijk, anders steekt het zo af tegen de rest van je ponton:wink: