PDA

View Full Version : Cabrio Mk1 en Intro


mike80sguy
08-02-2005, 16:37
Hey,

FF voorstellen. Ik ken dit forum al langer maar nu ook maar eens aangemeld. Ik heb dus een Mk1 Cabrio en zit met serieuze plannen om hem echt sjiek te krijgen. Probleem is dat ik de ruimte niet heb om een auto te strippen en om er aan te werken. Dus als iemand iets in de aanbieding heeft... Graag. (omg. Eindhoven).

Anywayz. Het idee is om hem te spuiten, originele bumpers (smalle chrome) en spiegels (zwart) te monteren. verder wil er een alarm met CV (slotloze) klinken en elec ramen in zetten. Nieuwe deurrubbers en chrome sierstrips zijn al besteld evenals geheel rode achterlichten. Bumpers moet ik nog vinden spiegels ook. En dan dus de een ruimte om eea te doen. Ik weet dus nog niet precies wanneer ik ermee begin.

Er zal ook ooit in de toekomst leer in komen maar dat komt ooit wel goed. De Motor is nog prima dus die laat ik ook nog ff zitten.

Nu issie zo:

http://mike.dubachnet.com/images/cars/Cabrio%20januari%202005%201.JPG
http://mike.dubachnet.com/images/cars/Cabrio%20januari%202005%202.JPG
http://mike.dubachnet.com/images/cars/Cabrio%20januari%202005%203.JPG

http://mike.dubachnet.com/images/cars/HPIM0695.JPG

Tjaap
08-02-2005, 16:40
die bumpers zijn perfect voor die auto, niet alle auto's zien er beter uit met klein chroom.

mike80sguy
08-02-2005, 16:45
Je hebt een punt. Ik twijfel er al heeeeel lang over. áls ik op het laatst besluit toch met deze bumpers verder te gaan moet ik wel een achterbumper vinden met mooie chrome strips, die van mij zijn achter verweerd.

LRR
08-02-2005, 16:49
Mooi laten zitten die bumpers !!!!!!!! Ziet er echt heel strak uit zo. Even een paar hele chique chromen velgen eronder (of poli) en nog ietsie lager en niks meer aan doen !!!!!!!!!!!


Welcome btw


Grtz................ LRR

biertje
08-02-2005, 16:52
walla ge moogt den achterbumper van oewe cabrio wel even met de mijne oversteken als dien van mijn mooier zijn (van de lichtgroene dan, en neen men remus blijft lekker in de schuur liggen evenals men jbl rommel :rolleyes: )... voorbumper is volgens mij al nie mooier... MAARRRRRR wel zelf sleutelen want ik heb de laatste 2 weken zelf al genoeg onder da ding gelegen.... :biggrin:

biertje
08-02-2005, 16:53
ennum mike... der moeten wel chrome originele spiegels op..... geen zwarte....

mike80sguy
08-02-2005, 16:57
uhm dude, WITTE WA DA KOST. Bovendien zijn die bijna niet aan te komen én die kan ik altijd nog overzetten. Het gaat er mijn om dat deze eraf gaan en dat ik de het platte model erop schroef zodat het iig mooi past. Als ie dan is gespoten zijn de montage punten orgineel en kan ik altijd later nog de chrome erop steken. Schnappie?

Tommy
08-02-2005, 17:14
Houden zo! alleen smallere/platere banden en wat zakken nog! super zo!

biertje
08-02-2005, 17:39
Houden zo! alleen smallere/platere banden en wat zakken nog! super zo!

ghegheghe zitten net een week nieuwe uni royals op en ik denk niet da da ding nog lager gaat ivm driveability... tenzij de kerstman met airride langskomt waarschijnlijk....

en mike dude... volgens mij heb ik in .de spiegels gezien die op de originele montagepunten passen.... int chroom :D :tongue: :cool:

mike80sguy
08-02-2005, 19:47
Klopt. En de zwarte ook. MAAR die ik nu heb dus niet. DUS. ik moet orginele steken zodat ik (na het spuiten wat ooit gaat komen) originele spiegels heb met plat model en klein voetje. Dan kan ik dus altijd nog chrome plaatsen. Als ik deze houdt moet ik straks met het opnieuw bevestigen weer gaan kitten etc en das niet mooi.


En ik weet dat naar binnengerichte en platte banden mooi gevonden worden (en gewoon 'in' zijn) maar ik vind het niet passen bij mijn velgen en verlaging. En ik ga idd niet lager want het is nog altijd mijn enige auto die nog wel iets van comfort moet overhouden.

Extreem platte banden vind ik in het algemaan bijna nooit mooi bij oldschool auto's.

De auto, lees: plaatwerk, is op de foto heel wat strakker en zwarter dan in het echt trouwens.

biertje
08-02-2005, 20:13
met een nieuwe motorkap en wa butsen met een hamer staat je auto der weer strak bij dude :rolleyes:

en dat bruin metallic heeft ook wel iets, maar lakzwart zou helemaal subliem zijn :cool:

zometeen project rat maar eens helemaal klaar maken voor de apk :D (alleen de aanjager werkt nog niet) en dan morgen laten keuren.... :eek:

mike80sguy
08-02-2005, 20:17
Lakzwart 300 euro voor de buitenkant en 30 euro per binnenzijde deur. Ik moet hem dan wel geheel spuitklaar aanleveren... Dus ehm als iemand GOED is in het strak maken van auto's. You are needed.

Tjaap
08-02-2005, 20:55
das GEEN geld

biertje
08-02-2005, 21:03
Lakzwart 300 euro voor de buitenkant en 30 euro per binnenzijde deur. Ik moet hem dan wel geheel spuitklaar aanleveren... Dus ehm als iemand GOED is in het strak maken van auto's. You are needed.

dude... vindt een andere motorkap.. misschien een andere deur... en dan is het niet veel meer als opschuren ala project rat (wel eerst alles demonteren) en eventuele kleine deuken haal je er zelf zo uit... tis nie zo dat er in die golf deuken zitten die erg moeilijk zijn en/of op een slechtbereikbare plaats zitten..... beetje kloppen / trekken, en dat ding staat in een avond klaar voor voorbewerking...

zelf de deuken plamuren & schuren, beetje grondlakken... alles oppervlakkig schuren en overspuiten... misschien is het zelfs mogelijk de binnenkanten zelf te spuiten (alhoewel voor die 60 euro...)

waar is het trouwens voor die prijs?

mike80sguy
08-02-2005, 21:10
Tis in Veldhoven op de Run dus das lekker dichtbij. Ik heb ze vandaag gebeld. Ze hebben dan ook enkel een spuitcabine en doen zelf helemaal niks aan plaatwerk dus puur, binnen douwe en spuite.

En wat heb jij toch met die motorkap. Daar zitten maar 3 oppervlakkig putjes in. Mijn deuren is helemaal het werk nie. Mijn achterschermen hebben biede een diepere tik en de achterklep moet juist vervangen.

biertje
08-02-2005, 21:19
Tis in Veldhoven op de Run dus das lekker dichtbij. Ik heb ze vandaag gebeld. Ze hebben dan ook enkel een spuitcabine en doen zelf helemaal niks aan plaatwerk dus puur, binnen douwe en spuite.

En wat heb jij toch met die motorkap. Daar zitten maar 3 oppervlakkig putjes in. Mijn deuren is helemaal het werk nie. Mijn achterschermen hebben biede een diepere tik en de achterklep moet juist vervangen.

welk bedrijf is da daar?

Tommy
08-02-2005, 21:23
hey biertje... ;) Maareh... weet niet wat jou hobby is, maar denk dat het meer aandachtskwestie is dan iets met auto's... Tis maar een indruk hoor. ;)

biertje
08-02-2005, 21:27
hey biertje... ;) Maareh... weet niet wat jou hobby is, maar denk dat het meer aandachtskwestie is dan iets met auto's... Tis maar een indruk hoor. ;)

nee msn ligt deruit en ik ben te lam om te bellen :)