PDA

View Full Version : plaatwerk dat net niet past, komt dit vaker voor


Golfzilla
21-02-2005, 18:56
vroeg mezelf net het volgende af:

een half jaar geleden ongeveer, had ik deuren gekocht voor mijn golf, na deze erin te hebben gehangen was de pasvorm net niet je-van-het. links en rechts van de deuren had ik een te grote naat naar mijn zin (groter als de originele deuren die eruit kwamen), heb daarom mijn oude deuren (de originele) weer terug gehangen toendertijd.

de deuren stellen leek me ook nutteloos (weet niet of dit kan uberhaupt in de lengte) omdat de naden zowel links EN rechts zaten.

komt dit vaker voor???
ze zeggen altijd geeneen auto is dezelfde, maar dat het zoveel uitmaakte :S
ik ben misschien van plan om andere plaatwerk te halen voor sommige delen van de auto, maar als dit nu allemaal zo bagger past denk ik er nog us over na. wie weet hier meer over of heeft hier ervaring mee??

VolkswagenRacing
21-02-2005, 19:11
Als het immitaie delen zijn komt het HEEL vaak voor,
En als de auto schade heeft gehad ook :)

Mischien de deuren van een 5d gepakt ;)

Golfzilla
21-02-2005, 19:15
Als het immitaie delen zijn komt het HEEL vaak voor,
En als de auto schade heeft gehad ook :)

Mischien de deuren van een 5d gepakt ;)

nou het waren originele vw deuren (geen imitatie) maar de originele deuren die erin zitten passen aan allebij de kanten wel gewoon normaal, maar waarom 2 andere deuren uit een andere golf niet (het enige verschil was het bouwjaar, autos = 89, deuren waren 90)

oldschool_lover
21-02-2005, 19:33
Zou geen verschil in moeten zitten....

VolkswagenRacing
21-02-2005, 19:36
klinkt me heel vreemd,

Golfzilla
21-02-2005, 22:40
hmm ik merk dus al dat het eigenlijk dus gewoon niet moet kunnen, hmmmm zal het toch eens beter gaan bekijken dan ALS ik nieuw plaatwerk erop zet, en mocht het dan WEER zo zijn ben ik er met fotos :D:D

vwbullit
21-02-2005, 22:58
ik heb het zelf ook.
Ook een orginele deur ingezet en net iets meer naad aan het scherm kant.

Als je zelf geen plaatwerken bent ga er dan ff naar toe en die richten je scharnieren en klaar is kees.
Mijn golf heeft rondom grovere naad als het beestje die ik er voor had.

En nee mijn auto is niet krom.
Ik kan me er zo aan ergeren als zo'n deur als een mongool erin hangt.

En ja kan je zien of ie schade heeft gehad ja.
Is bij een golf aan meerdere punten te herkenne.

VolkswagenRacing
21-02-2005, 23:03
Hij heb t over allebij de kanten een grote naad.
Anders is het idd stellen.

Golfzilla
22-02-2005, 12:24
wat moet ik me voorstellen bij dat stellen eigenlijk??, doen ze dat bij zowel de deur als het voorscherm??