PDA

View Full Version : polo 6n lampen in een caddy passend maken?


Roy84
31-03-2011, 20:26
Ik wil graag polo lampen in mijn caddy2 plaatsen, nu weet ik dat dit niet past enzo, maar ik wil weten wáárom het niet past, want kan ik het bijvoorbeeld passend maken door alleen de grille aan te passen?
of hoe kan ik dit passend maken?

Ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen hoe en wat, want de lampen die ik graag in de caddy wil zijn dus niet voor een ibiza of cordoba te koop.

greetz roy.

Spierings
31-03-2011, 21:18
De rede waarom het waarschijnlijk niet past is omdat een caddy een heel andere basis heeft als een polo 6n . Caddy heeft meen ik hetzelfde front als een polo classic.

Roy84
01-04-2011, 00:12
klopt, de caddy heeft een front van de polo classic/variant en de ibiza/cordoba 6k uitvoering, de polo schijnt een cm of 10 smaller te zijn, maar de lampen die ik graag wil hebben zijn er niet voor de ibi of de cordoba, en daarom wil ik dus graag kijken of ik de boel kan ombouwen/aanpassen.

greetz

markvloot
03-10-2011, 11:16
hallo ik heb angel eyes gekocht voor mijn caddy. Zijn orgineel voor een seat ibiza/cordoba 6k. mijn vraag is of je die grill van een ibiza zonder probleem passend kan maken op de caddy wie o wie kan mij helpen..?