PDA

View Full Version : '84 MadMex


Rebel76
25-06-2011, 00:17
Intro-topic (http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=82137)

We zijn alweer eventjes verder dan gepland en de zin was me bijna over, maar Budel heeft me de benodigde impuls gegeven.
Afgelopen week is het er dan toch echt van gekomen die motorswap naar de 1600!

Vol goeie moed samen met m'n maat Roberto aka Bertus (bekende in de watergekoelde mk1 cabriowereld), als alle twee zijnde aircooled-leken, eraan begonnen..
Ging op zich erg lekker :thumbup:

De defecte 1200 eruit

http://img856.imageshack.us/img856/9346/20110622009.jpg

http://img200.imageshack.us/img200/1027/20110622012.jpg


effe kijken nog...

http://img810.imageshack.us/img810/289/20110622015.jpg


En de 1600 zit.. :D

http://img607.imageshack.us/img607/6347/20110622016.jpg


En een ander uitlaatje gemonteerd ;)

http://img823.imageshack.us/img823/8105/20110623004.jpg



Wat een verschil zeg, hij gaat als de brandweer :thumbright:
Morgen weer even verder met wat zaakjes af te werken zoals de dynamo bedrading omzetten (was gelijkstroom, nu wissel) en de verlichting netjes aansluiten (dat laatste was een beetje een aan elkaar geknoopte puinhoop :| )

Update volgt :D

tempel
25-06-2011, 17:56
mooi werk , lekker handig sleutelen aan zo'n kever.

de Rooij
25-06-2011, 22:59
ziet er goed uit. Zal wel een wereld van verschil zijn qua vermogen ;)

Gijs
25-06-2011, 23:09
Van een tamme 1200 naar een 1600 merk je wel ja :D Ik had ook een klein verschil toen ik van 44pk 1300 naar 100+pk 1835 ging ;)

Al meer foto's van je kever en/of aanpassingen? :)