PDA

View Full Version : Volksforum SHOP op Volksdub. NIEUWE MERCHANDISE!


Tjaap
06-07-2011, 20:48
Uiteraard staat onze shop ook op Volksdub dit jaar.


Zoals jullie mogen verwachten zijn alle bekende items aanwezig: Shirts, Hoodies, kentekenmapjes, mokken en stickers.

We hebben de uitverkochte witte stickers weer op voorraad, en tevens zijn er 2! nieuwe stickers bij.
Allereerst de Volksforum-Motorsport sticker die de vorige keer erg snel op was. Alleen deze keer in een wat kleiner maatje.
Deze is leverbaar in zilver en is dus wat subtieler dan de vorige versie.

En dan hebben we ook speciaal voor Volksdub een Volksdub 2011 sticker.

Kom ze bekijken op de stand en koop een leuk aandenken voor jezelf aan de meeting.

Tevens hebben we ook voor 2011 weer een nieuw shirt uitgebracht.

Ook bij het shirt zijn we voor subtiliteit gegaan dit keer en hebben we een combi gemaakt van de twee meest populaire shirts uit het verleden.

http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/P1010367.JPG

Het is een donkergrijs shirt geworden dit keer (in het echt iets donkerder dan op de foto) van de zwaarste kwaliteit Fruit of the Loom en ze zijn Fitted.
Hierdoor vallen ze erg mooi, maar ook iets kleiner dan de voorgaande series dus de grote maten kunnen misschien te klein uitpakken.

Uiteraard is passen op Volksdub mogelijk.

De prijs van de 2011 shirts is 15 euro en 12,50 voor donateurs.

En ter introductie van de nieuwe shirts krijg je bij aankoop van een 2011 shirt 5,- korting op een van onze andere shirts.

De andere shirts zijn te bekijken in de shop en uiteraard aanwezig op VOLKSDUB 2011, Ik hoop velen van jullie bij de shop te mogen begroeten

Tjaap
06-07-2011, 22:44
trouwens, de 2011 donateurs die nog geen gouden stickers ontvangen hebben kunnen deze uiteraard ook bij de stand ophalen.

Ebut
06-07-2011, 23:02
Ziet er goed uit man! Reserveer vast even een Volksdub 2011 sticker voor me :rock:

Tjaap
07-07-2011, 20:48
zie hier: de volksdub sticker

http://www.volksforum.com/albums/files/7/IMG_1585.jpg

afmeting 6X4.5 met andere woorden, klein genoeg om de komende 10 jaar elk jaar de nieuwe ernaast te kunnen plakken ;)

Tjaap
07-07-2011, 20:49
ik zie dat ik alleen de 2 iets verschoven heb tijdens het plakken... ach ja.

De Pul
07-07-2011, 21:15
hey jaap,alleen voor de weekend bezoekers toch?;)
ik wil er sowieso 1,en een nieuw shirtje.

Tjaap
07-07-2011, 21:16
nee de stickers zijn voor iedereen te koop.

De Pul
07-07-2011, 21:17
nee de stickers zijn voor iedereen te koop.
bah,ik hoopte op een beetje exclusiviteit :cool:
ze zijn wel mooi :thumbup:

Tjaap
07-07-2011, 21:18
er zijn er maar 50. exclusief genoeg toch?

Tjaap
07-07-2011, 21:19
49, nadat de eerste op mn laptop is gegaan voor de foto

De Pul
07-07-2011, 21:21
er zijn er maar 50. exclusief genoeg toch?
top,leg je er wel 1 voor me weg dan? :thumbup:

Tjaap
11-07-2011, 00:01
Iedereen bedankt voor alle aankopen in de shop dit weekend.

Er is enorm veel verkocht ondanks dat het halve terrein al met stickers, plaathouders en t-shirts was uitgerust. ;)

Er zijn door de grote intresse echter ook een aantal dingen uitverkocht.
Zo zijn de plaathouders met het oude logo nu helemaal op en ook een aantal T-shirts zijn nog slechts in enkele maten leverbaar.

De plaathouders zijn er vanaf MIVW weer en dit keer met het nieuwe logo dat ook op de meest recente t-shirts en stickers staat.

Voor de overige dingen hebben we 4 uur na de meeting uiteraard nog geen besluit genomen of ze bijbesteld of vervangen worden door een nieuw model.

Uiteraard is de shop gewoon in business as usual, maar het zou dus kunnen dat ik een aantal van jullie nee zal moeten verkopen.

We'll keep you posted.