PDA

View Full Version : Golf 4 gti probleem ???


Sjors-GTI
28-07-2011, 19:01
Hallo,

ik heb een golf 4 gti met un probleem .
af en toe stottert de golf ofja stotteren dan valt hij weg en dan laat ik me gas eens los en ist weer weg , en soms als ik gas los laat dan valt hij helemaal uit start ik hem weer en doet hij het weer gewoon .
en als ik hem gewoon stil heb staan schommelt het toerental van 9000 naar 11000 maar das niet vaa , heel vreemt want afgelopen week was het weg dus ik dacht misschien zat er vuil in me benzine filter ofzo en nu ist weer terug . heeft iemand hier ervaring mee

alvast bedankt jongens !

Pewi Vwteam
28-07-2011, 19:22
van 9000 naar 11000 heb ie em omgebouwd naar 2 takt :D

gasklepreinigen, en inleren [basis stand zetten]
nieuwe bougies monteren, deze rotten vaak door bij de 20vt motoren.

denk dat je dan al een heel eind bent, maar het beste is eerst ff uitlezen kijke of je een storing hebt.

Sjors-GTI
28-07-2011, 19:38
van 9000 naar 11000 heb ie em omgebouwd naar 2 takt :D

gasklepreinigen, en inleren [basis stand zetten]
nieuwe bougies monteren, deze rotten vaak door bij de 20vt motoren.

denk dat je dan al een heel eind bent, maar het beste is eerst ff uitlezen kijke of je een storing hebt.


hahaha jaa type foutje ! heb hem net bij vriend van me laten uitlezen maar gaf geen storing aan , zal de bougies is vervangen komende week ,

durneet
30-07-2011, 11:58
ik heb ook zo iets voorgehad met mijn bora en was een stekkertje in men stuurdoos die slecht contact gaf,

Sjors-GTI
01-08-2011, 06:27
da zou het dan ook nog kunne zijn ! want ik heb vorigjaar een storing gehad bij een stekkertje daar zat carosie op door die storing deed me binne verlichting het niet en me ramen enzo ! en die stuurdoor die zit onder me stuur ofniet ??


gr sjors