PDA

View Full Version : Samenwerking Volksforum met Clube Golf Portugal?!?


GTD Special
19-03-2005, 20:52
Ik zat even op m'n site te kijken waar de bezoekers vandaan kwamen (ik wist niet eens dat het kon met Nedstat...) en toen zag ik wel iets opmerkelijks.

Er schijnt iemand in Portugal te zijn die wel erg op mijn profiel lijkt hier op het Volksforum. Zelfs mijn site heeft hij/zij overgenomen. Voor de rest zou het me een zorg zijn...maar het is vrij kansloos vind ik! Of kan het zijn dat het Volksforum samenwerkt met Clube Golf Portugal?? :biggrin:

zie link: http://clubegolfportugal.aborla.net/profile.php?mode=viewprofile&u=48

:frown: :confused: :confused:

Ook zag ik trouwens een bezoekje van Wolfsburg zelf (Volkswagen AG, Wolfsburg, Duitsland). Hopelijk levert dat geen problemen op, ivm de gegevens die op de site staan, het schijnt dat ze daar niet zo heel blij mee zijn namelijk. Weet iemand daar meer over? :redface:

Rico
20-03-2005, 11:36
Ik zat even op m'n site te kijken waar de bezoekers vandaan kwamen (ik wist niet eens dat het kon met Nedstat...) en toen zag ik wel iets opmerkelijks.

Er schijnt iemand in Portugal te zijn die wel erg op mijn profiel lijkt hier op het Volksforum. Zelfs mijn site heeft hij/zij overgenomen. Voor de rest zou het me een zorg zijn...maar het is vrij kansloos vind ik! Of kan het zijn dat het Volksforum samenwerkt met Clube Golf Portugal?? :biggrin:

zie link: http://clubegolfportugal.aborla.net/profile.php?mode=viewprofile&u=48

:frown: :confused: :confused:

Ook zag ik trouwens een bezoekje van Wolfsburg zelf (Volkswagen AG, Wolfsburg, Duitsland). Hopelijk levert dat geen problemen op, ivm de gegevens die op de site staan, het schijnt dat ze daar niet zo heel blij mee zijn namelijk. Weet iemand daar meer over? :redface:

hoewel ik geen antwoord op je vraag heb, kan ik je wel melden dat bij mij de link niet werkt.

Rico
20-03-2005, 14:54
Dan ligt dat toch echt aan jou (of je pc) :D
hm, nou doet ie het wel, vreemd

Jurgen Santana
20-03-2005, 16:26
Ook zag ik trouwens een bezoekje van Wolfsburg zelf (Volkswagen AG, Wolfsburg, Duitsland). Hopelijk levert dat geen problemen op, ivm de gegevens die op de site staan, het schijnt dat ze daar niet zo heel blij mee zijn namelijk. Weet iemand daar meer over? :redface:

Waar zie jij dat bericht staan??

Wahnsinn
20-03-2005, 17:19
Ik heb op een wbsite van me regelmatig adressen afkomstig van de FBI en CIA.. die hebben ook vrije tijd neem ik aan... :rolleyes: :p

GTD Special
20-03-2005, 20:33
Waar zie jij dat bericht staan??

Op mijn site :wink:
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=13194&mode=normal

GTD Special
20-03-2005, 20:36
Ik heb op een wbsite van me regelmatig adressen afkomstig van de FBI en CIA.. die hebben ook vrije tijd neem ik aan... :rolleyes: :p Nou inderdaad :biggrin:

Dus ik hoef niet te verwachten dat binnenkort mijn site eruit ligt? Misschien gaan ze mijn provider wel inlichten?!? :eek: :biggrin:

Tjaap
20-03-2005, 21:40
ze waren gewoon op zoek naar info, die gasten daar weten ook niks :p wel vaag van die portugees trouwens