PDA

View Full Version : Mk3 R32


Misha
01-10-2011, 11:20
http://link.marktplaats.nl/487541264

Wel een flinke zak geld vind ik, maar ik vind vooral dit raarrr..

Hij is niet zoals veel auto’s goedkoop gefolied, maar echt mat gespoten.
Een auto professioneel laten wrappen is zeker niet goedkoop..
sterker nog, ik meen dat het duurder dan een auto laten spuiten.

Dennis-Mash
01-10-2011, 11:23
Dat mat zwarte doet zo'n afbreuk aan de auto..

sanderz
01-10-2011, 12:02
mivw auto, mooi ding!

PimVW
01-10-2011, 12:08
mivw auto, mooi ding!

Idd :thumbup:

vdWal.
01-10-2011, 13:26
vind hem er niet mooier geworden in mijn ogen, was met de porsche velgen en de auto in het zilvergrijs? met vento front toch een stuk netter IMO ;)

Lennart
01-10-2011, 15:06
vind hem er niet mooier geworden in mijn ogen, was met de porsche velgen en de auto in het zilvergrijs? met vento front toch een stuk netter IMO ;)
Ben je niet in de war met die van Emiel? Deze is van Bob.
http://farm4.static.flickr.com/3040/2816491205_b6c78f1354_o.jpg

gti-er
01-10-2011, 15:40
ik denk dat je idd die van Emiel bedoeld. :thumbup:
ik vindt dat mat wel hebben, hoef je iig nooit meer te poetsen (ja, alleen de wielen schoonhouden!) :D

bekirvr6
01-10-2011, 16:59
vind dit echt een knetterdikke MK3, mat is dik!!!! :thumbup:

vdWal.
01-10-2011, 18:25
haha ben indd in de war! my bad :redface:

Gijs
01-10-2011, 20:03
Als je dan toch geld aan het uitgeven bent, kies dan voor een nette en glanzende kleur. Overigens zou ik nooit 14k uitgeven aan een Golfje 3, koop ik liever een originele R32 ;)

Misha
01-10-2011, 20:10
Ja maar bij deze betaal je 9 rooitjes voor de auto en 5 rooitjes voor de titel ex-mivw :tongue:

ronaroot
01-10-2011, 21:33
Dat matte heeft mijn hart ook nooit harder doen kloppen, weet zeker dat een glanzende laklaag het beter had gedaan.
Vindt het persoonlijk ook genoeg geld, maar gezien de delen die op/aan de wagen zitten vindt ik het geen absurde prijs :rolleyes: (denk aan Motor, interieur véél carbon)

En wat een geluid heeft die wagen, echt een heerlijke roffel

Tjeerd
01-10-2011, 21:35
Ja maar bij deze betaal je 9 rooitjes voor de auto en 5 rooitjes voor de titel ex-mivw :tongue:

Jankerd..

Misha
01-10-2011, 21:42
Waar is dat goed voor?

Erik M
01-10-2011, 21:47
Gruwelijke golf! Eerst in het echt bekijken en dan oordelen. Veel stoere details!

Tjeerd
01-10-2011, 21:58
Omdat je altijd wat te klagen hebt Misha, omdat je zeikt dat het 5000 kost omdat het een auto is van een lid van een bepaalde vwclub. Omdat jij auto's koopt voor 2 knaken vijftig, ze gruwelijk op de grond pleurt met een set gave wielen, er een paar dikke foto's van schiet en ook de hoofdprijs durft(e) te vragen. Jou jankerd noemen is nergens goed voor, daar heb je gelijk in... Maar jank toch eens niet over een vraagprijs als je zelf geen haar beter bent..

Misha
01-10-2011, 22:09
Jonge jonge .. scheetje dwars?

Iedereen moet vragen wat hij wil, en iedereen mag ervan vinden wat hij wil.. that's it.
Heeft niks met janken of klagen te maken, janken is wat jij nu aan het doen bent.
Het geld wat een auto waard is is wat de koper ervoor betaald, komt dus op neer dat
ikzelf nog nooit teveel geld voor iets heb gevraagd, anders stond het hier nu nog op de stoep.
Over oude koeien gesproken trouwens, ik rij namelijk al ongeveer 2 jaar in dezelfde auto.

Misschien iets minder serieus doen en een receptje humorpilletjes vragen bij de dokter :rolleyes:

GEENGTI
01-10-2011, 22:13
Kansloze discussie over de vraagprijs..... jankerds 

Tjeerd
01-10-2011, 22:13
;) idd niet te serieus, dus als je was Oss'se humorpilletjes op wil sturen voor een mooi bedrag zijn ze altijd welkom (ook zonder verlaging, dikke wielen of een vette foto)

Misha
01-10-2011, 22:18
Ik heb ze hier niet liggen, heb geen pilletjes nodig voor een beetje humor ..

Weer terug ontopic gaan?

martijnvanderh
01-10-2011, 22:23
Omdat je altijd wat te klagen hebt Misha, omdat je zeikt dat het 5000 kost omdat het een auto is van een lid van een bepaalde vwclub. Omdat jij auto's koopt voor 2 knaken vijftig, ze gruwelijk op de grond pleurt met een set gave wielen, er een paar dikke foto's van schiet en ook de hoofdprijs durft(e) te vragen. Jou jankerd noemen is nergens goed voor, daar heb je gelijk in... Maar jank toch eens niet over een vraagprijs als je zelf geen haar beter bent..

Tjeerd-je.... Doe gewoon lekker relaxed joh.. no worries!
Er word altijd zoveel geklaagd over het feit dat Misha snel auto's wissel(t)(de), en de vraagprijzen van z'n auto's, daar valt ie jou toch niet mee lastig?

hajee
02-10-2011, 05:52
ok.. bot!! oftewel back on topic..

Wojtek
02-10-2011, 08:36
Kleur is altijd persoonlijk maar is te veranderen. De liefhebber van een Golf 3 zal er zeker oren naar hebben. R32 motor klinkt leuk. Vraag me af of de km.stand te rechtvaardigen is, er zijn vast draaiende onderdelen die meer achter de kiezen hebben.

pibbe
02-10-2011, 10:37
hele mooie wagen dit, ook in het echt is dit een hele nette mooie auto

klinkt ook geweldig

en onderhoud of onderdelen is niet op bespaart.

Marco R29
07-10-2011, 12:18
Ja maar bij deze betaal je 9 rooitjes voor de auto en 5 rooitjes voor de titel ex-mivw :tongue:

Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk te verkroppen is dat er mensen zijn die strakkere auto's bezitten, maar om dan zo te reageren getuigd niet echt van respect. Maar goed, dat is wsl. niet de reden dat je hier zit. Het is uiteraard makkelijk om de internet held uit te hangen. Als je een vent was geweest had je bij bijvoorbeeld Fanatics even de eigenaar aangesproken, en verteld wat je van z'n auto vindt.

Voor degenen die de auto niet irl kennen, het is echt een plaatje en er zijn kosten nog moeite gespaard. Of iemand er de 14.5K€ voor neer wil leggen is een andere vraag.

SandR-GT
07-10-2011, 17:04
Hoi Marco, misschien eens voorstellen in het daarvoor bestemde topic? Of ben je speciaal voor deze reply lid geworden?

Misha plaatst een reactie waar ik persoonlijk zelf niets minderwaardigs in kan vinden. Aan de emoticon te zien ook niets neerbuigend bedoeld. Je twijfelt er zelf ook aan of deze auto aan de vraagprijs verkocht kan worden.
Bovendien hoeft hij de eigenaar niet aan te spreken op Fanatics lijkt me, want heb geen commentaar gelezen over de auto, wel van degenie die boven hem post i.v.m de gekozen koestwerkkleur dus deze zou dit in mijn ogen eerder mogen doen dan.

veerzes
08-10-2011, 22:01
Jongens wat zijn we weer lekker bezig met zn allen. Fijt is wel dat meneer Strick altijd een gevoelige snaar weet te raken.
Gebruik de zoekfunctie maar eens met zijn naam, er is altijd wel wat waar die iets over te mopperen heeft.

stinky
08-10-2011, 22:29
Ik ken de eigenaar, aan de auto is werkelijk niets bezuinigd. Over de vraagprijs hoeft niet iedereen het eens te zijn. Maar feit is wel dat er VEEL meer geld in is gaan zitten dan dat de vraagprijs is. Als je niet geintreseerd bent, hoef je je ook niet druk te maken over de vraagprijs.

Misha
08-10-2011, 23:05
Sander slaat de spijker op zijn kop.. ik zeg inderdaad niks wat niet mag volgens mij. Ik vind het een toffe auto.. niet mijn ding maar goed, dat hoeft ook niet lijkt me. Dat over strakkere auto's.. tja, smaken verschillen maar ik zou mijn auto's niet willen ruilen laat ik het daarbij houden. Als je de zoekfunctie gaat gebruiken kom je vast meer van zulke opmerkingen tegen, daar twijfel ik niet aan, maar als je tegen de 8000 posts aanhikt dan is het niet gek dat er ook wel eens wat kritiek/negatiefs tussen kan zitten. Overigens vind ik het 'internet/aanspreken-verhaal' wel frappant, je doet helemaal de moeite om je te registreren om een forum om vervolgens 1 post te doen waarbij je jezelf legendarisch tegen weet te spreken naar mijn idee.

Ik ben zelf nogal van de (scherpe) humor.. en ik denk dat het leven van sommige mensen een stuk leuker wordt als ze niet alles te serieus nemen. De een noemt het mopperen, zeuren of klagen.. de ander neemt het met een korrel zout en kan er smakelijk om lachen. Ik ga voor het laatste en stel voor dat meer mensen dat gaan doen..

Hight
08-10-2011, 23:26
altijd gezellig hier :D

soms snap ik niet waarom mensen uberhaupt de moeite nemen om te reageren... als t je niet aanstaat lees je de volgende reply toch en denk je .. ah lekker belangrijk... :screwy:

Gijs
09-10-2011, 00:19
altijd gezellig hier :D

soms snap ik niet waarom mensen uberhaupt de moeite nemen om te reageren... als t je niet aanstaat lees je de volgende reply toch en denk je .. ah lekker belangrijk... :screwy:
Ja, inderdaad. Iets meer sleutelen en minder discussies voeren op het forum. ;)

ronaroot
09-10-2011, 08:04
Precies, "gezonde" kritiek moet er zijn, dat houdt een forum levendig en interessant ;)

classic-edition
09-10-2011, 09:59
Nou dan ik ook maar even Ontopic:

Over het mat zwarte:

Ik heb Bob ooit gesproken over het thema van deze wagen en mede om dit thema is deze wagen matzwart geworden.
Potentiële kopers zullen dus ook liefhebber van dit thema moeten zijn om hem te waarderen.

En zoals bij elke project auto geld dat het geld wat erin gestoken is er niet meer terug uit te halen is.
Dat er veel meer in is gestoken dan de vraagprijs geloof ik zeker.

Over het feit dat het een MIVW auto is doet met de waarde niks en zo zien zij het zelf ook zeker niet.
Waarom dat wel meer dan 1x keer gesuggereerd is hier (soms met een knipoog en wat humor) kan ik niet plaatsen?

Ik heb diverse onderdelen van leden gekocht die van ex auto's af komen
en heb daar de normale prijzen voor betaald. Sterker nog de heren zijn erg behulpzaam en erg realistisch. :thumbup:

DUB
09-10-2011, 16:52
hij zit al op 11

http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-3-III-vr6-Golf-4-R32-motor-v6-Walz-Hardcore-Cycles-style-/320764458863?pt=Automobile&hash=item4aaf0d376f#ht_1096wt_1398


heerlijke auto! matzwart vind ik normaal vrij weinig aan maar bij deze staat het echt goed! erg mooi hoe de motorkap overloopt!

Richard
10-10-2011, 20:03
sommige mensen kunnen hem wel op waarde schatten.. mooie wagen en dat ie gebouwd is door een MIVW lid, toont enkel dat hij van een liefhebber is geweest en vaak prachtig in detail. Die mannen hebben menig prachtig project gebouwd. Ben benieuwd wat voor project Bob nu gaat doen.

Melvin
11-10-2011, 18:46
Ik kan me niet voorstellen dat je een auto mat LAAT spuiten, als je voor hetzelfde geld ook glans kunt kiezen. M.a.w.: matspuiten is een budget-job... (en ook ik oordeel niet hierin)

Richard
11-10-2011, 18:49
hoe kom je daar nu bij? een full wrap kost bij verschillende signmakers 1400-1700 euro. Een knap gespoten wagen wel wat meer. En matspuiten een budget job? Braziliaanse voetbalkennis van mij heeft zijn cayman mat laten spuiten, daar zit geen euro verschil in met gewoon met blanke lak hoor

Melvin
11-10-2011, 18:56
Dat zeg ik toch ook? En juist dat begrijp ik nu niet. In mijn ogen, ik, zou alleen voor mat kiezen als het lowbudget moest. (Mat kun je namelijk zelf ook met perfect resultaat... en is voor mij dus eerder minder waard dan meer)

ronaroot
11-10-2011, 18:56
Mat kun je namelijk zelf ook met perfect resultaat...

nou, vergeet niet dat bij een matte laklaag het in 1 keer goed moet zijn.
"foutjes" eruit polijsten (zoals bij glanslak) gaat niet.
Dus niet elke "beun" kan dit, in tegenstelling tot glanslak ;)

Richard
11-10-2011, 19:06
das smaak.. zo vind ik een kameleonkleur waardeverminderend terijl dit de liter aadig pittig is

Melvin
11-10-2011, 20:42
@Rich: helemaal mee eens!

@ronaroot: mat kun je supermakkelijk bijwerken... en met een spuitbus kun je een hele auto doen zonder dat je ziet dat het zelfgedaan is (als je tenminste kunt omgaan met spuitbussen)

classic-edition
12-10-2011, 09:50
Snap dan dat mat zwart juist bij het hele concept van de wagen hoort en dat ie daarom voor matzwart heeft gekozen ,dit heeft niks met de kosten te maken.

M.I.V.W
15-10-2011, 16:28
ik zal jullie even inlichten over het lakwerk.
heb zelf deze auto gespoten en gebouwd dus dan is deze discussie ook voorbij.

De auto is mercedes zwart metallic gespoten en toen met een speciale 2k matt blanke lak afgelakt van max meyer.
deze lak moet inderdaad in 1 keer goed gespoten worden.
zakkers of stofjes of structuur kan er achteraf niet meer uitgepoetst worden.
de auto kan wel gewoon gewassen worden en licht gepoetst worden.

de zwart metallic zorgt voor een diepe reflectie en een mooier effect als gewoon mattzwart.
de kosten voor het spuitwerk zijn duurder dan een gewone spuitklus ivm de duurdere matte blanke lak.

btw

Ga toch lekker sleutelen allemaal ,van dat gelul hier komen geen mooie auto's

De Pul
15-10-2011, 16:46
Ga toch lekker sleutelen allemaal ,van dat gelul hier komen geen mooie auto's
:goodpost:
3 pagina's gezemel weer,om niks.

2H-2H
15-10-2011, 17:13
Gewoon mat paste door je blankelak en je hebt dit resultaat, niks speciaals aan. :)

Maar idd 3 pagina's om niks, behalve de de de auto steeds in de top posts staat :)

M.I.V.W
15-10-2011, 20:50
Gewoon mat paste door je blankelak en je hebt dit resultaat, niks speciaals aan. )

ik weet wat je bedoelt ,maar dan krijg je niet een perfekt resultaat , en als je ooit een deel over moet spuiten is het onmogelijk om dezelfde glansgraad te krijgen.
er zit veel verschil tussen effe een auto matt spuiten en een auto netjes matt spuiten. :D

Misha
15-10-2011, 21:06
Daarom gewoon wrappen, kost minder en als je het beu bent kan je het er nog afhalen ook :)

M.I.V.W
15-10-2011, 21:16
wrappen is voor reclame werk ..of voor mensen die met alle winden meewaaien.

Misha
15-10-2011, 21:41
Hoezo? Als je toch een keer een auto mat wil hebben, maar je wil ook de mogelijkheid om nog terug te gaan.. ideaal toch?

Sjaak_73
16-10-2011, 09:08
ik vind het een super auto. en zoals bijna altijd van mivw tot in detail afgewerkt

van mat zwart moet je houden.

is niet wat voor mij. maar bij deze auto vind ik het super staan.

en de eigenaar weet wel waar hij over praat. wat betreft auto's spuiten

mvg sjaak

classicline
17-10-2011, 11:01
De Inspiratie van Walz Harcore is super in de Auto terug vinden met veel details, hier wat foto's van Walz Hardcore motoren en Ferrari dan zal het Concept bij vele misschien wat duidelijker worden.
Echt een TOP Auto:


http://lh3.ggpht.com/_qJy0nY7FkuQ/SrTtRPi-HOI/AAAAAAAAAJY/KduS8TjVHTU/ICEMAN.jpg

http://www.sculpturecycles.com/HardRod-5grey204back-240high.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_W6CfTuSUZ0w/SW-AWI7pDsI/AAAAAAAAAh8/e0OqVq-dtpg/s400/kimis_bike_019.jpg

http://www.bikernet.com/news/images/PhotoID32480.jpg