PDA

View Full Version : versnellingsbakprobleem.............


Johan-dtc
27-01-2004, 09:43
hallo

ik heb een probleem met mij schakelbak

als ik mijn koppeling intrap en m loslaat totdat hij m pakt, en dan helemaal loslaat zit er een speling van nog geen 2 a 3 mm, dat vind ik zelf erg weinig, ik heb een half jaar terug mijn koppeling vervangen + drukgroep, maar het druklager en de drukstift niet, nu heb ik 2 weken geleden dat ook vervangen want een kameraad werkt bij de vw dealer en zei dat het waarschijnlijk daar aan zou kunne liggen, maar dat is het ook niet, wat kan het nog meer zijn,
wie helpt me van dit probleem af want ik vindt dit wel irritant want het lijkt net alsof me koppeling versleten is maar daar heb ik aluitgeprobeerd(in zijn 5, 50 km rijden en dan volgas geven en dan kijken of ie slipt maar dat doet ie niet)
dus wie helpt mij?????????

alvast bedankt....

Zestienkleppen
27-01-2004, 09:49
Is de koppelingskabel wel goed afgesteld (ik noem maar iets..)?
Ik dacht trouwens dat je dat testen in de 4 moest doen.

Johan-dtc
27-01-2004, 10:11
koppelings kabel is goed afgesteld, en in z'n 4 testen kan ook

maar bedankt voor je hulp

Johan-dtc
27-01-2004, 13:40
niemand een ideeeeeeee?????????????????????????

Marco
27-01-2004, 18:19
Is het zuigertje wat de drukstift naar voren drukt niet versleten?? Wat zeg maar achter de koppelingspal zit, over dat zuigertje zit ook een nylon bus, misschien dat nie niet meer helemaal lekker is

Johan-dtc
27-01-2004, 23:41
Is het zuigertje wat de drukstift naar voren drukt niet versleten?? Wat zeg maar achter de koppelingspal zit, over dat zuigertje zit ook een nylon bus, misschien dat nie niet meer helemaal lekker is

dat zuigertje wat je bedoeld, is toch het druklager?
of heb ik dat fout?

Marco
28-01-2004, 18:44
Ja dat klopt idd, had niet alles gelezen wat je getypt had :)