PDA

View Full Version : ingebroken in de golf


tim_j
08-02-2012, 20:23
Was vanavond de pineut :mad:
Even een uurtje naar school kom ik terug staat de deur op een kier , :confused: De radio en Navi weg welke beide op slot in het dash kastje zaten.

helaas ook meer schade aangericht door een schroevendraaier onder de deurklink te steken en met grof geweld de radio uit het dash gehaald. dus die kan ook vervangen worden.
dash kastje stond open maar geen schade aan het slotje.

nu wil ik tegelijk weten, is er geen plaatje te maken in de deur dat je belemmert om bij het slot mechaniek te komen?
Voel me knap klote nu :(

Golf3M
08-02-2012, 20:29
Klote van de inbraak!
tegenwoordig kunnen ze nergens vanaf blijven!

Hier is een linkje voor armor door plates:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89558

GTI_Venlo
08-02-2012, 22:08
zelfs met die armorplates heb je een deur zo open ;)

tim_j
08-02-2012, 22:16
ik ken 2 manieren ja, een met schade ander zonder schade. Binnenin de deur moet er toch wel wat te verzinnen zijn?

Gino89
08-02-2012, 22:35
Is echt balen, dat ze gewoon met de poten er af blijven.

Als ze in de auto willen komen, komen ze er toch in. Maar ik denk hoe ingewikkelder je het gaat maken. Hoe meer ze slopen, en kapot maken voor in de auto te komen.

Wel raar dat ze wisten dat je dat allemaal in het kastje had zitten? Is er geen camera bewaking daar op de school?

tim_j
08-02-2012, 22:46
Denk dat het routine is want het radiofrontje zat er namelijk niet in. Eerste plek waar je kijkt is dan het kastje lijkt me. maar dat slotje stelt ook niet veel voor blijkt maar weer.

Rallye
08-02-2012, 22:58
Dat is balen man :(
Nooit iets in je dashboardkastje laten , de meeste stoppen het juist daarin en ze nemen uit ervaring gewoon de gok.
Junkies breken alleen al in voor cd's.

fcapri
09-02-2012, 05:13
ken het gevoel, hebben ze bij mij ook geprobeerd en ik heb geen GPS zitten en men radio is een heel oud ding (niet zeldzaam).
bij mij hebben ze de passagierdeur geprobeerd en daar het slot verkloot, gelukkig niet ingeraakt (heb centrale deurvergrendeling en de passagierkant krijg je heeeeeel moeilijk open met de sleutel omdat die motor tegenwerkt, aan de chauffeurkant opent hij zelf als die beweging voelt in het slot)

ze krijgen je deur ook zo open langs het raam, ben al van plan geweest om daar een plaatje in te lassen zodat ze net niet aan die hendeltjes/staafjes kunnen van het slot.

eenvoudigste lijkt gewoon u deurklinken te verwijderen en dicht te lassen

golf mkII 16v
09-02-2012, 10:55
Je kan je slot nog zo sterk maken
Met een plastic pakbandje kom je er zo in

keesf
09-02-2012, 17:04
en als je slot zo sterk is dat ze er niet inkomen zetten ze wel een schroevendraaier in de sponning van je ruit. dan kan je ook nog eens glas op gaan ruimen

Madison
09-02-2012, 23:06
Dat is echt klote ja :mad:
Het is mij 3x in 3 verschillende Golfjes overkomen :(
de 2e zat niks in,waren ze zo weer weg!
Je weet nooit hoeveel schade ze gaan maken.

tim_j
10-02-2012, 07:52
je voelt je echt machteloos wanneer je bij de auto staat.
Ik twijfel inderdaad of ik er armor plates opzet, het kan juist helpen omdat ze denken shit het gaat niet lukken. Of er wordt dus meer schade gemaakt om binnen te komen.
Wel zet ik er een alarm in en zit een andere plek voor de radio te bedenken..

1 Ding geleerd, zet je auto nooit in de Ghetto-wijken neer, daar is de golf net iets te interresant voor.

Gertjan
10-02-2012, 09:29
Bij mij hebben ze hier in de straat ook een keer ingebroken, gelukkig heel netjes want ik had helemaal geen schade :)
En m'n radio hadden ze laten zitten, alleen de oplader van m'n telefoon weg :confused:

Madison
10-02-2012, 20:14
Bij mij hebben ze hier in de straat ook een keer ingebroken, gelukkig heel netjes want ik had helemaal geen schade :)
En m'n radio hadden ze laten zitten, alleen de oplader van m'n telefoon weg :confused:
Soms snap je idd niet waarom het ene weg is en het andere niet :screwy:
misschien net wat ze nodig hebben,of wat op dat moment marktwaarde heeft?

John79
19-02-2012, 11:23
Het beste is.............. alles eruit..... alleen een rolkooi. geen radio. alleen maar een mooie sound onder de auto
deuren niet op slot.
en zorgen dat ze niet wegkomen ermee......verdeler eruit (lol beetje overdreven)

enige wat je nu kunt verwachten is vandalisme.........


end of story ....
wat je ook doet, als ze een oogje op je auto hebben.

ben je de pineut

Tjaap
19-02-2012, 11:34
niet op slot is verboden volgens mij, mijn oude chef had een waarschuwing omdat de Voyager van de zak nooit op slot stond. Ding werd alleen gebruikt om afval naar de stort te brengen en er werd vaak in geslapen door junks. Eerst braken die in, later hoefden ze alleen de schuifdeur te openen.

arthur
19-02-2012, 13:51
Gewoon niks waardevols in de auto laten liggen dat is de enige oplossing, mk2 is gewoon een oude auto en die is relatief makkelijk open te maken. als ze willen trekken ze de deur aan de bovenkant een stukje open en trekken te met een stang gewoon het pinnetje omhoog, dan heb je ook niks armor plates. En zo zijn er nog tal van makkelijke manieren.

Maja ik haal gewoon alles eruit tegenwoordig, laat het dash kasje open staan.

ferryfast
19-02-2012, 14:31
Balen man,

Woonde vroeger in aan de West-kruiskade in Rotterdam centrum, auto stond om de hoek in de straat maar na n paar inbraken deed ik m niet meer op slot; niks erin en s ochtends ff checken of er niemand in ligt te slapen.........

brounys
19-02-2012, 14:41
gewoon een heel goed alarm erin laten zetten.. ik heb dat van clifford en die deurpinnetjes zijn weg.. ook als die op alarm staat wil de deur van binnen nietmeer open.. en zodra ze toch binne mochten komen gaat er iets piepen waar ze liever ook niet nog een minuut bij willen blijven zitten:P blijft gewoon altijd gedoe maar denk als je een beetje kan laten zien dat er alarm op zit met bijv een lampje en msichien een sticker.. dat je risico al een beetje zakt..

mark89769
19-02-2012, 15:56
rood 12v led lampje welke knippert bij de deurpinnen plaatsen ;)

antoine91
19-02-2012, 19:02
laatst bij mij ook gebeurd precies het zelfde als bij jou (tim_j)
radio, subwoofer, versterker, EEN HOED, EEN VERSNELLINGSPOOK en gereedschap,
en ik woon in een boeren dorp :mad: :shake:
waar gasten rond rijden met nog beter en duurder spul en mijn simpel spul motten ze jatten... echt niet normaal meer dat ze niet van andermans spullen kunnen af kunnen blijven :mad:

tim_j
19-02-2012, 22:24
Bij mij gingen ze voor makkelijk en snel.

op de vloer van de bijrijder lag een knalgele Fluke multimeter, dat zijn dure dingen en die lieten ze liggen. zo ook een stapel originele cd's.
Mijn telefoon was uit mijn broekzak gevallen en lag tussen de deur en stoel in, deze lag er nog..
De sub en versterker in de achterbak hebben ze niet eens gezien.. ze merkten niet dat er CV in zat.
Het meeste baal ik dat ik geen tijd heb om de schade bij te werken aan de deur. het roestwater druipt al onder de klink :mad:

Naar die deurpinnen met knipperledjes heb ik wel oog naar. waar kan je die verkrijgen?

Djinn_4fun
20-02-2012, 09:19
Uit een golf 3 Tim, daar zaten ledjes naast de deurpin. Zeg maar net als bij golf 4 en fabia 1.

Djinn_4fun
20-02-2012, 09:28
http://www.volksforum.com/albums/files/3/1/9/8/2012-02-20-025_1.jpg
Net ff genomen bij m'n fabia.

mark89769
20-02-2012, 10:01
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=173428