PDA

View Full Version : Je beste vriend de parkeerwacht :eek:


Steve
11-04-2005, 23:09
Wazzup!!

Wat mij vandaag weer is overkomen. Ik woon in Arnhem en zoals tegenwoordig overal in Nederland is er ook hier een groot parkeerprobleem. Nou ik wilde zondagavond me kever parkeren alleen er was geen plek meer in mijn straat dus heb ik hem een straat verderop geparkeerd. Deze straat is net grondig gerenoveerd en nog niet alle borden staan er nog. De volgende dag word ik wakker als student dus ik heb niet zoveel te doen en besluit eens lekker boodschappen te doen, dat is rond een uur of 12. Ik kom nog langs me kever en kijk altijd even of alles er nog op en aan zit, maar zag niks bijzonders. Ik kom terug en rond een uur of vier ga ik naar school alles nog steeds prima tot zover. Ik kom terug van school rond een uur of zes en zie tot me grote verbazing dat ze, waar me auto staat geparkeerd, een invalide plek hebben gemaakt en ja hoor het is alsof ze erbij stonden toen het bord werd geplaatst die fijne vrienden van de parkeerwacht, een dikke bon van 70 euro!!!! Je kan je waarschijnlijk voorstellen IK VOEL ME NU ERG GENAAID!!!!
Weet iemand of ik nog een kans heb als ik er tegen in beroep ga???

Groeten van een gefrustreerde kever rijder,

Steve

René
11-04-2005, 23:10
das mooi shit man!

ik denk dat je wel `n kans maakt als je in hoger beroep gaat.. maarja.. wie ben ik

AZRAIL
11-04-2005, 23:12
lijkt me niet, tenzij je de mensen kunt vinden die er een invalide parkeer plaats van hebben gemaakt. zonder bewijs heb je niks

LinnieTDI
11-04-2005, 23:13
Zeker vet genaait!!!

:mad:

Mister Cool
11-04-2005, 23:14
Alleen als je een voor en na foto hebt denk ik ja... (bewijs dus) Wel zwaar vern***t door die lui dus :mad:

AZRAIL
11-04-2005, 23:17
zeker klote, maar jah, wie maakt er nou iedere avond een pic van z'n auto bij het parkeren?

René
11-04-2005, 23:20
zeker klote, maar jah, wie maakt er nou iedere avond een pic van z'n auto bij het parkeren?

:DLOL

Mister Cool
11-04-2005, 23:23
zeker klote, maar jah, wie maakt er nou iedere avond een pic van z'n auto bij het parkeren?

Weinig mensen neem ik aan, beetje doelloze hobby, tot op zekere hoogte :rolleyes:

Waldorf
12-04-2005, 06:20
je hebt zonder meer een kans om er onder uit te komen. De afdeling bestrating houdt bij wanneer een invalideplek gerealiseerd wordt. zij hebben zwart op wit wanneer dat ingaat. de persoon voor wie de parkeerplaats gemaakt is, heeft daar een ook schrijven van. Een parkeerwachter kan ook niet zien dat die plek zojuist gemaakt is, dus zal de boete bij aanvechten geseponeerd worden. Tenzij er een invalidepictogram tijdens jouw parkeren onder de auto op het wegdek is geverfd. Want dat geloven ze niet.

volksaddiction
12-04-2005, 06:44
En waar stond ralph Inbar met zijn camera ??
Sjesus man, wat een bananasplitaktie !!
Mooi balen, hoop dat je bekeuring geseponeerd word!
Wel eerst betalen, kennis van mij heeft dat niet gedaan bij onf. zo'n zelfde aktie.
Bekeuring werd gesponeerd, maar hij moest wel alle verhogingen en andere aanverwante kosten betalen........die waren hoger dan de eigenlijkebekeuring :mad:

JK Le Mans
12-04-2005, 07:07
zo he ik dus laatst ook zoiets meegemaakt hier in kampen !!
ik heb mijn vergunning tussen het lucht rooster geklemt omdat ik niet zoon plastick hoesje op me ruit wil plakken , gaat altijd goed ot deze keer is ie met de deur dicht gooien tussen de ruit en het dashboard gevlogen , dus dachten ze een bonnetje erop !
terwijl ze allemaal weten dat dat mijn Bus is verdomme !!
ikke drek bellen maar ja dan kunnen ze er niks meer aan doen he !
maar als de bus in de weg staat weten ze je wel te vinden of je hem ff aan de kant wil zetten vuile ratten zijn het !!!

Rico
12-04-2005, 07:44
je hebt zonder meer een kans om er onder uit te komen. De afdeling bestrating houdt bij wanneer een invalideplek gerealiseerd wordt.......

Klopt, dit is eerder gebeurt en in deze gevallen heeft de rechter altijd de vordering ingetrokken. wel asap naar de gemeente!

Succes

Steve
12-04-2005, 11:00
Hey ja ik denk dat ik hem ook eerst ga betalen de boete en dan eens ga kijken of ik erachter kan komen wanneer die precies geplaatst is. Maar ik hou iedereen op de hoogte in iedergeval van me avonturen hahaha...

Enne bedankt iedereen voor de steun, ik moest gewoon ff me gal spuwen of hoe noem je dat... :)

Tommy
12-04-2005, 11:16
Gelijk naar het gemeentehuis, niet betalen, maar zo snel mogelijk een brief schrijven met bezwaar, situatie uitleggen...(vooral ook dat je een straat verderop woont, misschien dat de straat zelf wel allemaal op de hoogte waren ofzo) Met brieven zijn ze zowieso al snel geneigd om toe te geven, teveel moeite om er tegenin te gaan...(In jouw situatie helemaal denk ik) Verhalen van, ik was maar 1 minuutje weg is natuurlijk onzin... Maar dit is wel even wat anders... En voor 70 euro... :rolleyes: :eek: snel verdiend dan. :)

Pedaalemmer
12-04-2005, 12:43
Idd brief schrijven met daarin je verhaal.