PDA

View Full Version : Ovaal-kever van 1955 met type4 motor...


de Lays
19-04-2005, 07:39
Ja kan mijn project bekijken op http://www.karls-bugland.tk/ in de rubriek 'mijn kever' .

Er staan ook diverse foto's op van recente treffens alsook een beknopte beschrijving + foto's van de verschillende looks !:wink:

Greetz Lays:cool:

Big_Mac_Mark
19-04-2005, 10:30
Superstrakke kevert! Hou ik wel van! Mooi man!

vwmk2driver
07-05-2005, 21:36
ziet er goed uit.
mis allene nog wat foto's van het interieur.
en hoe zithet met de motor enzo?
verder goed bezig geweest

de Lays
08-05-2005, 04:30
ziet er goed uit.
mis allene nog wat foto's van het interieur.
en hoe zithet met de motor enzo?
verder goed bezig geweest
Foto's van het interieur staan er enkele op, maar dit is zeker nog niet volledig afgewerkt. De hemel (zelfbouw) word nog geplaatst, er komt een fuch reservewiel centraal achteraan te liggen(achterbank verwijderd) en 4-punts gordels van Sparco zouden het geheel moeten wompleet maken...
Hier en daar nog een klein beetje stof toevoegen zou dan de laatste afwerking moeten zijn.
Op gebied van de motor zit er een type4 motor in van een vroeger t2 bus. Het betreft dus een 2000 cc volledig gereviseerd bij Leo de Rijck. De motor zou ongeveer 136 pk moeten opleveren (vermogenbank).
Indien je hierover meer info wilt, dat staat op de technische pagina op de 'bugland'-site. Binnenkort indien ik alle gegevens heb van de motor zullen deze aan de hand van een technische steekkkaart worden toegevoegd :wink: