PDA

View Full Version : kwaliteit is weer hoog ....


sixpack
21-04-2005, 16:03
Roest op chrome velgen :(
http://www.vwforum.nl/ftopict-35765.html


hoezo verkeerde info...

Waldorf
21-04-2005, 16:08
jij gaat daar kijken.... ik niet !

sixpack
21-04-2005, 16:10
:eek:

Vag team leusden (kever)
21-04-2005, 16:16
Hee peter das werk man al dat chroom er af polieren is dat niets voor jou

berendd
21-04-2005, 16:18
ik dacht al toen ik het las....reageer maar niet...! kijken hoe lang het duurt voordat ze erachter komen dat het chroom is. Was nog verassend snel..

Mister Cool
21-04-2005, 16:21
En DalO heeft al door dat het topic hier ook word besproken :p

ROBsG60
21-04-2005, 16:40
Zitten af en toe ook nog mensen tussen die wel kunnen lezen Berendd :p

DaL0
21-04-2005, 16:47
:)

aldo
21-04-2005, 17:20
1- ofwel zijn het verchroomde stalen velgen->opnieuw chromeren
2- ofwel is er een soort alu wat kan roesten?
3- ofwel zijn het stalen velgen-> veel geluk met polieren :)

Gert
21-04-2005, 17:34
Zolang ze daar geloven dat de server 250 dollar per maand kost en ze daarvoor blijven doneren verbaast me daar niks meer ... ;)

berendd
21-04-2005, 18:03
Zolang ze daar geloven dat de server 250 dollar per maand kost en ze daarvoor blijven doneren verbaast me daar niks meer ...


das een ander puntje... Ik vindt het geen probleem om ergens voor te betalen waar ik veel gebruik van maak... ik weet hoeveel werk er zit in het bijhouden van een website!

en of dat nu 250 in de maand is of 2 tientjes...

Big_Mac_Mark
21-04-2005, 18:13
Lekker niveau weer daarzo...Daarom zit ik dus hier! :D

Gert
21-04-2005, 18:22
das een ander puntje... Ik vindt het geen probleem om ergens voor te betalen waar ik veel gebruik van maak... ik weet hoeveel werk er zit in het bijhouden van een website!

en of dat nu 250 in de maand is of 2 tientjes...

Daar heb ik het ook niet over .. tis alleen maar te bewonderen dat mensen er zo over denken .
Het gaat mij erom dat ze een paar dingen verzwijgen : het kost zeker geen 250 dollar per maand en op dezelfde server hebben ze ook andere sites staan die geld opleveren .
Als je gewoon openkaart speelt is dat wat " eerlijker " naar de gebruikers toe
Maar dat is zoals altijd mijn persoonlijke mening : niet die van de Volksforum mensen

berendd
21-04-2005, 18:32
Daar heb ik het ook niet over .. tis alleen maar te bewonderen dat mensen er zo over denken .
Het gaat mij erom dat ze een paar dingen verzwijgen : het kost zeker geen 250 dollar per maand en op dezelfde server hebben ze ook andere sites staan die geld opleveren .
Als je gewoon openkaart speelt is dat wat " eerlijker " naar de gebruikers toe
Maar dat is zoals altijd mijn persoonlijke mening : niet die van de Volksforum mensen

100% true!

ben blij dat volksforum ook bestaat :) :biggrin:

Big_Mac_Mark
21-04-2005, 18:35
Lekker niveau weer daarzo...Daarom zit ik dus hier! :D

:rolleyes:

LRR
21-04-2005, 19:08
................vwforum........................was da ?? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Big_Mac_Mark
21-04-2005, 19:17
................vwforum........................was da ?? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

You go, Fred! :biggrin:

bobby-digital
22-04-2005, 11:33
heb m;n account opgezegd bij vwforum.... zelfs m'n moeder weet nog meer als die gasten:D

is hier een stuk beter gelukkig, geen 20 onzin replies op 1 topic

krukab
22-04-2005, 11:42
heb m;n account opgezegd bij vwforum....

Ieder forum -al dan niet auto gerelateerd- kent goeie en slechte momenten,al
is het wel opvallend dat sommige forums er meer last van hebben dan andere ;)

Big_Mac_Mark
22-04-2005, 12:31
is hier een stuk beter gelukkig, geen 20 onzin replies op 1 topic

Da weet ik zonet nog nie... :rolleyes:

Ik moet zeggen dat als René, Mr Cool, Bien en ik aan het ouwehoeren zijn het niveau meestal gauw tot zijn dakrekkie gezakt is... :biggrin: :biggrin:


Ieder forum -al dan niet auto gerelateerd- kent goeie en slechte momenten,al
is het wel opvallend dat sommige forums er meer last van hebben dan andere ;)

Errug subtiel... :tongue: :rolleyes:

bobby-digital
22-04-2005, 15:32
ach ja beetje ouwehoeren is altijd goed, met mate welteverstaan....
als je gewoon een serieuze vraag/opmerking/verhaal hebt is het fucking irritant als er allerlei conjo's met loze opmerkingen tussendoor komen..... zo dat lucht op:D

Gert
22-04-2005, 15:38
heb m;n account opgezegd bij vwforum.... zelfs m'n moeder weet nog meer als die gasten:D

is hier een stuk beter gelukkig, geen 20 onzin replies op 1 topic

Tuft ze VW of Audi ?
Maak dr lid hier

Richard
22-04-2005, 15:53
Ieder forum -al dan niet auto gerelateerd- kent goeie en slechte momenten,al
is het wel opvallend dat sommige forums er meer last van hebben dan andere ;)


:biggrin: so true.. :biggrin: :biggrin: :biggrin: ..
maar moet toegeven dat vw forum hoogtij dagen heeft gehad met het vrijdagmiddag topic.... :wink: :rolleyes: :biggrin:

René
22-04-2005, 16:26
:biggrin: so true.. :biggrin: :biggrin: :biggrin: ..
maar moet toegeven dat vw forum hoogtij dagen heeft gehad met het vrijdagmiddag topic.... :wink: :rolleyes: :biggrin:


jaaa!! van de week nog ff met je over gepraat ries... kunnen we hier ook niet zo`n topic openen voor elke vrijdag? :rolleyes:

Berserker
22-04-2005, 17:33
Ey Peter (sixpack) ff ontopic....

laatst bijna via ebay.de pls hockenheims gekocht 3delige 13" blabla je kent ze wel..

die schreef ook beetje roest bij de schroeven van 1 velg...
-kan dit zijn oxidatie omdat ze gepolijst zijn?
-schroeven van staal dus die roest heeft soort van afgegeven??

Of zis het hart ofzo daarvan van staal??? (lijkt me onwaarschijnlijk)

sixpack
22-04-2005, 17:42
lijkt me dat er stalen bouten in zitten die gaan roesten ...
dat is het meest voor de hand liggend ....

anders vraag es op dat andere "forum" misschien heeft iemand wel een beter id :biggrin:

bobby-digital
22-04-2005, 18:02
Tuft ze VW of Audi ?
Maak dr lid hier

vw natuurlijk:D pololientje 1.4 16V, lekker scheurbakkie

LRR
22-04-2005, 19:13
en waarom noem je mij als eerste???? :confused:


Niet altijd naar de bekende weg vragen Reneetje !!! :cool: :cool: :cool:


Grtz................. LRR

**Scirocco_freaK**
24-04-2005, 23:17
koekers

CNG
25-04-2005, 00:09
Wat ik nu niet snap is dat er hier mensen zijn die het VW-forum zwart maken...Maar ik heb die mensen nog nooit iets horen zeggen op vw-forum zelf.Oftewel je lult achter iemands rug om....das precies hetzelfde.
En dan heb ik het over de mensen die hier en daar een account hebben.
Ben je niet tevreden spuug je gal daar waar je het wilt spuugen en misschien komen er oplossingen.
Als je er niks over zegt kan ook niemand weten hoe erover gedacht word en kan er ook niks tegen gedaan worden...

bobby-digital
25-04-2005, 10:04
Wat ik nu niet snap is dat er hier mensen zijn die het VW-forum zwart maken...Maar ik heb die mensen nog nooit iets horen zeggen op vw-forum zelf.Oftewel je lult achter iemands rug om....das precies hetzelfde.
En dan heb ik het over de mensen die hier en daar een account hebben.
Ben je niet tevreden spuug je gal daar waar je het wilt spuugen en misschien komen er oplossingen.
Als je er niks over zegt kan ook niemand weten hoe erover gedacht word en kan er ook niks tegen gedaan worden...


heb m'n account opgezegd met een duidelijke motivatie erbij :biggrin:

Richard
25-04-2005, 10:56
Wat ik nu niet snap is dat er hier mensen zijn die het VW-forum zwart maken...Maar ik heb die mensen nog nooit iets horen zeggen op vw-forum zelf.Oftewel je lult achter iemands rug om....das precies hetzelfde.
En dan heb ik het over de mensen die hier en daar een account hebben.
Ben je niet tevreden spuug je gal daar waar je het wilt spuugen en misschien komen er oplossingen.
Als je er niks over zegt kan ook niemand weten hoe erover gedacht word en kan er ook niks tegen gedaan worden...

enige keer dat ik daar kom is waarneer er iets verkocht moet worden..voor de rest is het hele clubje waar ik destijds een binding mee had op het vw-forum naar volksforum gekomen.. tuurlijk heb ik hier nieuwe mensen leren kennen maar das enkel maar omdat die mensen meer op 1 golflengte liggen met mij persoonlijk dan op het vw forum..
en ik heb destijds niet mijn acount opgezegt...ik ben gebanned.. :biggrin:
ik heb totaal!!! geen binding met het vw forum.. en als je naar mijn naam kijkt bij de verkoopafdeling van vw forum dan zie je maar 1 ding opvallen..de volksforumpic ..

CNG
25-04-2005, 12:33
Ik weet ook wel dat toendertijd de mensen hierheen kwamen.
Maar dan hoef je naar mijn mening het vw-forum nog niet zwart te maken.
Het ligt overigens niet bij de beheerders maar bij de gebruikers.
Die zijn in dit geval op beide fora's anders.Daar relatief gezien een stuk jonger dan hier.Hier is ook meer kennis aanwezig, maar dat geeft je niet het recht om het andere forum zwart te maken.Ik praat dan nu in het algemeen.

MaceNL
25-04-2005, 12:44
Tja CNG ook iedereen heeft weer recht op zijn mening.

Big_Mac_Mark
25-04-2005, 12:50
Wat ik nu niet snap is dat er hier mensen zijn die het VW-forum zwart maken...Maar ik heb die mensen nog nooit iets horen zeggen op vw-forum zelf.Oftewel je lult achter iemands rug om....das precies hetzelfde.
En dan heb ik het over de mensen die hier en daar een account hebben.
Ben je niet tevreden spuug je gal daar waar je het wilt spuugen en misschien komen er oplossingen.
Als je er niks over zegt kan ook niemand weten hoe erover gedacht word en kan er ook niks tegen gedaan worden...

Zolang ze op vw-forum nog zo erg auto's de grond in trappen en het sfeertje daar zo is kom ik er echt niet!

CNG
25-04-2005, 14:35
@Mace dat klopt ook weer wat je zegt... ;)
@Big-marc Zoals ik al zei ligt het gewoon puur aan de gebruikers..en niet aan het forum zelf... :wink:

Zestienkleppen
25-04-2005, 14:43
Maar de gebruikers van een forum zijn toch noodzakelijk voor het bestaan van een forum?


fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen


De deskundigen zijn in dit geval dus ook de gebruikers.

61 RagTop
25-04-2005, 17:08
:tongue:

bobby-digital
25-04-2005, 17:14
heel scherp :biggrin:

cabrio16v
25-04-2005, 18:29
*gaap*