Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Winterlook 2010 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76780)

Psquare 29-10-2010 17:15

ik Heb ook weer een setje golf 3 staal op de kop getikt voor de winter. Krijgen van het weekend ook een ander kleurtje, want is nu zwart/zilver/roest kleur...zal de foto's morge aaf wel even posten:D

jettaracing 29-10-2010 18:08

Zomers




Winter (met 17 inch winterbanden !)



GolfMania 30-10-2010 13:09

voor even samen in de (tijdelijke) stalling :wuv: vandaar de wielklem :D



sorry voor de dieptrieste telefoon kwaliteit van de foto ;)

Psquare 03-11-2010 16:49

Inmiddels mijn winterstaal van een ander kleurtje voorzien. Kunnen er alleen nog niet onder. Ben me originele wielbouten kwijt, zijn waarschijnlijk tijdens de verhuizing zoekgeraakt. En de wielbouten die ik nu heb zijn langer ivm spacers :screwy: .

Dus Heeft iemand nog een setje liggen?..ofwel geinig voor weinig..graag PM a.u.b.

13 inch golf 3 staal + zwemband :thumbup:



Met VW deksels natuurlijk :rolleyes:


LuukGTI 03-11-2010 18:20

Quote:
Originally Posted by ArjenE
15inch "pepperpots"





Hee! Dat is in Huizen! :eek:
Deze golf heb ik nog noooit zien rijden...? :confused:

tim_g40 05-11-2010 16:38





tim_g40 05-11-2010 17:27

Quote:
Originally Posted by Misha
Hier Weijenburger... is al een topic: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=76780


staat maar één mk4 in en wil ook graag mk4's zien anders had ik de topic wel ergens anders neer gezet :D dus laat maar komen.

Beetlefreak 05-11-2010 18:33

Quote:
Originally Posted by tim_g40
staat maar één mk4 in...

Nu 2 ;) De rest zal nog wel komen Tim.

tim_g40 05-11-2010 18:46

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Nu 2 ;) De rest zal nog wel komen Tim.


ok goed zo :thumbup:

Ebut 05-11-2010 23:20



jetta mk1 '82 05-11-2010 23:44

ziet er goed uit, beter dan je zomer hoepels als ik eerlijk ben :D

Misha 06-11-2010 13:55

Agree.. alleen nog een cm of wat platter .. Ã* la dit:



fcapri 06-11-2010 14:09

zomer


winter



en nu deze winter


één of ander alu 15" wiel dat eronder steekt.

die velgen van ebut en mischa hierboven, dewelke zijn dat? ik heb graag van die diep stalen velgen, maar totaal niet op de hoogte van VW (als je men voorsteltopic hebt gezien, weet je waarom). zou graag van die velgen steken zoals men witte fiesta heeft, maar heeft VW deze standaard ergens opzitten? of laten jullie gewoon stalen verbreden?

Ebut 06-11-2010 14:13

Quote:
Originally Posted by Misha
Agree.. alleen nog een cm of wat platter .. Ã* la dit:


Mwah... dit is al laag zat... en heb het geld niet elke keer dingen te moeten vervangen.

Ebut 06-11-2010 14:18

Quote:
Originally Posted by fcapri
zomer


die velgen van ebut en mischa hierboven, dewelke zijn dat? ik heb graag van die diep stalen velgen, maar totaal niet op de hoogte van VW (als je men voorsteltopic hebt gezien, weet je waarom). zou graag van die velgen steken zoals men witte fiesta heeft, maar heeft VW deze standaard ergens opzitten? of laten jullie gewoon stalen verbreden?


Geen idee welke type VW die van mij onder zaten origineel. Het zijn wel originele Volkswagen 14" stalen velgen. Voor 7,5J en achter 8J. Met 194-40/14 banden erom.

Misha 06-11-2010 14:19

Quote:
Originally Posted by Ebut
Mwah... dit is al laag zat... en heb het geld niet elke keer dingen te moeten vervangen.

Dat of heb je de vaardigheden niet om gewoon mooi laag rond te rijden ;)
Nee maar ieder z'n ding, ik vind de spatie tussen band en wielkast nu wat té.

Ebut 06-11-2010 14:44

Quote:
Originally Posted by Misha
Dat of heb je de vaardigheden niet om gewoon mooi laag rond te rijden ;)
Nee maar ieder z'n ding, ik vind de spatie tussen band en wielkast nu wat té.

Opzich wel, maar het is maar voor de winter. En ik rij op 14", terwijl die van jou foto volgens mij 15" is?

En ik heb de vaardigheden wel hoor, heb alleen wel wat beters te doen dan met 1 km/h door het dorp te moeten rijden en alles moeten ontwijken. Nu kan ik nog enigzins normaal rijden. Ik hoor nu bij de kleinste kuiltjes in de weg de lip al de grond raken, en net bij het oprijden van een drempel had ik de zooi aan de grond. Kun je nog net zoveel vaardigheden hebben, maar je kan ook overdrijven :)

Misha 06-11-2010 14:49

14x7&8 met 195/40 conti dacht ik .. iigl14ers. Ik raakte ook nooit zoveel, maar goed.. ieder z'n ding ;)
Als je niet zo plat wil zou ik voor 15ers gaan, hang je wat hoger maar kan je toch je wielkasten mooi vullen.

Edit*
Quote:
Originally Posted by fcapri
die velgen van ebut en mischa hierboven, dewelke zijn dat? ik heb graag van die diep stalen velgen, maar totaal niet op de hoogte van VW (als je men voorsteltopic hebt gezien, weet je waarom). zou graag van die velgen steken zoals men witte fiesta heeft, maar heeft VW deze standaard ergens opzitten? of laten jullie gewoon stalen verbreden?
Volgens mij was dat ook gewoon VW staal.. wel verbreed uiteraard, gebruik de search maar eens, heel veel over te vinden!

Psquare 07-11-2010 10:10

bij ons in het dorp kun je nog zoveel vaardigheid hebben maar met die hoge drempel subsidie van de gemeente hier lukt het me niet om ongeschonde er doorheen te komen. Rij momenteel op 15'' met 165/50/15, vind het er leuk uitzien maar echt praktisch is het niet.

Ebut 07-11-2010 11:32

Quote:
Originally Posted by Psquare
bij ons in het dorp kun je nog zoveel vaardigheid hebben maar met die hoge drempel subsidie van de gemeente hier lukt het me niet om ongeschonde er doorheen te komen. Rij momenteel op 15'' met 165/50/15, vind het er leuk uitzien maar echt praktisch is het niet.

Dat dus. En naast de bergen zijn ook alle klinkerweggetjes hier om te janken. Als ik door mijn straat rij is het een lange schraap met de onderlip.


All times are GMT +1. The time now is 15:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.