Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   >>::Lowrider23's Golf II Project!!::<< (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90863)

Bral 13-10-2011 11:45

zo is dat, auto's zeuren tenminste niet ;-)

Bral 13-10-2011 11:47

zou je niet iets van een aangepaste stoel o.i.d. in je cruiser kunnen (laten) zetten ?

kan je er toch nog lekker in rijden misschien, al is het maar als bijrijder...

lowrider23 13-10-2011 12:35

Hahaha, zeuren doen ze niet nee ! Deed m`n vriendin toen ook al niet hoor, maar je hebt hoe dan ook gelijk ! :tongue:

Een aangepaste stoel voor in de auto is mogelijk, maar niet met de aanpassingen die ik nodig heb . ;) Het grootste probleem is het plaatsnemen in de auto, ik mag en kan niet opgetild worden, en met de tillift is het ook geen doen .. :shake: Maar het voelt al fantastisch dat ik mijn Golf iedere ochtend zie staan ! :thumbup:

Bral 13-10-2011 12:45

goed bezig man...

ik heb zelf een hele dikke hernia gehad (en daar een rotte heup aan overgehouden) dus ik weet hoe het voelt om niks te kunnen maar ik mag echter niet klagen want ik kan gewoon weer zo goed als alles..(heb daarom wel een automaat..)

ik heb er echt super respect voor dat je niet bij de pakken neer zit maar gewoon lekker je ding doet...weet niet waar je woont maar mocht ik ergens mee kunnen helpen moet je maar een gil geven ;-)

lowrider23 13-10-2011 13:50

Erg pijnlijk, mijn ouders hebben beide ook een hernia ! :(
Jammer dat ik zo ver weg woon, Meppel is Drenthe toch ?
Ik woon zelf in Ossendrecht, uiterste hoekje van NL tegen Belgie en Zeeland aan ! ;)

Bral 13-10-2011 14:26

Ja, erg pijnlijk ja ;-)

Ossendrecht is hier inderdaad dikke 200 km vandaan, maar dat laat onverlet dat als ik iets voor je kan betekenen...ik dat graag doe.

Matheo 13-10-2011 14:54

En anders laat je ons maar iets weten ;) Iets meer in de regio.

lowrider23 13-10-2011 15:28

Hartstikke top van jullie hoor !! :thumbup:

Net even wat stickers van de achterruit verwijderd . :) Van een autobedrijf wat hier totaal niet in de buurt ligt, en een hele oude sticker van de ANWB, die heb je toch niet nodig als je VW rijdt ! :tongue:

sanderz 13-10-2011 18:08

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Dankjewel joh ! :thumbup: Het is er inderdaad van gekomen, iets vroeger dan verwacht maar ja .. :tongue: En gaat zeker helemaal goed komen met deze Golf !
Ik had het toen straks met m`n vader over jou steelies die je destijds had .. ;) Ik zat zo te kijken en dacht nog ; die hadden mooi geweest onder de Golf, vooral omdat het een dunne bumper type is hè ! :rolleyes:
Ik hoop je ook nog eens te treffen op een meeting ! :thumbup: Ik woon wel ver weg maar goed .. ;) In het uiterste hoekje tussen Belgie en Zeeland, dus aan de andere kant van NL, haha ! :thumbup:

@ Sanderz ; Inderdaad in de omgeving van Strijen ! :thumbup:



zie je wel herkende het aan de copcar. ben er ook wel eens geweest voor een bmw touring, hij zet andere prijzen op internet dan in z'n zaak :rolleyes:

lowrider23 13-10-2011 19:46

Moet zeggen dat ik mbt de prijzen geen ervaring heb gehad met wat je verteld . :redface:

vdWal. 13-10-2011 20:24

Super om te zien dat je zoiets doet ondanks de beperkingen.. zeker een positief iets om elke ochtend naar te kunne kijke :thumbup: zal vast en zeker motiveren!

Bral 13-10-2011 20:33

ga je er nog wat aan veranderen of blijft ie lekker zo ?

(voordeel van er niet zelf in rijden is wel dat je er ook geen dikke stereo in hoeft te knutselen ;-))

lowrider23 14-10-2011 09:15

Inderdaad, dat motiveert zeker ! Het maakt me heel erg trots om te kunnen zeggen ; daar staat mijn auto ! :eek:

De plannen zijn er wel .. GTI grille met dubbele koplampen, GTI bumpers met rode rand, spatbordranden, GTI achterlichten enz. De auto bestaat voornamelijk uit zwart en rood, en de rode randen gaan zeer dik staan icm de bordeauxrode lak ! :cool:
Qua velgen vind ik verbreed staal gaaf met een eigen touch, of BBS, of wat dan ook, dat zullen we in de toekomst nog wel zien ! :tongue:

vagspass 14-10-2011 20:36

we maken er dikke shit van,.........
komt zeker goed,daar zorg ik wel voor.
morgen kom ik hem checke en dan gaat het los,geloof me!!
komt goed jonge,komt goed!!

lowrider23 15-10-2011 08:54

Zo mag ik het horen joh !!! :thumbup: Echt helemaal geweldig om zo een maat als jou te hebben, ik zie je wel verschijnen en ik weet zeker dat je het een super nette bolide vind !! :tongue:

lowrider23 15-10-2011 12:08

Vanmorgen de Golf laten zien aan vagspass ! :tongue: Hij vind hem top en is er vol lof over, toppie dus ! Hij gaat extra lak regelen, een hoedenplank zonder gaten, enz ! :thumbup: Bedankt eej Hans !! :drive:

vagspass 15-10-2011 17:41

en dat is nog maar het begin,.............!!

lowrider23 15-10-2011 18:18

Klinkt spannend .......................... :eek:

PuttenMKII 17-10-2011 17:48

ziet er nog netjes uit, wow! :)

lowrider23 17-10-2011 18:02

Dankje , ziet er idd nog goed uit ! Heeft wel wat plekjes maar het valt allemaal reuze mee ! :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 07:57.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.