Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Avond meeting Foodstrip amsterdam elk weekend (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99051)

polobm 23-04-2012 00:02

Avond meeting Foodstrip amsterdam elk weekend
 
Kom nu al een tijdje op die avond meetingen bij de foodstrip op vrijdag en zaterdag(zaterdag drukker dan vrijdag).
Maar vind eigelijk wel dat er nog meer vw`s mogen komen want er komen ook veel hondahokken met tupperwear tuning.
Maar ook genoeg vw`s maar zou mooi zijn als er meer vw`s zouden komen dan die hondahokken.
Dus is meer een oproep aan vw bezitters om eens te komen kijken op een zaterdag avond en die hondahokken helemaal weg te vegen daar :D
En is natuurlijk ook gezellig om de mensen te leren kennen van dit forum en over vw`s te lullen.
Dus hoop dat mensen die een beetje in de buurt wonen op zaterdags eens langs komen en hun vw komen showen op het foodstrip terein.

Adres: tafelbergweg 4 1105BN Amsterdam Zuidoost













http://youtu.be/uGW11YwebOM

Dutch_Jetta_GT 23-04-2012 17:47

Loop al een tijdje mee en heb hier al wel eens over gehoord..

Misschien toch eens een datumpje prikken om ook eens te gaan kijken :D

polobm 23-04-2012 18:17

Juist zo veel mogelijk vw op de foodstrip :thumbup:

mverh85 23-04-2012 21:23

2 en half-3 jaar terug zijn we volgens mij ook met een hele groep vag daar heen geweest om de hondas te drukken http://www.volksforum.com/forum/sho...light=foodstrip 48 man totaal toen :thumbup: :D

Dutch_Jetta_GT 23-04-2012 21:41

Misschien maar weereens als vanouds een meetingkje daar plannen? :P

polobm 23-04-2012 22:15

Quote:
Originally Posted by mverh85
2 en half-3 jaar terug zijn we volgens mij ook met een hele groep vag daar heen geweest om de hondas te drukken http://www.volksforum.com/forum/sho...light=foodstrip 48 man totaal toen :thumbup: :D


Dus word het nu weer tijd om ze weg te vegen :D

polobm 23-04-2012 22:16

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Misschien maar weereens als vanouds een meetingkje daar plannen? :P


Dat moeten we maar is gaan regelen met een heleboel vw`s :thumbup:

polobm 24-04-2012 15:43

Hoop dat er aankomende zaterdag al wat meer vw`s zullen komen ik ben er in iedergeval bij :D

vwgolf1 25-04-2012 21:09

Laat maar weten rij ook wel heen met de caddy 1

polobm 25-04-2012 21:40

Quote:
Originally Posted by vwgolf1
Laat maar weten rij ook wel heen met de caddy 1


Kom zaterdag avond maar ik ben er met me witte mk1 gti

johan caddy mk1 27-04-2012 18:22

hey polobm vanavond ben je er ook begrijp ik..... van hoelaat tot hoelaat is het eigenlijk.... misschien kom ik vanavond ook even. het wordt dan wel wat later op de avond.... eerst kids naar bed snappie. dus als het dan nog de moeite is

polobm 27-04-2012 18:51

Quote:
Originally Posted by johan caddy mk1
hey polobm vanavond ben je er ook begrijp ik..... van hoelaat tot hoelaat is het eigenlijk.... misschien kom ik vanavond ook even. het wordt dan wel wat later op de avond.... eerst kids naar bed snappie. dus als het dan nog de moeite is


Nou als ik vanavond ga moet ik nog ff kijken of ik me golf uit de stal trek.
Morgen avond zeker van de partij met me Gti`tje.
Begint meestal pas na tienen(ik ga meestal net voor elf uur daar heen maar woon om de hoek)en ja deste meer mensen des te langer ze blijven.
Kan tot twaalf of een of twee uur duren.
Dus als je van ver moet komen zou ik morgen komen want op vrijdag is het minder druk dan zaterdags.

johan caddy mk1 27-04-2012 19:01

Quote:
Originally Posted by polobm
Nou als ik vanavond ga moet ik nog ff kijken of ik me golf uit de stal trek.
Morgen avond zeker van de partij met me Gti`tje.
Begint meestal pas na tienen(ik ga meestal net voor elf uur daar heen maar woon om de hoek)en ja deste meer mensen des te langer ze blijven.
Kan tot twaalf of een of twee uur duren.
Dus als je van ver moet komen zou ik morgen komen want op vrijdag is het minder druk dan zaterdags.


Morgen kan ik helaas niet... maar om het voor de eerste x mee te maken hoeft het niet zo druk toch???
Ik kom dan met mijn anderhalve caddy dus heb wel wat plek nodig :D
Ik ben dus gemakkelijk te zien, zelf heb ik een nurnburgring jas aan.....
hopelijk dan tot vanavond.

polobm 27-04-2012 19:07

Quote:
Originally Posted by johan caddy mk1
Morgen kan ik helaas niet... maar om het voor de eerste x mee te maken hoeft het niet zo druk toch???
Ik kom dan met mijn anderhalve caddy dus heb wel wat plek nodig :D
Ik ben dus gemakkelijk te zien, zelf heb ik een nurnburgring jas aan.....
hopelijk dan tot vanavond.


Nou meestal komen er op vrijdag een auto of 15/20 dus das niet echt vette hap :)

Maar op zaterdag is het een stuk drukker,afgelopen zaterdag was het druk stonden zeker wel +/- 80 auto`s

johan caddy mk1 27-04-2012 19:26

Quote:
Originally Posted by polobm
Nou meestal komen er op vrijdag een auto of 15/20 dus das niet echt vette hap :)

Maar op zaterdag is het een stuk drukker,afgelopen zaterdag was het druk stonden zeker wel +/- 80 auto`s


Maar je komt wel.... zo ja spreken we rond half 11 af ofzo dan kom ik ook.
als je zegt beter op zaterdag, dan kom ik een andere keer. is voor mij wel ff rijden, zeker met aanhanger :tongue: en zijn er dan meer vw's of meer tupperware :D

polobm 27-04-2012 19:40

Quote:
Originally Posted by johan caddy mk1
Maar je komt wel.... zo ja spreken we rond half 11 af ofzo dan kom ik ook.
als je zegt beter op zaterdag, dan kom ik een andere keer. is voor mij wel ff rijden, zeker met aanhanger :tongue: en zijn er dan meer vw's of meer tupperware :D


Nou ik ga wel even vanavond maar als echt rustig is ben ik ook zo weer weg natuurlijk.
Daarom kun je beter op een zaterdag komen dan is het drukker en dan hebben we met de vw`s een eigen stuk daar

johan caddy mk1 27-04-2012 20:16

Quote:
Originally Posted by polobm
Nou ik ga wel even vanavond maar als echt rustig is ben ik ook zo weer weg natuurlijk.
Daarom kun je beter op een zaterdag komen dan is het drukker en dan hebben we met de vw`s een eigen stuk daar


okey man, doen we het een andere keer.... morgen helaas niet misschien volgende week. we houden contact.

redjetta 28-04-2012 15:02

@ Polobm, rij jij toevallig met die witte mk1 gti met lensos?

polobm 28-04-2012 17:57

Quote:
Originally Posted by redjetta
@ Polobm, rij jij toevallig met die witte mk1 gti met lensos?


Ja klopt :thumbup:

johan caddy mk1 29-04-2012 09:20

hey dus toch je gti ff van stal gehaald..... ik was er toch ook even vrijdag, maar dan met de skoda RS.


All times are GMT +1. The time now is 21:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.