Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   mk1 gecrashed in Duitsland (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=128622)

Johan1982MK1 19-08-2014 15:49

mk1 gecrashed in Duitsland
 
http://www.rp-online.de/nrw/staedte...t-aid-1.4462496




Black Devil 19-08-2014 16:02

Ik schrik me kapot van die foto................19 jaar en de pijp uit echt treurig

PvdP 19-08-2014 16:22

Daar gaan je haren inderdaad echt van overeind staan, bah.

Wil niet weten hoe zo iemand daar uitkomt, lijkt me als hulpverlener ook zwaar kl..te werk. Snap niet dat iemand daar tegen kan...

19 jaar, veels te jong...
Maar ik denk, om heel voorzichtig iets te zeggen, dat je toch hard moet rijden om hem er zo omheen te vouwen....

René 19-08-2014 16:25

Zet een auto maar eens met 100km/h overdwars tegen een boom en je zal schrikken van de schade.....zwakste punt van de auto en een MK1 is al helemaal niet zo stevig gebouwd....had net zo goed een Polo van `t zelfde bouwjaar kunnen zijn met een 1.0 carb.

RIP

Sven-GTI 19-08-2014 16:48

Zijwaartse impact kan een auto slecht hebben. Tijdje terug werd er eens zo'n nieuwe passat cc gepost die ook volledig uit elkaar was gereten...


Normaal ben ik totaal niet zo van de vooroordelen, maar 19 jaar en een mk1 met vr6. Grote kans dat er niet heel rustig gereden is toen dit gebeurde...

EnVeeZee 19-08-2014 17:12

Maakt niet uit hoe het gebeurd is, treurig zat.
De meesten hier houden van snelheid toch.

Johan1982MK1 19-08-2014 17:21

Treurig is het, te hard gereden of niet..
Ik denk zelf dat het qua snelheid wel meevalt. Zet maar eens een willekeurige auto met de zijkant met 80km/h tegen een boom. Vaak zie je dan de motorblokken ook op t asfalt liggen.

R.icky 19-08-2014 17:48

Tering... gecondoleerd voor de betrokkenen. Verder maakt het nu weinig uit of het de fout van de bestuurder was of dat de auto niet deugde of wat dan ook, hoop dat degene die nu bezig zijn met dikke motoren in kleine auto's wakker worden dat je wel met zo'n auto moet leren omgaan.

Deckedm 19-08-2014 17:52

Beste klappert!

Audi1981 19-08-2014 18:11

Boom is het ergste wat er is, die veren terug... :screwy:

heinz74 19-08-2014 18:30

Golfje 1 is al niet sterk...je voelt die dingen gewoon buigen als je over slecht wegdek rijd...maar een Golf 6 had er niet veel anders uitgezien...mischien dat er dan geen doden bijwaren..maar toch
dit is toch wel een hele harde klap geweest ...een van mijn vroegere maten waarmee ik lid was van GTIclub holland...heeft zich identiek zo doodgereden in 1995 ,200 meter van huis af...op ook zo'n dun boompje...was nog geen eens schors af toen...
van zijn 83er GTI was enkel de antenne nog bruikbaar..de motor en bak lagen bij de mensen aan de overkant in de tuin...jongen is met dichte kist begraven toen...
volgens getuigen moet hij niet harder gereden hebben dan 70-80 per uur....
meer is daar echt niet voor nodig...een koei of een paard is ook zoiets..1 bonk massa..

Audi1981 19-08-2014 19:08

Heb ooit op zo'n boompje een S4 avant op z'n kant zien gaan en drie maal in de rondte, heb toen de hulpdiensten gebeld en eerste hulp verleend, dat was geen prettig zicht kan ik je vertellen... :screwy:

Dutch_Jetta_GT 19-08-2014 20:45

Poolse auto,... "gelukkig" de 2 overige passagiers nog wel in leven maar zwaargewond...

arnus71 20-08-2014 07:58

Die boom staat er alsof er niks gebeurd is...

Scirocco_1600 20-08-2014 11:35

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Zijwaartse impact kan een auto slecht hebben. Tijdje terug werd er eens zo'n nieuwe passat cc gepost die ook volledig uit elkaar was gereten...


Normaal ben ik totaal niet zo van de vooroordelen, maar 19 jaar en een mk1 met vr6. Grote kans dat er niet heel rustig gereden is toen dit gebeurde...


hier in belgië krijg je nooit een verzekering voor een auto die in de sportklasse categorie valt ( benzine +150 pk ... )

ik ben er 25 en hoe graag ik een vr6 wil ... ze zijn gewoon te duur hier in belgië .

je mag inderdaad de vinger niet wijzen naar jonge chaffeurs maar hier in de buurt is er een nieuwe rage ( iedereen wil een bmw E30 ) en beetje bij beetje worden ze allemaal kapot gereden .

turbojo2 20-08-2014 16:48

Het ongeluk is om 2 uur s'nachts gebeurd. Ik weet niet of die bestuurder een paar biertje ofzo op had of niet, maar met drank op moet je zeker niet geen racen met zo'n Golf. Nuchter gaat zo'n Vr6 in een Golf 1 al bijna oncontroleerbaar hard. Rijdt zelf een Golf 1 20vt en zal echt nooit met een biertje op in deze auto gaan rijden. Moet toegeven dat ik dat iets makkelijker doe in mijn niet vooruit te branden Citroen Berlingo diesel.

Pro FM 22-08-2014 16:22

Als iedereen nou eens stopt met autorijden als je uberhaubt ook maar 1 biertje op hebt zien we vanzelf minder van dit soort fotos. Ik drink gewoon helemaal niet als ik moet rijden.

Blijft natuurlijk een drama voor de nabestaanden als je zoon/broer/vriend zo aan zijn eind komt. Alcohol of niet...

MarcozZ 22-08-2014 17:12

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Moet toegeven dat ik dat iets makkelijker doe in mijn Citroen Berlingo diesel.


En helaas velen met jou, misschien moest ie juist uitwijken voor een dronken bouwvakker :thumbup:

turbojo2 22-08-2014 18:07

Quote:
Originally Posted by MarcozZ
En helaas velen met jou, misschien moest ie juist uitwijken voor een dronken bouwvakker :thumbup:


Mijn vrouw rijdt eigenlijk altijd. Ben wel blij met haar dat ze bijna nooit alcohol drinkt. Ik rijdt ook eigenlijk altijd nuchter. Als k in mn Berlingotje rijdt doe ik dat met hooguit 2 flesjes bier op en dat is op het randje. Twee flesjes bier in een opgefokte golf 1 is net over het randje.

Deckedm 28-08-2014 11:55

We rijden allemaal auto, en dit zijn de risicos, of je nou hard rijdt of niet... ik heb genoeg filmpjes gezien van mensen die normaal rijden en echt waar in een seconde weggevaagd worden omdat het bij iemand mis gaat en die echt waar geen schijn van kans hadden..


All times are GMT +1. The time now is 09:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.