Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Velgrenovatie.com erik bruggeman (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=103150)

The_saint 07-08-2012 19:04

Velgrenovatie.com erik bruggeman
 
Beste forummers,

Een week of 4 geleden heb ik mijn velgen naar velgrenovatie gebracht. Hij zou wat polijst en spuitwerk doen voor mij en na 2 weken zouden mijn velgen weer opgehaald kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan, planning gemaakt om mijn velgen weer op te halen. Echter toen kreeg ik een mailtje dat 1 vd velgen lek was en deze moest opnieuw afgedicht worden. Dus de gemaakte afspraak zou niet doorgaan en moest naar het einde van die week worden verplaatst.

Nu komt het lastige, sindsdien krijg ik op geen enkele manier meer contact met Erik. De telefoonnummers die hij mij heeft gegeven werken niet en op z'n e-mail reageerd hij niet. Ben gister bij zijn zaak langsgeweest en daar was ook niemand te bekennen. Het kan zijn dat hij op vakantie is o.i.d. maar ja dat heeft hij mij niet verteld en dat is ook niet op zijn site terug te vinden! ik probeer inmiddels ruim 2 weken contact te krijgen met hem en volgens zijn zakelijke buurman is hij afgelopen zaterdag nog in zijn bedrijfspand geweest!!!

Ik hoop dat een van jullie medeforummers mij in contact kan brengen met hem, of beter nog waar ik hem kan bereiken... huisadres of een werkend telefoonnummer. Uiteraard ivm privacygevoeligheid vraag ik jullie dit te doen via pm

Gr Fabian

arthur 07-08-2012 19:34

Bericht op verzoek verwijderd

The_saint 07-08-2012 20:18

ja voor dit soort fratsen was ik al bang!!! maar wil erik een eerlijke kans geven maar als hij elke vorm van communicatie vermijd tsja dan wordt het erg lastig

Sven-GTI 07-08-2012 23:07

Dit topic zal wel weer verwijdert worden zoals eerder. Hierover zijn al eerder topics gestart dat het daar een bende is en veel forum gebruikers hadden klachten.

Maar om een of andere reden verdwijnen die topics. Ik woon er zelf in de buurt en krijg ook al op geen enkele manier contact, ben er ook al maanden mee in de knoop. Zelfs bij langsgaan sta je voor een gesloten deur.

Sven-GTI 07-08-2012 23:08

Om even aan te vullen, ik heb er ook vaak zaken mee gedaan/ onderdelen gehaald. Ik werd altijd super geholpen daar en ik vond het ook echt een topzaak. Maar dat was vroeger..

M1974 08-08-2012 07:32

Ik heb Erik onlangs nog gesproken op de laatste VAG nacht in 's-Gravenpolder (20 Juli 2012).
Hij moest toen volgens mij nog wel op vakantie.

Ik heb er recent ook nog zaken mee gedaan. Een setje nieuwe imitatie RS6 wielen voor mijn broertje. Binnen een week geleverd en 's avonds even banden monteren bij hem. Prima service.
Ook mijn OZ's heb ik laten opknappen bij hem. Dit duurde wel erg lang. Beloofde data wanneer het klaar zou zijn werden steeds niet nagekomen. En contact via mail en telefoon lopen stroef, reageert niet, pakt niet op en belt niet terug. SMS gaat nog het beste.
Ik ben mijn velgen ruim twee maanden kwijt geweest, afspraak was twee weken.

Erik is zeker geen oplichter, maar komt gewoon om in het werk en communiceren is niet zijn sterkste kant. Jammer want dat kost op de lange duur je goede naam en dus ook klanten.

Newskoolratz 08-08-2012 07:40

altijd goeie zaken gedaan met die vent!
maar als ik dit lees tja afspraak = afspraak :shake:
dat schijnt ie niet te snappen...

KevinIbiza 08-08-2012 10:22

Vind het maar raar.
Altijd als ik Erik mail heb ik binnen een dag reactie :(
Zonde dat het zo af moet lopen!

Jel Golf 2 GTI 08-08-2012 10:45

Ik heb zelf niet echt slechte ervaringen met Eric maar die dateren van toen hij nog in zevenbergen woonde. Hoe het met zen nieuwe zaak zit kan ik persoonlijk niet zeggen, alleen de commentaar die ik hier lees hoor ik tegenwoordig wel meer hier in de geburen. (Woon zelf op 25Km van ossendrecht).

The_saint 14-08-2012 18:21

vorige week bij erik thuis aan de deur geweest.... lang staan bomen, hij kon (of wilde) mij op dat moment niet helpen om wat voor reden dan ook.... afgesproken dat ik dinsdag terug zou komen (vandaag dus).... zo gezegd zo gedaan vandaag terug gegaan en mijn wielen opgehaald

het is niet mijn manier van zaken doen maar uiteindelijk is Erik z'n woord nagekomen...en heeft hij mij de velgen vandaag geleverd!!

Tombo90 25-10-2012 16:07

Deze bestelling was al betaald ja.
Heb hem maar een nette sms gestuurd met de vraag hoe het ervoor stond met de bestelling.
Hoop dat ik nu wel een reactie krijg.
Langsgaan zit er helaas niet in want ik woon in Maastricht en dat is een beetje ver voor op goed geluk te proberen.

Jel Golf 2 GTI 25-10-2012 18:24

Als ik vande week goed heb gelezen gaat hij vanaf de 29/10/12 terug verhuizen uit ossendrecht naar ik dacht Dordrecht maar wil ik ff kwijt zijn.

Maar de website ligt plat op de moment.

Heb zelf ook nooit problemen gehad met Eric, maar de laatste keer dat ik er ben geweest zat hij nog in zevenbergen en was hij nog bezig met het opstarten van zijn zaak.

M1974 26-10-2012 07:12

Je kan hem ook opzoeken op facebook en via daar benaderen.
Ik zie hem daar ook toch met enige regelmaat wel aktief gebruik van maken.

Tombo90 28-10-2012 09:38

We zijn inmiddels al een paar dagen verder en nog steeds geen reactie op mijn sms.
Toevoegen op facebook had ik al geprobeerd maar dat negeert hij ook zo te zien.
Triest dat sommige zaken zo met klanten omgaan.

Neill_s 29-10-2012 06:58

Ik heb via Facebook (niet Eric zelf, maar van de nieuwe eigenaar) vernomen dat Velgrenovatie overgenomen is en inderdaad verhuist naar Dordrecht. De website is nu uit de lucht maar komt zsm weer online.
Wel slecht van Eric B dat hij niet reageert op sms met de mededeling dat hij er mee is gestopt...

M1974 29-10-2012 09:01

Ik heb dit weekend op Erik zijn facebook gelezen, dat Erik idd weer voor een aantal dagen in de week voor een werkgever gaat werken als CV monteur. Hij moest aankomende week op cursus in Limburg.
Hij stopt met de reparatie van velgen, maar blijft wel in de handel, schrijft hij.

Tombo90 29-10-2012 18:16

Komt er dus op neer dat ik en misschien nog anderen naar hun geld kunnen fluiten.

M1974 29-10-2012 18:52

Ik zou er wel werk van maken. Je kan toch prima bewijzen dat je iets besteld en betaald hebt, maar niets geleverd hebt gekregen?
Hij blijft wel in het pand zitten waar hij nu zit en velg en banden handel voortzetten. Zie onderstaande quote van Facebook.
Contact blijven zoeken en netjes oplossen dus...

Quote:
Erik Bruggeman: fabian pand blijf ik zitten velg en bandenhandel blijf ik doen maar na mijn uren gewoon weer. veel minder stress van dan. daar werd ik een beetje gek van
23 uur geleden ยท Vind ik leuk

De Pul 29-10-2012 18:55

het rijmt voor mij niet helemaal dat hij gewoon actief is op het forum.....?

Tombo90 30-10-2012 22:03

Quote:
Originally Posted by M1974
Ik zou er wel werk van maken. Je kan toch prima bewijzen dat je iets besteld en betaald hebt, maar niets geleverd hebt gekregen?
Hij blijft wel in het pand zitten waar hij nu zit en velg en banden handel voortzetten. Zie onderstaande quote van Facebook.
Contact blijven zoeken en netjes oplossen dus...


Het probleem is dat ik al minstens 10 mails en nu verschillende smsjes gestuurd heb en meneer negeert het gewoon zo hard als hij kan.
Komt er in mijn ogen op neer dat ik ooit nooit meer iets ga zien of horen van mijn geld.
En stress en te weinig tijd enzo geloof ik ook niet na dik 4 maanden tijd.


All times are GMT +1. The time now is 13:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.