Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ice en andere auto electronica (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   krijg de porsche met kdfi niet aan de gang!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74176)

**Scirocco_freaK** 22-08-2010 21:33

krijg de porsche met kdfi niet aan de gang!!
 
:mad:

omdat ik problemen had met het orginele k**-jetronic systeem
ben ik overgestapt naar KDFI (soort megasquirt)
alles aangesloten maar krijg hem niet aan de gang
heb google al geraadpleegt, veel te vinden over 4cil maar weinig over v8

iemand bekent hier met KDFI of het programma tunerstudio?

motor lijkt aan te slaan met starten maar zodra je stopt met starten
gebeurd er niets meer
lijkt op een brandstof probleem aangezien de bougies zwart en kurkdroog zijn!
dus wellicht iets in de software?



MipMip 22-08-2010 21:44

Je kan kijken of BS-Autotune.nl iets voor je kan betekenen. Die motorruimte op de foto is van jouw auto? Ziet er erg geslaagd uit! :thumbup:

Allart-Ghetta 22-08-2010 22:24

Quote:
Originally Posted by MipMip
Je kan kijken of BS-Autotune.nl iets voor je kan betekenen. Die motorruimte op de foto is van jouw auto? Ziet er erg geslaagd uit! :thumbup:


Ziet er goed uit zeg je? Nou zonder kabelboompje op de injectoren zal ie idd nooit lopen :D

bolku 22-08-2010 22:42

Controleer als eerste even in de instellingen vanaf welk toerental de ontsteking enz begint te werken...

Ik ben daar ooit ook eens in het begin aardig mee wezen stoeien....dat toerental stond op 300 en de startmotor draaide 287 toeren....

Staat bij start up/idle, start/ idle settings en dan crancking rpm instellen.

Je kan tijdens het starten het toerental zien, is dat bv 250 zet dit toerental dan dan bij de instellingen op bv 200 rpm.

joostvw 22-08-2010 22:51

misschien gaat het al wel mis bij het contact.
dat hij je kdfi aanzet met het starten maar zodra je je sleutel weer loslaat niet meer aan blijft.

DJW 23-08-2010 07:21

dag erik, wat is dat allemaal voor moois op de foto? Heb weinig meer van je gezien sinds je vorige is verdwenen (echt een kloteverhaal), waar ben je nu mee bezig??

mzl Dick

**Scirocco_freaK** 23-08-2010 16:08

de relatie tussen mij en BS-autotune is niet zo best meer door omstandigheden,

@Bolku klopt ben ik idd ook mee bezig geweest, maar mocht niet baten helaas

@joost de KDFI zit op geschakelde + die bij het starten niet wegvalt
maar idd kan het ff checken

@DJW Hey Dick, ja dat is zeker lang geleden! nog steeds Scirocco?
heb van die van mij niets meer gezien of gehoord, had laatst nog op het vwforum gevraagd om er op te letten bij meetings
maar ze kende de scirocco niet eens meer lol

nou ga maar weer verder met me neus in de laptop zitten kijken of ik nog iets kan vinden wat niet goed staat

Dub-Detail 21-09-2010 17:33

Dat is niet alleen bij jou zo dat de relatie met BS-autotune niet best is. Echt netje communiceren is er niet bij. Maar weet je al weer wat meer mbt je probleem met kdfi? Ik zit er ook aan te denken om het aan te schaffen. En dan niet via BS-autotune maar via de duitse leverancier. Die kan namelijk wel op een zakelijke en professionele basis mailtjes terug sturen.

Gr,

Sjeesbeest 23-09-2010 21:04

brandstofdruk te laag?

Bluepower 02-10-2010 21:54

En? er al achter wat het probleem is/was?

Bluepower 09-10-2010 20:38

Blijft verdacht stil...
Al gelukt??


All times are GMT +1. The time now is 12:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.