Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nieuw Aanwinst Vento GT 2.0 (voor het forum al een oude bekende) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60939)

KID562 17-10-2009 19:16

Nieuw Aanwinst Vento GT 2.0 (voor het forum al een oude bekende)
 
Voor vele al een oude bekende. De Vento van René (Vento_Vice) heeft een nieuw baasje gekregen!

Afgezien van de vele kilometers en de motorprobleempjes (rook/stank) is de auto nog in super goede staat. Er zit een heel net interieur in en de carrosserie is ook nog in redelijke staat. De Vento heeft dus wat roest plekjes maar dat valt allemaal reuze mee.

Ik heb vele plannen met de auto in de toekomst hier onder een lijstje met To do's (ik heb m'n rijbewijs nog niet dus alles gaat rustig aan):

To do's:
- Linkerdorpel moet ernstig onderhanden worden genomen door roest (overzet dorpel is al aanwezig)
- Motor rijd nog wel maar houd een beetje in, daarom wordt het tijd voor een nieuw hart. Waarschijnlijk een Vr6!
- Linker achterwielkast (onder het plastic) is een beetje aant rotten dus moet ook snel onderhanden worden genomen
- Golf 4 Stuur of momo stuurtje (zit nu een golf 2 stuurtje in, gaat retour naar Vento_Vice)
- Uitlaat vervangen naar een standaard VR6 uitlaat (nadat de motor erin zit)

er komt nog wel een hele lijst bij maar ik hou het spannend.

Hier onder wat foto's van vanmiddag







Voor de grap even GTI velgen eronder gehangen


Richard 17-10-2009 19:23

welkom...

Gijs 17-10-2009 19:25

Wanneer verwacht je je rijbewijs te hebben? Want je plannen zullen wel wat tijd in beslag nemen ;)

Welkom overigens :)

KID562 17-10-2009 19:27

Quote:
Originally Posted by Richard
welkom...


ThnQ, ben voor jullie nieuw maar zit eerlijk gezegd al 1,5 jaar op het forum, maar nog nooit wat gepost en pas dit jaar een werkend account aangemaakt.

KID562 17-10-2009 19:28

Quote:
Originally Posted by Gijs
Wanneer verwacht je je rijbewijs te hebben? Want je plannen zullen wel wat tijd in beslag nemen ;)

Welkom overigens :)


Ja binnen nu en een half jaar, dus in die tijd moet het allemaal gebeuren!

Gijs 17-10-2009 19:43

Okay, je zult je tijd nodig hebben :thumbup:

Je bent al bekend met onze vrienden bij de RDW met betrekking tot het aantal cilinders dat op kenteken staat? :)

KID562 17-10-2009 20:32

Quote:
Originally Posted by Gijs
Okay, je zult je tijd nodig hebben :thumbup:

Je bent al bekend met onze vrienden bij de RDW met betrekking tot het aantal cilinders dat op kenteken staat? :)


Ja ik weet het ;) Hopen op het beste.

Of anders de 16v 2.0 of 1.8t, ga nog even uitzoeken hoe of wat. Genoeg tijd:D

jettaracing 17-10-2009 20:51

Welkom ! een vr6 op kenteken is sowieso geen probleem ,deze auto's zijn er origineel immers wel mee geleverd .

Goed dat deze auto een (hopelijk) goed baasje heeft gekregen !

KID562 17-10-2009 21:31

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Welkom ! een vr6 op kenteken is sowieso geen probleem ,deze auto's zijn er origineel immers wel mee geleverd .

Goed dat deze auto een (hopelijk) goed baasje heeft gekregen !


Okee! Mooizo..
Ja, moet mezelf nog bewijzen haha maar komt wel goed. ;)

KID562 19-10-2009 15:32

Nog een fotootje met Viresh (Madieke).



Vandaag olie ververst om te kijken of daardoor de motor beter ging lopen, jammer genoeg blijft de motor inhouden. Die VR6 gaat er dus zeker in komen!

Ik ben alleen benieuwd wat er nou precies vervangen moet worden naast de motor en het hele uitlaatsysteem. Ik denk dat genoeg mensen hier ervaring mee hebben?

Vento Vice 20-10-2009 09:38

zo, zo; leuk autootje...
 
Vento 2.0 GT, leuk ding, daar zijn er niet zo veel van...

haha! It-is-me, Vento Vice! :tongue:
Zal je m'n kindje net zo vertroetelen als ik dat deed?
Het sportinterieur is zeker nog netjes, maar voor die prijs had ik geen zin meer om hem voor je uit te zuigen! :D
(Wel nog even een foto daarvan plaatsen voor de rest hier! ;) )

Doe je best! (...en minstens één keer per week een UPDATE...)

Maaruh, 'nog een hele lijst'...? Alles zit er al op...

Zelf ga ik nu op zoek naar iets, wat deze Vento doet vergeten/ verbleken... :screwy:
(ik heb maar meteen mijn 'signature' aangepast en aan het einde van mijn 'Vento GT-topic' een verwijzing gezet naar dìt topic voor het vervolg!)

Pedaalemmer 20-10-2009 09:43

Welkom! onderstel is toch hetzelfde van de gt als de vr6...dus moter erin + moterboom en gaan.

vw_boyke_vw 20-10-2009 13:45

blijft toch leuk zo'n vento vooral een gt uitvoeing
misschien moet je de brandstof pomp ook aan passen omdat en vr6 iets meer brandstof nodig heeft dan een 2.0
veel succes ermee

Ferry24 20-10-2009 14:45

pompen zijn hetzelfde

Darkprojectx 20-10-2009 16:44

waarom niet gewoon een vento vr6 gekocht? :confused:

leuk dat je ook een vento hebt! ben benieuwd naar de voorderingen!

KID562 20-10-2009 20:32

Quote:
Originally Posted by Darkprojectx
waarom niet gewoon een vento vr6 gekocht? :confused:

leuk dat je ook een vento hebt! ben benieuwd naar de voorderingen!


Omdat de prijs van deze 2.0 heel mooi was inclusief velgen. Niks mis mee om lekker te gaan klussen toch:D... Hou jullie op de hoogte!

KID562 20-10-2009 20:37

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Vento 2.0 GT, leuk ding, daar zijn er niet zo veel van...

haha! It-is-me, Vento Vice! :tongue:
Zal je m'n kindje net zo vertroetelen als ik dat deed?
Het sportinterieur is zeker nog netjes, maar voor die prijs had ik geen zin meer om hem voor je uit te zuigen! :D
(Wel nog even een foto daarvan plaatsen voor de rest hier! ;) )

Doe je best! (...en minstens één keer per week een UPDATE...)

Maaruh, 'nog een hele lijst'...? Alles zit er al op...

Zelf ga ik nu op zoek naar iets, wat deze Vento doet vergeten/ verbleken... :screwy:
(ik heb maar meteen mijn 'signature' aangepast en aan het einde van mijn 'Vento GT-topic' een verwijzing gezet naar dìt topic voor het vervolg!)


Haha tuurlijk! Komt goed, ik ga morgen gelijk even een foto maken van het nette interieur.

Over die hele lijst...
Misschien in de toekomst een ander kleurtje? 2 setjes rims, de installatie waar ik van droom (zit nu alleen een versterker in met subwoofer zonder radio/cd speler :( ) etc etc. Maar aangezien ik een ''arme student'' ben gaat alles rustig aan (Vento Vice weet wat ik bedoel) :thumbup:

GJ007 20-10-2009 23:24

Quote:
Originally Posted by Darkprojectx
waarom niet gewoon een vento vr6 gekocht? :confused:

leuk dat je ook een vento hebt! ben benieuwd naar de voorderingen!


zijn vrij zeldzaam ?

De Pul 20-10-2009 23:32

Quote:
Originally Posted by KID562
Omdat de prijs van deze 2.0 heel mooi was inclusief velgen. Niks mis mee om lekker te gaan klussen toch:D... Hou jullie op de hoogte!

juist,hele mooie auto voor brandweinig geld :thumbup:
succes ermee!

KID562 21-10-2009 10:29

Het intérieur:










All times are GMT +1. The time now is 10:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.