Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=101)
-   -   golf4 gti cilinderkop op golf3 gti 2.0 8v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58292)

2.0,8v_jetta,1 14-09-2009 17:07

ik grootspraak kijk eens naar jezelf.
itb ben ik al lang achter. en neem jij maar een nieuwe m3 mee. zal ik je laten zien dat ik je strond rijd .
geloof je me niet doen we het toch voor de kentekenpapieren met je grote mond.

2.0,8v_jetta,1 14-09-2009 17:10

:screwy: ja hoor mensen die sprinten geven geen gas. :screwy: gast word eens wakker. of neem je eigen wagen maar mee, :screwy:
als ik een m3 ,silvia, en sprint vtec pak pak ik jou nog harder!!!! :mad: :tongue:
ik ben zaterdag avond te vinden op charlois. verzamelen 23;00 bij mac daar. ik zie je graag verschijnen!!!!! :)

Pewi Vwteam 14-09-2009 17:14

rustig joh is slecht voor je hart, gewoon doen wat jou goed lijkt! en kapot is kapot zullen we dan maar zeggen.

Bluepower 15-09-2009 08:16

Hmm net 18?
Iets teveel vertrouwen in je eigen rijstijl en kunnen dan in praktijk merkbaar is?
Je kunt je hier heel druk gaan maken over wat er tegen je gezegd wordt, maar dat trek je zelf wel aan, dit omdat je hier om raad vraagt, die raad krijg je en nog meer zelfs, en dan zeg jij dat je met een standaard 2.0 8 kleppertje met wat NOS een Skyline, M3 enz eruit rijdt. Ook al zou jouw blokje in een kart liggen, zou dit nog ZEER twijfelachtig zijn(de meesten die hier een reactie hebben gegeven hebben denk ik wat meer ervaring met tunen en snellere auto's bouwen dan jijzelf).

Dus doe jezelf een lol, waarmee je ervoor zorgt dat je hier nog serieuze reacties kunt krijgen op evt vragen die je hebt, en gedraag je gewoon en vertoon aub niet van dat sjonnie-gedrag van: mijn auto is sneller, kom maar langs dan rij ik je aan poeier...

2.0,8v_jetta,1 15-09-2009 17:09

volgens mij rij ik zelf en heb ik meer dan 100 150 mensen die t kunnen bevestigen

oldskool6572 15-09-2009 20:27

het wordt steeds gekker hier nog even en je zegt dat je een f16 hebt ingehaald of stond deze nog in een hangar :screwy:

Domi 15-09-2009 21:06

Mijn god, wat een geweldig topic weer dit :rolleyes:

Mijn daily bak is een golf 1300i 40KW :thumbup: . Met NOS rij ik ook een skyline eruit :screwy: :screwy:

RubenD 15-09-2009 21:31

Mja, zo lang die skyline langs de weg geparkeerd staat kan alles en iedereen hem inhalen. Zelfs een bejaarde die niet meer durft te fietsen...

oldskool6572 15-09-2009 22:02

Echt vermogen is gewoon het hele pakket:
- je motor
- bak
- aandrijving
- banden
- remmen
en dit komt echt niet alleen uit een flesje.
Er zitten hier veel lui die duizenden en duizenden euro's uit gegeven hebben aan al het materiaal wat in een motor alleen al gestopt wordt, dan hebben we het nog niet eens over de rest wat er allemaal bij komt kijken.
Ga eens voor de gein op Drachten kijken wat er rondt rijd.
Tuurlijk gebruiken deze jongens ook nos, maar er komt zoveel meer bij kijken. We praten in deze klasse over motoren van minimaal beginnend vanaf een 20.000 euro en meer. En jij denkt dan met een flesje nos heel de wereld aan te kunnen. Kom op zeg! Als je mee wil doen, kom dan eerst eens met een leuke motor die goed presteerd zonder nos,blower of turbo. En als dit super presteerd, zeggen veel meer mensen van:" dat pakket klopt perfect ". Maar ja, dat kost geld, energie en heel veel kennis. Iedereen kan een lullige 500 euro missen voor wat pk's uit een flesje, maar zo werkt het niet! Denk daar maar over na voor dat je hier grootspraak gaat doen van ik dit en ik dat.

oldskool6572 15-09-2009 22:05

ruben maar wat als die bejaarde nu eens nos op zijn rolator zou bouwen wat dan oeoeoeoeoe je weet maar nooit met die hang ouderen :thumbup:

oldskool6572 15-09-2009 22:08

hahahaha dan kan je de usa bellen we have a problem :thumbup:

De Pul 15-09-2009 22:10

prachtig dit,zit met tranen in m'n ogen te lezen(van de lach)
mijn hemel zeg.......

martiepartie 15-09-2009 22:10

are joe tokking toe mie? :D

De Pul 15-09-2009 22:14

jammer dat ie niet meer reageert,of zou ie nou in de MAC hamburgers bakken om
Quote:
- je motor
- bak
- aandrijving
- banden
- remmen

wel uit een flesje te kunnen kopen?

2.0,8v_jetta,1 16-09-2009 16:18

ja idd jullie hebben allemaal gelijk

Domi 16-09-2009 16:38

Quote:
Originally Posted by 2.0,8v_jetta,1
ja idd jullie hebben allemaal gelijk



Dat wisten we al :D

Turbo-Variant 16-09-2009 17:27

Mooiste is nog dat ie 16/8 al snel genoeg is voor een skyline, vervolgens op 23/8 zegt dat ie net een kitje heeft ingebouwd, en 13/9 zegt dat er niks aan het blok is gegaan buiten uitlaatsysteempje en bovenstaand kitje.

Volgens mij ligt hier iemand over de hoeveelheid aanpassingen te neppen... Of zou die stiekem toch die M3, Silvia en Skyline niet eruit trekken? :D

Dub-Detail 16-09-2009 17:48

Dit verhaal is bijna te lomp om waar te zijn.
Volgens mij is die gast net zo'n grap als dat figuur vant straalzand.
Die ze inlaat en kop graag wilde polijsten (flowen) en toen maar een zak straalzand door ze inlaat heeft gekieperd.
Iedereen hapt, en mocht dit hier ook het geval zijn, hebben wij ook gehapt.
Het enige wat z'n verhaal nog een beetje ondersteund zijn de foto's int andere topic.

Maargoed als we ze verhaal moeten geloven dan hebben we er een nieuwe street-legal winnaar erbij.

Ik woon samen met een paar maten trouwens niet gek ver van rijswijk minuutje of 15 a 20. Ik wil het nu allemaal wel eens zien.
Als meneer 2.0,8v jetta,1 wil. Dan rijden we er wel even heen met wat snel spul. Daarna verloten we de jetta opt forum.

Domi 16-09-2009 18:06

Volksforum sprintdag.

De winnaar krijgt een sletta 1 :D

EelcoB 16-09-2009 18:09

Quote:
Originally Posted by Domi
Volksforum sprintdag.

De winnaar krijgt een sletta 1 :D


Dan doe ik ook mee! Op mijn Yamaha fs1, bouw ik dr NOS op, en dan vlieg ik jullie scheit :D !


All times are GMT +1. The time now is 23:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.