Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf V, VI en VII (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nieuwe daily (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51188)

PVPMK1 01-02-2009 16:53

MK6 on air
 
Nu de Golf VI is toegevoegd op het Volksforum,kan ik hem wel posten. :)
Vrijdag kreeg ik mail van de dealer, dat me Golf 6 was gearriveerd. hij had er een paar foto's bijgevoegd. Ik heb voor deze kleur gekozen, omdat je dadelijk allemaal lease bakken ziet in een donkere kleur. Het is een Trendline 1.6 105 pkjes. Meer info volgt nog,en vorderingen van de Golf. zo heb ik een schroefset van KW besteld, en 19''velgen :cool:










Groetjes
Patrick.

Mister Cool 01-02-2009 17:00

Mooie kleur :D . Ziet er ook een stuk beter uit dan een V. Met een schroefset en dikke wielen heb je zeker een prachtige daily :thumbup:

Mickel 04-02-2009 21:36

Nette auto!

Zou je mij iets willen laten weten als je je schroefset en velgen eronder hebt?

Want ben zelf ook druk bezig met verlaging maar wil zeker niet te stug rijden.

Edition-Blue 04-02-2009 22:15

Hele mooie 6, en ook een mooie kleur.
Ben benieuwd naar de verlaging en de velgen.
Succes ermee !

T!m 05-02-2009 12:59

Erg mooie 6 !

Lekker strak ook, zonder deurstrips en knipperlichten.

PVPMK1 21-02-2009 11:55

Bedankt voor de leuke reacties mensen.

Ik heb de VI-er 1.6 105 pk boodschappen Golf (volgens sommige de 1.4 en 1.6) in tussen weer al een 2 weken thuis. De verlaging ziet er super uit en rijd subliem. Ben wel benieuwd hoe het met de 19'' gaat van de zomer. Hier zijn al een paar foto's hoe hij er nu bij staat.










Gr,
Patrick.

Mr Sun 21-02-2009 13:04

hele mooie VI staat dat wit ook staat hem heel goed:thumbup: ben benieuwd met de velgjes zometeen

Pink 18 21-02-2009 23:46

Hele mooie VI , wel laag hoor. Paar zwarte wielen eronder ??

PVPMK1 22-02-2009 01:28

Quote:
Originally Posted by Pink 18
Hele mooie VI , wel laag hoor. Paar zwarte wielen eronder ??

Bedankt Pink,

En er komen 19'' onder, met zwarte sterren en vergulde boutjes. :D Vandaag worden ze weer in elkaar gezet.

Gr,
Patrick.

Misha 22-02-2009 02:59

Mooie daily zo, ben benieuwd naar de wielen.. mooi stuur trouwens!

PVPMK1 22-02-2009 14:32

Klein tipje van de sluier :)
Als het weer wat beter word, komen ze pas onder de VI.




Gr,
Patrick.

Arne 22-02-2009 14:36

Gaaf hoor. Wel jammer dat je geen meegespoten spiegels en klinken hebt, had m wat meer afgemaakt.

PVPMK1 22-02-2009 14:50

Arne,

Heb ik speciaal voor gekozen,dit is standaard zwart bij de Trendline. Heb alleen wel de spiegels laten spuiten in glans zwart, de grill en B-stijl is ook glans zwart en dit is wel origineel zo uitgevoerd. Misschien dat ik op latere termijn de handgrepen wit laat spuiten maar de spiegels zeker niet.

Gr,
Patrick.

Arne 22-02-2009 17:20

Duidelijk :)

Ik mag rond augustus een nieuwe leasewagen uitzoeken als vervanger voor mn huidige Passat 3c Sportline, wilde eigenlijk een nieuwe Scirocco, maar omdat ik flink wat ruimte nodig heb zal het misschien toch een Golf VI (andere kanshebbers: (Cross)Touran, Seat Exeo ST, Passat facelift, maar die zal er dan nog wel niet zijn) worden. Nu is mijn vraag, heb je meteen de schroefset gemonteerd of ook nog origineel rondgereden? Ik ben benieuwd hoe het verschil in comfort is namelijk.

PVPMK1 22-02-2009 17:57

Ik heb gelijk een schroefset KW V1 laten monteren, heb hier door 2 weken op de VI moeten wachten. Toen de VI bij Pon arriveerde had de tussen dealer een mail naar mij gedaan dat hij in Nederland was. Ben toen gelijk aan het zoeken geslagen, maar er bleek 2 maten te zijn voor de poten 49 mm en 54 mm en konden mij pas vertellen wat ik nodig moest hebben, als de VI bij hun zou staan.

Ik heb wel een proefrit gereden in een VI met originele ophanging bij de dealer, en ik moet zeggen het valt alles mee met het schroefset, met de 19'' van de zomer word het wel een ander verhaal. Ik denk dat je met een duurdere variant nog meer comfort zal hebben. Deze variant 1 heb ik puur gekocht om later een air-ride set van te laten maken, en wilde toch in het begin gelijk al laag dus komt goed uit.

Van Passat naar VI-er ga je toch wel ruimte inleveren, maar ik vind hem wel super rijden hoor. Je zie toch echt wel dat ze hun best er op hebben gedaan, en niet zo maar een gefacelifte V. Golf mag zijn model behouden, voor extreme dingen moeten ze Seat maar gebruiken. :D

Gr,
Patrick.

evilnyntje 22-02-2009 18:11

Geen gele koplampen ;). Zou wel gedurfd zijn :)

Vains 22-02-2009 20:30

Mooie Golf zeg, de wielen zullen heel mooi staan denk ik :thumbup:

Boeie 23-02-2009 09:58

Netjes hoor die VI! Alleen in mijn ogen jammer dat je dat Accent pakket niet hebt genomen.

Heb dr zelf ook 1 besteld (in de lease), verwachting is dat ik die begin april op kan gaan halen in Autostadt. Arne gaat dan mee.

Mijn config is een 3-drs 1.4 TSI met 122pk, Highline, Dynamic pakket met 17" porto wielen en licht&zicht 2 pakket.
De kleur die ik besteld heb is Deep black (leasemij vond wit geen goed idee :P ) met een alcantara beige interieur. Vooral naar het interieur ben ik erg benieuwd, aangezien ik alleen nog maar golfjes heb gezien met een zwart interieur.

Mickel 23-02-2009 15:58

Ziet er goed uit hoor.

Dikke wielen ook!

Mister Cool 23-02-2009 21:32

Wordt zeker mooi met die wielen :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 03:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.