Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Volkswagen Golf 2.8 VR6 automaat leer (bak kapot) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66737)

Michizzel 27-02-2010 13:51

Volkswagen Golf 2.8 VR6 automaat leer (bak kapot)
 
Deze bied ik aan voor een autozaak bij mij in de buurt, nadat ze gevraagd hadden of ik deze misschien kon verkopen. Kwam toevallig daar binnen lopen en zag deze staan. Even een beetje rondgekeken. En de auto ziet er nog goed uit; weinig tot geen roest; en heb zo 1.2.3 ook geen krasjes kunnen ontdekken. Jammer is alleen dat de automaatbak kapot is; Maar voor de handige persoon is dit altijd te maken natuurlijk.


aangeboden mooie Golf 3 Vr6 automaat.

--- VERSNELLINGSBAK KAPOT ---

Volkswagen Golf VR6 Automaat
- Brandstof: Benzine
- KM stand: 196.938
- APK: 03-04-2010
- leer
- abs
- elektrische ramen
- cpv
- startblokkering
- enz

Motor loopt wel maar auto rijd niet!

Inruil mogelijk.




Voor meer fotos Golf 2.8 VR6 Automaat

Eventueel contact kan opgenomen worden met mij via de mail of pm; of eventueel gelijk met de verkoper via marktplaats. Liefst via mij want dan zit er voor mij ook nog wat leuks aan vast.

sjampoo 27-02-2010 14:39

Verplaatst.

Beetje misplaatst onder auto's aangeboden: Bedrijfsadvertentie's zijn niet grateloos!

chris 27-02-2010 15:00

Beetje kansloos ook...keuze laten maken door contact op te nemen met de directe verkoper of met jou...goedkoopste keuze lijkt me duidelijk..

De Pul 27-02-2010 15:02

Quote:
Originally Posted by chris
Beetje kansloos ook...keuze laten maken door contact op te nemen met de directe verkoper of met jou...goedkoopste keuze lijkt me duidelijk..

ook mijn eerste gedachte :rolleyes:

knedel16vweber 27-02-2010 16:25

:d

Michizzel 28-02-2010 02:21

Mooi, want goedkoopste keuze is toch echt via mij; omdat ik een klein percentage korting op de producten kan regelen daar. En ook op de occasions. Dus; denk nog maar een keer na voordat je praat graag.

knedel16vweber 28-02-2010 07:42

dus met andere woorden; jij verkoopt hier een auto...

Prijs verplicht!

Der Ghopmeister 28-02-2010 08:34

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
dus met andere woorden; jij verkoopt hier een auto...

Prijs verplicht!



:goodpost:

martinus83 28-02-2010 08:42

@ Michizzel, je had beter een gewone advertentie kunnen plaatsen in het verkoop gedeelte incl een verplichte vraagprijs zonder te melden dat het om een bedrijfsookaasie gaat. Nu druist het plaatsen van dit topic/deze verkoop hoe dan ook tegen de regels in.

Maar goed, dit wordt gedoogd dus jou vraagprijs plaatsen is dan ook wel zo netjes, is immers een verkoop regel.

Enne..bij wie, dus bij jou of het bedrijf, de koopprijs het laagst is weet uiteindelijk alleen de koper ;)

sjampoo 28-02-2010 08:45

Riekt nog steeds naar bedrijfsreclame. Dus: Klik Kliko.


All times are GMT +1. The time now is 16:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.