Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   SEMA 2006 the pics...... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25838)

Berserker 04-11-2006 16:55

Quote:
Originally Posted by Lennart
Waarom roept iedereen bij een foto die er 'vreemd' uit ziet, gelijk dat het een photoshop is :confused:

bekijk dit anders eens ;)


Over vreemd gesproken btw...




:eek: :woowoo:

Al gezien ;)

maar die remklauw staat wel erg goed in het zicht...

Area51 07-11-2006 10:37

http://www.autoblog.com/2006/11/01/...-volvo-stunner/

Meer Volvo tekst en foto's !!




Mooie screensavers, en een technische specificatie .. omgebouwd
van 4 naar 2 deurs .. tis dat het er staat, ik had het nog niet gezien :redface:






Split52 07-11-2006 10:46

Oh mijn god, eriea...hou op... weer een schone onderbroek nodig!

Volkswagenaar 07-11-2006 10:59

super. vooral die Volvo en Citroen!

a.busser 07-11-2006 11:10

Citroen : VET VET VET VET VET!

Edrik 07-11-2006 12:11

Die volvo is meesterlijk!!! :rock:

RubenD 07-11-2006 16:49

Voor bushok formaat foto's van die Amazon: http://www.carwalls.com/cars/1-Volv...pers.html?t=194 Mooi als achtergrond.

De Golf, hebben jullie ook gezien dat die remklauwen in de kleuren van de Duitse vlag zijn gespoten?
http://www.desktopmachine.com/frame...8372&size=w1920

http://www.carwalls.com/cars/5-Volk...apers.html?t=82

M.I.V.W 07-11-2006 16:50

Hier mijn bijdrage ,vrouwen waren er trouwens ook maar daar kon ik niet mee op de foto,ze waren niet langer dan 1,20 super klein die vrouwtjes daar.




De ontwerper van Hotwheels Larry wood.




En natuurlijk Chip foose.




En ik heb nog een tijdje staan praten met Mike van Amerikan hotrod,werkt nu ook bij Foose
Super toffe gast.



sixpack 07-11-2006 16:51

toch wel stoer , larry wood die metaal vormgeeft ....... :tongue:

Berserker 07-11-2006 16:53

Quote:
Originally Posted by sixpack
toch wel stoer , larry wood die metaal vormgeeft ....... :tongue:


Nee als ie een erectie krijgt:

Wood has wood... :cool:




sorry maar heb je m nou gevraagd zo duf te kijken als in de serie????

Hield t bijna niet droog bij deze foto :D

habbekrats 07-11-2006 18:25

Quote:
Originally Posted by Berserker
Nee als ie een erectie krijgt:

Wood has wood... :cool:




sorry maar heb je m nou gevraagd zo duf te kijken als in de serie????

Hield t bijna niet droog bij deze foto :D


was die gozer niet 26 keer over de kop geslagen op een zoutvlakte?? gezicht was gebroken ofzo.

hajee 07-11-2006 18:44

lijkt wel of ie gefacelived(?) is, alleen hebben ze het knoopje iets te strak gezet..

breadfan83 07-11-2006 19:04

Zijn hele gezicht heeft inderdaad in de puin gezeten. 't Is al knap dat ze het zo nog voor mekaar gekregen hebben.

Is wel balen daar bij Coddington, iedereen stapt op, en nog erger: iedereen stapt op en gaat naar Foose.
Mike stond een tijdje terug ook al niet meer op de site van Coddington, dus het was al een beetje te raden...

Marco 07-11-2006 23:05

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Zijn hele gezicht heeft inderdaad in de puin gezeten. 't Is al knap dat ze het zo nog voor mekaar gekregen hebben.

Is wel balen daar bij Coddington, iedereen stapt op, en nog erger: iedereen stapt op en gaat naar Foose.
Mike stond een tijdje terug ook al niet meer op de site van Coddington, dus het was al een beetje te raden...


Heb je ook al uitgevonden waarom dat dat zo is?? Als je weet hoe dat dat ooit begonnen is, gaat er wel een lichtje branden denk ik

RubenD 07-11-2006 23:10

Weet jij het? Ben wel benieuwd, kijk het af en toe...

Thomas78 07-11-2006 23:25

Quote:
Originally Posted by aartjan
Inderdaad, gaaf bakkie! :eek: :cool:









:rock:


Sorry hoor, maar... :wuv:

Berserker 07-11-2006 23:52

Quote:
Originally Posted by RubenD
Weet jij het? Ben wel benieuwd, kijk het af en toe...

ff op Fora gezocht, blijkbaar, omdat Boyd Coddington altijd extreme deadlines aanhield en ze superhard en snel moesten werken, nu bij Foose kunnen ze wat rustiger aandoen..

Geen id of het waar is, dat zal Marco wel vertellen

breadfan83 08-11-2006 00:32

Foose en Coddington zijn ooit eens samen begonnen, maar na een tijdje had Foose er geloof ik genoeg van en is voor zich zelf begonnen.
Foose was eigenlijk het ontwerp en ideeën talent van de twee, en Coddington de manager, waardoor het voor hem moeilijker was een eigen ding op te richten.

Hierdoor voelde Boyd zich in de steek gelaten en het was voor hem eigenlijk oorlog met Chip.

En het vertrek van Charlie was geloof ik de druppel voor Boyd. Hij had Charlie als een soort van zoon in zijn gezin opgenomen toen hij de hulp nodig had. Maar toen hij weer alles een beetje op een rijtje wilde krijgen en meer tijd met zijn gezin wilde doorbrengen en minder tijd met werken wilde verdoen, kreeg hij die mogelijkheid niet bij Coddington. Hij maakte inderdaad steeds strengere deadlines waardoor de mannen steeds langere dagen moesten draaien.
Foose heeft toen Charlie eens voor een project gevraagd als spuiter. Dus alleen voor dat vertrek. Coddington heeft hem toen duidelijk gemaakt dat het niet bij dat project zou blijven omdat hij Charlie nooit en te nimmer zou terugnemen als hij voor Foose, de vijand, had gewerkt.

Dus zijn vijand had zijn "zoon" en het grote succes, en hij had een "knullig werkplaatsje". Gefrustreerd en wel ging hij zijn werknemers nog harder laten werken, en een voor een gaven ze d'r de brui aan. Logisch.

Dat is hoe ik het gehoord / gelezen / gezien heb...

Komt bij dat Foose met de mensen werkt, en Coddington werkt er het liefst dwars doorheen. Een beetje twee uitersten van bazen denk ik...

RATFINK 08-11-2006 11:05

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Foose en Coddington zijn ooit eens samen begonnen, maar na een tijdje had Foose er geloof ik genoeg van en is voor zich zelf begonnen.
Foose was eigenlijk het ontwerp en ideeën talent van de twee, en Coddington de manager, waardoor het voor hem moeilijker was een eigen ding op te richten.


Van de site van Foose :

November 1990 brought about the beginning of a relationship with Boyd Coddington and Hot Rods by Boyd, becoming a full time position in 1993, which lead to Managing Director where Chip eventually became the President of Hot Rods by Boyd. Chip, who is widely acclaimed for his "Boyd Look" design and creative skills, was responsible for many internationally known vehicles such as: Roadster, Sportstar, Boydster I and II, and Boyd Air to name a few.

Chip's venture with Boyd however, ended in 1998. At this time Chip and his wife Lynne started their Huntington Beach, California based company Foose Design, an automotive and product design Development Company.

History Boyd Coddington

BOYD CODDINGTON
Boyd Coddington was a 13-year-old boy on his parent’s farm in Rupert, Idaho when he traded his shotgun for his very first vehicle, a ’31 Chevy pickup truck. His father was not keen to the idea, so he eventually had to return the truck, but his fascination with automotives was steadfast.

BOYD CODDINGTON EMERGES
During the 40’s and 50’s, the young Coddington read every hot rod magazine he could lay his mitts on and subsequently put his enthusiasm to use by designing, building, chopping and wielding parts from one car to another to create his own unique concoctions.

CALIFORNIA DREAMING
At 22, Coddington after completing a machinist trade-school training course at Idaho State with a three-year apprenticeship, he moved to the birthplace of hotrods, sunny California. By 1966, he was building hot rods during the day and supporting himself by working as a machinist for Western Gear at night.

AMERICAN GRAFFITI
With the encouragement of all of those around him, Coddington opened his own custom garage in Cypress, California in 1978. His first official customer was Vern Luce. For Luce, he built a custom ’33 coupe that would go on to win the 1981 Al Slonaker Award in the Oakland Roadster Show. Coddington soon became known for creating the most renowned hot rods in the world.

CODDINGTON AND COMPANY
Awards starting rolling in as the hot rods were rolling out and Coddington needed help keeping up with the growing demand, so employees were in order. He hired Gary Hudson, his first staff member, in 1978. Things only would get bigger and better for Coddington and these days his La Habra, California garage is a massive 50,000-square-feet with 70 employees. His staff includes his two sons, his wife Jo and his ex-wife Diane. Together they build hot rods, custom wheels, component parts and consignment cars.

Dus samen begonnen is wat overdreven, Boyd bouwde al HotRods toen Chip nog gemaakt moest worden :D

M.I.V.W 08-11-2006 16:28

Mike vertelde dat Boyd op tv anders was dan in real time,het was een aardige man maar met het verloop van mensen en slechte mensen die ervoor terugkwamen kon mike niet leven en is toen achter Charly aangegaan.
De extreme deadlines waren meer voor tv sensatie,zei Mike.
Charlie leidt de projecten bij Foose.
En op de Party van Overhaulen waar ik ook aanwezig was stonden Boyd en Chip gewoon een borreltje te drinken samen dus daar is niet echt een heftige ruzie meer,Boyd is trouwen 2x zo dik geworden ,de afleveringen die wij zien zijn ongeveer 2/3 jaar oud.
Het wordt tijd dat we Overhaulen hier op tv krijgen,10 mooier dan Boyd die serie.


All times are GMT +1. The time now is 06:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.