Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   19Juni Upgraded International Edition one (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=85879)

De Limburger 27-05-2011 15:04

19Juni Upgraded International Edition one
 
19 Juni is er een alle merken meeting in Genk, met de naam:

UPGRADED EDITION ONE

Hier de link naar de site.

http://www.upgraded-international.com/home.html







Wij gaan er met enkele wagens naar toe aangezien we al zo vaak naar Asten zijn geweest willen we eens wat anders proberen.

Gr Ronnie

oldscool 27-05-2011 15:57

ik ga ook met het vrouwtje en hopelijkmeerdere van de club !

De Limburger 27-05-2011 16:07

Misschien weer samen op rijden? Vanaf de Shell in Elsoo..
Kijk maar eens wat ze zeggen bij Parkstad.
Gr Ronnie

oldscool 27-05-2011 18:22

That would be nice !

Ignition 27-05-2011 23:29

Ik ben ook weer van de partij !!

eddyvwone 28-05-2011 08:14

Ik ben dit keer ook van de partij.
En dan ga ik wel mee.

Grtz Eddy

T.C.Z.L 28-05-2011 09:01

Ook aanwezig, en Mike-1991 ook! :thumbup:

eddyvwone 28-05-2011 09:06

Kijken of we weer een leuk groepje kunnen krijgen.
Het is weer eens wat anders dan de meeting in asten heb ik ook al weer vaak gezien dus eens wat anders kan geen kwaad en ligt om de hoek bij ons bijna.

Grtz Eddy

T.C.Z.L 15-06-2011 18:43

Nu hopen op een beetje goed weer :rolleyes:

velden9 15-06-2011 19:32

Nog mensen die gaan uit de buurt van breda.
Kunnen we misschien samen rijden ;)

jetta mk1 '82 15-06-2011 19:59

ben er niet bij ik ga naar DC in engeland :rock:

Jelle-Mk1G60 15-06-2011 20:18

nog belgen die hiernaartoe gaan? kunnen we mss samen oprijden?

Opa 16-06-2011 09:11

Ben nog aan het afwegen of het Genk of Asten wordt.

Vond Asten heel leuk en het is een VAG only meet terwijl dit een alle merken meet is. Normaal gesproken gaat mijn voorkeur dan uit naar VAG only.

Ben niet zo'n fan van dat "circle of gold/special selected vip car bla-die-bla area" gebeuren. Te vaak zie je dan auto's die zo uit de showroom komen, air en dikke wielen eronder en klaar. Ziet er wel dik uit maar als je eigen inbreng alleen een pak flappen is dan vind ik dat de sleutelaars die halve winters in hun garage doorbrengen toch tekort gedaan worden. Is een trend die ik de laatste jaren in Belgie steeds vaker op diverse meets naar voren zie komen, men roept dan wel "less is more" maar daar heeft dit echt niks mee te maken. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat dit hier niet het geval zal zijn, de tijd zal het leren.

Asten is wat meer op "Duitse" leest geschoeid waar dus weldegelijk naar de hoeveelheid werk en creativiteit wordt gekeken en daar heb ik toch een stuk meer waardering voor. We zullen zien wat het wordt.

Grtz H.

Jelle-Mk1G60 16-06-2011 11:41

Quote:
Originally Posted by Opa
Ben nog aan het afwegen of het Genk of Asten wordt.

Vond Asten heel leuk en het is een VAG only meet terwijl dit een alle merken meet is. Normaal gesproken gaat mijn voorkeur dan uit naar VAG only.

Ben niet zo'n fan van dat "circle of gold/special selected vip car bla-die-bla area" gebeuren. Te vaak zie je dan auto's die zo uit de showroom komen, air en dikke wielen eronder en klaar. Ziet er wel dik uit maar als je eigen inbreng alleen een pak flappen is dan vind ik dat de sleutelaars die halve winters in hun garage doorbrengen toch tekort gedaan worden. Is een trent die ik de laatste jaren in Belgie steeds vaker op diverse meets naar voren zie komen, men roept dan wel "less is more" maar daar heeft dit echt niks mee te maken. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat dit hier niet het geval zal zijn, de tijd zal het leren.

Asten is wat meer op "Duitse" leest geschoeid waar dus weldegelijk naar de hoeveelheid werk en creativiteit wordt gekeken en daar heb ik toch een stuk meer waardering voor. We zullen zien wat het wordt.

Grtz H.


:woowoo: :goodpost: :wee:

erik_jetta 16-06-2011 13:26

Grote kans dat ik ook ga! ben wel in voor in elsloo te verzamelen! ik hou het in de gaten!

eddyvwone 16-06-2011 17:32

opa niet zeuren....
Je moet soms eens wat anders proberen.
Asten heb ik ook wel weer eens gezien na 4 jaar achterelkaar.

Ja verzamelen zal inderdaad wel elsloo worden de Shell.

Gr Eddy

Vains 16-06-2011 17:56

Denk dat ik ook wel mee ga :)

T.C.Z.L 16-06-2011 19:52

Hoelaat verzamelen we jongens?
Ze melden btw niet veel goeds :mad:

BobbyEdition1 16-06-2011 20:35

Ik afgelopen zondag de uitnodiging voor de VIP hangar ontvangen,
maar zit ook met een feestje de dag er voor :(

Ronniej 16-06-2011 20:44

gewoon komen joh !! :)


All times are GMT +1. The time now is 19:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.