Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Wie heeft er een Swallowtail? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197)

Moroder 15-10-2006 19:27

Waarom zijn ze er eigenlijk mee gestopt? Is het type na de Swallowtail gelijk alweer een facelift? En was de afdwaling van de lijn er gewoon om plaats te maken voor de kentekenplaat?

Der Typ Siebzehn 15-10-2006 19:29

de afdwaling van de lijn was idd. gewoon om plaats te maken voor de kentekenplaat, maar waarom ze ermee gestopt zijn?

DeNB3rt 15-10-2006 21:49

in deutsland hebben ze vierkante platen, niet?

vwbullit 15-10-2006 22:58

Quote:
Originally Posted by BBS-roy
Ons golfke :D





super helemaal mijn smaak

Der Typ Siebzehn 21-10-2006 20:09

nog een:



carbreaker de autosloper 22-10-2006 18:14

k heb ook nog zon ding 1500 ls 3drs innarie geel das de kleur geloof ik hij is van 19 jan 75 en heeft `140000 km gelopen en van de zoon van de 1 ste eigenaar gekocht
en dr zit nog iets werk aan

Sponze® 23-10-2006 00:42

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
k heb ook nog zon ding 1500 ls 3drs innarie geel das de kleur geloof ik hij is van 19 jan 75 en heeft `140000 km gelopen en van de zoon van de 1 ste eigenaar gekocht
en dr zit nog iets werk aan




Verkopen? :hug:

OrginalOldskool 23-10-2006 12:26

Ik heb 4 swallowtails in de schuur staan staan allemaal al bijna 20 jaar stil allemaal originele hollanders kon ze goedkoop opkopen de meesten zijn ook helemaal verrot moeten nog worden gerestraureerd worden maar ik hou ze voorlopig nog in de schuur zodat ze daar lekker oud kunnen worden

Ik weet dat jullie benieuwd zijn naar de foto's maar die heb ik niet

Richard 23-10-2006 12:31



ik heb ook heel wat clubgenoten.. :rolleyes:
check deze site maar eens Google.nl en typ maar eens lupo in :chair:

carbreaker de autosloper 23-10-2006 12:39

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Verkopen? :hug:

1900 e dan stap ik er vanaf...ps de bumpers zitten op me woody..maar ik heb nog wel wat die kan j :iamwithst e er wel bij kopen...tjoo

Kevin20v 23-10-2006 12:39

Quote:
Originally Posted by OrginalOldskool
Ik heb 4 swallowtails in de schuur staan staan allemaal al bijna 20 jaar stil allemaal originele hollanders kon ze goedkoop opkopen de meesten zijn ook helemaal verrot moeten nog worden gerestraureerd worden maar ik hou ze voorlopig nog in de schuur zodat ze daar lekker oud kunnen worden

Ik weet dat jullie benieuwd zijn naar de foto's maar die heb ik niet


Praatjes vullen geen.................. :redface:

Ik ben erg geïnteresseerd in zo'n swallowtail, ben op zoek naar een leuk autootje voor erbij... Pm me eens wat je hebt staan! :)
Dat er werk aan zit interesseert me niet, er zijn hier genoeg mensen die kunnen lassen :D

Ik wil je dus graag van zo'n originele hollander afhelpen!! :hug:

OrginalOldskool 23-10-2006 12:50

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Praatjes vullen geen.................. :redface:

Ik ben erg geïnteresseerd in zo'n swallowtail, ben op zoek naar een leuk autootje voor erbij... Pm me eens wat je hebt staan! :)
Dat er werk aan zit interesseert me niet, er zijn hier genoeg mensen die kunnen lassen :D

Ik wil je dus graag van zo'n originele hollander afhelpen!! :hug:


Zijn geen praatjes ! Verlopig verkoop ik ze nog even niet als ik ze ooit zelf restraureer en verkoop dan wil ik er ook wel wat voor hebben want tenslotte zijn ze erg zeldzaam! Maar dat duurd nog wel even! als ik ze pas verkoop

Richard 23-10-2006 12:55

foto's vullen gaatjes

Kevin20v 23-10-2006 13:03

Quote:
Originally Posted by OrginalOldskool
Zijn geen praatjes ! Verlopig verkoop ik ze nog even niet als ik ze ooit zelf restraureer en verkoop dan wil ik er ook wel wat voor hebben want tenslotte zijn ze erg zeldzaam! Maar dat duurd nog wel even! als ik ze pas verkoop


Dus je gaat ze alle 4 restaureren?? zonde man... Eentje kun je er toch wel missen.. toch?? :D

ArjenE 23-10-2006 13:03

Quote:
Originally Posted by Richard
foto's vullen gaatjes

tandartsen ook :D

Richard 23-10-2006 13:04

ik kan ook gaatjes vullen.. heeft me al een kleine meid opgeleverd

steven16v 23-10-2006 14:10

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
k heb ook nog zon ding 1500 ls 3drs innarie geel das de kleur geloof ik hij is van 19 jan 75 en heeft `140000 km gelopen en van de zoon van de 1 ste eigenaar gekocht
en dr zit nog iets werk aan


Heb je er misschien foto's van? Altijd leuk om te zien. :)

breadfan83 23-10-2006 14:27

Quote:
Originally Posted by Richard
ik heb ook heel wat clubgenoten.. :rolleyes:
check deze site maar eens Google.nl en typ maar eens lupo in :chair:


Richards Clubgenoten...




:D

Btw, dit kom je tegen als je op die zelfde site naar breadfan zoekt...



Kevin20v 23-10-2006 15:16

Quote:
Originally Posted by Richard
ik kan ook gaatjes vullen.. heeft me al een kleine meid opgeleverd


Quote:
Originally Posted by steven16v
Heb je er misschien foto's van? Altijd leuk om te zien. :)



Man man man Het is altijd hetzelfde met die steven :D :rock:

carbreaker de autosloper 23-10-2006 15:22

heb ik nog wel ergens
maar het is nog niets apart gewoon een gele golf verdrs heeft ie een paar deuren nodig en een front plaatje en is de bodem echt gaaf...dus dat heeft in mijn ogen weinig zin.... en als er iemand serieus intresse in heeft moet ie gewoon langs komen in wezep.. dan trek ik em uit de stalling....


All times are GMT +1. The time now is 04:06.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.