Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   polo ouder dan ik! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35006)

mark2fpolo 11-11-2007 13:38

FF een update'je


Vandaag wou ik aan de motor beginnen maar de takel was bezet dus ik heb de datum verschoven..

Vandaag ben ik verder gegaan met de binnenkant.. Er zaten nog wat lijmresten van de dreunmatten op en die wou ik graag weg hebben..
Op het werk hebben we een leuk spulletje daarvoor dat heeft asphalt remover :o ...

'Vuil verdwijnt als sneeuw voor de zon' Je smeert het erop drinkt een bak koffie en je veegd het eraf als of het niks is :D

voor:



ingesmeerd:



schoon gemaakt:



Die donkere plekken is roest.. Die heb ik daarna met de kommenborstel geborsteld en toen roestomvormer erop

geborsteld



omvormer:



Verder heb ik wel al wat voorbereidende werkzaamheden verricht.. Radiateur weg + reservoir, ruitenwisservloeistof weg, steun naar uitlaat losgemaakt, schakelstang los gemaakt, benzineleidingen losgemaakt en nog wat kleine dingen...

martiepartie 11-11-2007 13:51

oo jeee, dat ziet er uit alsof deze polo een grondige behandeling krijgt!

Goedgoedgoed!!

jetta mk1 '82 11-11-2007 13:58

zo zo je gaat serieus te werk ;) !!!!

goed bezig, ga zo door !

gr. Martijn

arno Derby 11-11-2007 19:09

goed bezig jonge!

mark2fpolo 12-01-2008 16:00

Ook hier maar eens omhoog schoppen!

Foto's


















Jazzblue 12-01-2008 16:36

Dat ziet er al heel veel beter uit;), ga zo door!

Ralph 16-01-2008 18:24

Hee Mark ziet er goed uit.
Heb je nog plannen met de motor ?

Mitta 16-01-2008 18:58

heel vet project... ik blijf het zeker volgen!!! Vind die kleur ook wel stoer(H)

wob/fireandice 17-01-2008 17:08

ja zkr mooi project alleen die bult werk die je erbij krijgt hahaha

maar ja studenten hebben toch tijd zat he :tongue:

succes

mark2fpolo 18-01-2008 16:27

Studenten?? Ik werk al een jaar of 4 nu :D..

De motor wordt gereinigd en wat opgefrist en komt er dan weer terug in te hangen.. voordat hij eruit ging heb ik een grote beurt gedaan en hem goed laten afstellen en liep hij super. Een andere motor is dus nu niet men grootste wens, er gaat al genoeg geld naar het opknappen van de kas.. En je moet natuurlijk altijd nog wat te doen hebben als hij straks weer strak in de lak staat ;)

Ik hoop dat de wagen in maart/april richting spuiter kan.. Maar aangezien ik alleen zaterdagen kan werken moet ik er nog aardig aan trekken!

mark2fpolo 26-01-2008 14:52

Ben weer verder gegaan met wat schoonmaak werkzaamheden.. Ben vandaag begonnen met het reinigen achter het schutbord en de onderkant van de motorkap.. Alweer viel de rottigheid reuze mee! Wanneer zal ik nu eens echt iets rots tegen komen ??




accuwak??







Ralph 11-02-2008 19:44

Waar blijven de up-date's ????

corrado-usa 11-02-2008 20:33

ziet er al zeer goed uit ga zo door.

mark2fpolo 11-02-2008 21:58

Tja updates.....

Ik heb eigenlijk de laatste keer alleen nog maar schoon gemaakt (zucht), maar hij was idd goed geconserveerd :D

Toen kwam carnaval, afgelopen zaterdag stond ik met vlaai en koffie in loods om te beginnen en toen kwam men pieperdienst roet (letterlijk) in het eten gooien (ik werk bij een brandschadebedrijf :D)

Komende zaterdag ga ik de loodseigenaar helpen met wat dingen dus komt er ook weer weinig van terecht.. Maar goed aangezien hij me deze mooie ruimte biedt hoort er wel wat tegenover te staan natuurlijk...

Dus al met al zullen de eerste updates pas volgende week zaterdag komen :(

Maar goed het eet geen brood en deze zomer klaar had ik me toch al uit men kop gezet!

De Limburger 12-02-2008 20:35

ziet er goed uit mark ga zo door ik zal hm nog wel eens zien denk ik gr ronnie..

mark2fpolo 13-02-2008 18:54

Quote:
Originally Posted by polo-power
ziet er goed uit mark ga zo door ik zal hm nog wel eens zien denk ik gr ronnie..


Met wat geduld gaat dat zeker goed komen!

6n2boy 16-02-2008 03:33

Super schone polo met dito kleur.

Je werk ziet er zeer goed uit.

The_Maxx 16-02-2008 18:13

mijn ouders hebben ooit ook zo'n polotje gehad, die is helaas door een ander aangereden terwijl ie geparkeert stond voor het huis (helaas maar waar)

hopelijk wordt dit een leuk project, je bent al goed bezig

BA-wob 19-02-2008 13:49

Prachtig zo'n polootje1! Mooi project zeg

mark2fpolo 23-02-2008 17:00

Met de voetjes van de vloer :D






All times are GMT +1. The time now is 13:24.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.