Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Wie heeft er een Swallowtail? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197)

Barn171 16-05-2016 23:59














[/url]







Jawel, we hebben er één! November '74, Hollandse wagen die in '87 voorschade heeft opgelopen en sinds dan niet meer geroerd is. Dus 81d km's op de klok, gaaf interieur en zeer goede kas. Op de schade na...

Missen een paar kleine dingetjes: alu instaplijsten en het bovenste hendeltje van de kachelbediening. Wie-oh-wie kan mij hieraan helpen?

durneet 17-05-2016 10:09

Ik heb een 76er staan waar je de top kunt vanaf slijpen. Of is de originele top te reden?

predragmk1 24-08-2016 01:52

[B]beste mensen de 47-HD-08 1,1 1975 swallowtail is in mijn bezit hij leeft nog :) ik ben hier nieuw op het forum maar via google door het kenteken in te voeren ben ik hier terecht gekomen.. ik ben opzoek naar contact met de vorige eigenaren wat er precies de geschiedenis van is aangezien de eigenaar waarvan ik hem kocht er niks over wist te vertellen.. daarnaast zou ik graag in contact willen komen met MennoVR6 aangezien ik inderdaad deze plaatjes mis op mijn auto.. (bijna alle swallowtail accenten ontbreken op deze auto spijtig..) en als Barn171 het achterpaneel nog heeft liggen zou ik deze ook weer graag willen overnemen.. verder nog iemand swallowtail delen te koop om dit beestje terug naar orgineel te krijgen?

ik weet niet precies hoe dit forum precies in zijn werking gaat aangezien ik hier nieuw op ben..

maar de mensen die mij kunnen helpen:

Facebook: Predrag Beric
E-mail: predrag.lmm@gmail.com

evilnyntje 24-08-2016 17:23

Quote:
Originally Posted by Barn171













[/url]







Jawel, we hebben er één! November '74, Hollandse wagen die in '87 voorschade heeft opgelopen en sinds dan niet meer geroerd is. Dus 81d km's op de klok, gaaf interieur en zeer goede kas. Op de schade na...

Missen een paar kleine dingetjes: alu instaplijsten en het bovenste hendeltje van de kachelbediening. Wie-oh-wie kan mij hieraan helpen?


Hij heeft er 1! Ik heb alleen parts waar jij niks aan hebt, heeft Jeroen Rison geen instap dingen? Ik zoek nog een motorklep opener, heb jij die niet liggen?

evilnyntje 24-08-2016 17:25

Quote:
Originally Posted by predragmk1
[B]beste mensen de 47-HD-08 1,1 1975 swallowtail is in mijn bezit hij leeft nog :) ik ben hier nieuw op het forum maar via google door het kenteken in te voeren ben ik hier terecht gekomen.. ik ben opzoek naar contact met de vorige eigenaren wat er precies de geschiedenis van is aangezien de eigenaar waarvan ik hem kocht er niks over wist te vertellen.. daarnaast zou ik graag in contact willen komen met MennoVR6 aangezien ik inderdaad deze plaatjes mis op mijn auto.. (bijna alle swallowtail accenten ontbreken op deze auto spijtig..) en als Barn171 het achterpaneel nog heeft liggen zou ik deze ook weer graag willen overnemen.. verder nog iemand swallowtail delen te koop om dit beestje terug naar orgineel te krijgen?

ik weet niet precies hoe dit forum precies in zijn werking gaat aangezien ik hier nieuw op ben..

maar de mensen die mij kunnen helpen:

Facebook: Predrag Beric
E-mail: predrag.lmm@gmail.com


Welkom!

Nick67 28-09-2016 20:25

ben nieuw hier op het forum
en heb sinds pas een swallowtail in bezit
een origineel nederlandse auto
een 1.1 motor
ben een beetje aan het kijken wat er nou origineel swallotail is
en ik heb deze site al gevonden http://www.swallowtail.info/
deze heeft ook voor en achter trommel remmen
er is ooit een andere achterbank en stoelen in gekomen nou heb ik gelukkig de originele achterbank er nog wel bij
zit te kijken wat nou precies de verschillen zijn van de voorstoelen











levis 15-11-2016 11:57

Hoe vind je nog zo'n auto als hierboven vraag ik me dan af?

evilnyntje 31-12-2016 09:24

Quote:
Originally Posted by levis
Hoe vind je nog zo'n auto als hierboven vraag ik me dan af?


Ik zoek er ook nog een paar :D

Oudelut 31-12-2016 11:49

:D
Één voor elke dag van de week? ;)


All times are GMT +1. The time now is 01:50.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.