Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 3 (fastback, notchback, squareback) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mijn type 3 verlaagd (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32834)

VWRopie 04-07-2007 14:36

Mijn type 3 verlaagd
 



Dit is momenteel de enige foto, want mijn overige foto's zijn te groot voor in het volksforumalbum :(

En om een of andere vage reden krijg ik niets geupload in mijn eigen album op onze site...

En wat vinden jullie van het resultaat?

Op het laagste punt heb ik drie vingers bodemspeling :D

Richard 04-07-2007 14:37

word het een heel andere auto van

evilnyntje 04-07-2007 14:39

Probeer het gratis programma easy resize eens, is te downloaden of mail mij je andere foto's, dan kan ikhet evt doen. E.J.Stuurstraat@gmail.com

airkewled 04-07-2007 14:57

Gewoon bij xp powertoys de image resizer downloaden en installeren, dan kan je met rechtermuisklik op de foto je foto's resizen. Veel handiger én gratis.
PS je type 3 ziet er vet uit!

(B)ruud 04-07-2007 14:59

Ziet dur goed uit ;)
Hoeveel tandjes verlaagd voor en achter??

Don 04-07-2007 15:00

zo te zien vanachter 1 en vooraan 2

dikke bak !!

Berserker 04-07-2007 15:26

Echt heel mooi :thumbup:

Jazzblue 04-07-2007 15:39

Ziet er heel netjes uit, is een hele verandering:D.

VWRopie 04-07-2007 15:48

Quote:
Originally Posted by (B)ruud
Ziet dur goed uit ;)
Hoeveel tandjes verlaagd voor en achter??

Dat durf ik niet precies te zeggen. Er zitten wel kortere schokbrekers op.

Voor de rest zou je het aan Volksaddiction kunnen vragen, het is zijn werk :)

Maar het laagste punt is maar een 3cm van de grond denk ik. Ik kan net drie vingers onder het laagste punt houden :screwy:

VWRopie 04-07-2007 16:00

Okeej dan ideaal zo een image resizer :D











Don 04-07-2007 16:18

als Leon het heeft gedaan is het zeker en vast 3 tanden... whahahahaha

vwjopie 04-07-2007 16:21

volgens mij zei Leon voor 4 tanden...

Leon zeg even hoeveel ;)

hij is echt mega laag en super gaaf geworden ro...
nu je nieuwe wielen nog ;)

VWRopie 04-07-2007 16:35

Tja nu de wielen nog...

Was het maar zo een feest, dan hadden ze er einde van de maand onder gezeten :D

Eerst maar eens gaan kijken wat de reparatie nu weer gaat kosten :mad:

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Me koppelingspedaal ligt plat op de bodem en ik kan nu dus niet meer koppelen om te schakelen. De motor start wel gewoon, in z`n vrij dan natuurlijk :rolleyes:

Ik zit zelf te denken aan iets van een kabel die het pedaal met de koppeling verbind zeg maar, maar ik weet niet of dat er zit bij een type 3?

Het lijkt wel of het me niet mee mag zitten met me eerste aircooler :(

Golf_1_gts 04-07-2007 16:38

Ik vind deze wielen zelfs super staan. Coole auto!
Denk inderdaad ook dat je koppelingskabel over is :).

VWRopie 04-07-2007 16:43

Tja de wielen staan wel leuk, maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Het zijn wielen die je of in zijn geheel moet polijsten of spuiten. Want deels polijsten en deel spuiten.. dat gaat er volgens mij niet uit zien...

En daarnaast vind ik hele dichte wielen niet echt mooi. Het is dat ze er onder zaten toen ik hem kocht anders zouden ze er NOOIT onder zitten :)

Dus iemand geinteresseerd in deze velgen, ze zijn binnenkort te koop!
( er zitten in de twee velgen achter wel een deukje op de rand, waarschijnlijk stoeprandschade maar ze zijn niet krom voor zo ver ik weet )

jetta mk1 '82 04-07-2007 16:50

dit is echt een hele verbetering !!!!

gr. Martijn

Marcski 04-07-2007 17:34

super, maar hij vraagt inderdaad om gasburners :D

kopppelingskabel vervangen is niet heel werk, zo te horen is hij al gebroken...

danielle 04-07-2007 19:01

ZIet er super uit. Eerste heuveltje nadat je het terrein bij Leon afreed schraapte je zeker al gigantisch, ik schraap daar namelijk al met mijn ovaal en die is niet extreem laag. Trouwens volgens mij is inderdaad je koppelingskabel gebroken.
Koppelingskabel bij Paruzzi 9.95 volgens mij! En dan ff iemand vinden die je kan helpen. Dan is het niet zo duur!

VWRopie 04-07-2007 20:14

Haha ja het was niet eens een hobbel bij Leon op het terrein! Maar de overgang van onverhard naar verhard onder de slagboom! Daar was het gelijk raak! KNAL! Ach even wennen, aangezien ik ruim een driekwart jaar als zonder verlaagde auto rijd!

Het financiele is het probleem niet, meer het wie, waar en wat. Het probleem momenteel is gewoon het vervoer van de auto... De enige mogelijkheid is slepen. En slepend naar Volksrepairs vanaf Den Haag was al een rot stuk toen die nog niet verlaagd was, laat staan nu die echt op z`n reet ligt :thumbup:

sanderz 04-07-2007 21:05

ziet er super uit robert, balen dat je kabel gebroken is, het is dat ik je niet kan helpen maar anders had ik dat graag gedaan.

heb je geen houten blokjes waar je de auto eerst op kan duwen zodat je daarna een krik eronder kan zetten?


All times are GMT +1. The time now is 00:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.