Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf Mk2 Edition One // 16v-G60 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66713)

vdWal. 13-03-2010 15:53

zo vandaag weer flink aan de gang geweest met de auto :cool:

geheel gestofzuigd en interieur schoongemaakt, auto gewassen inclusief alle deuropeningen etc dit was al ff niet meer gedaan altans zo zag het eruit goed smerig.. bumpertjes in het vet gezet en dus weer netjes zwart :thumbup:




verder zijn er donkerblauwe vloermatjes onderweg, heb ik speakers bestelt 4x6 van polk audio en er staan nog wat dingetjes op het programma maandag word mijn andere auto opgehaald en betaalt kan ik is wat poets spulletjes bestelle enz..

groetjes john :thumbup:

The_saint 13-03-2010 16:47

ziet er goed uit zo, alleen zou ff nieuwe voorbumpergeleiders halen, of hoe je die dingen ook wilt noemen :confused:.... je bumper lijkt me ietsjes scheef te hangen, of het moet aan mij liggen... :screwy:

verder super auto kleur, uitvoering, motor is mooie combinatie!!!! :thumbup:

B-ram 13-03-2010 16:51

alle mk2 bumpers hangen scheef. Wss moet je iets aan je bumperbalk aan passen omdat recht te krijgen

The_saint 13-03-2010 16:57

Quote:
Originally Posted by B-ram
alle mk2 bumpers hangen scheef. Wss moet je iets aan je bumperbalk aan passen omdat recht te krijgen


ben ik niet met je eens, mijn bumper hing gewoon recht, in mijn ogen hangt het achterste gedeelte wat met de wielbogen aansluit lager als de voorkant, vaak komt dat omdat de bumper niet goed in de geleiders hangt of omdat die geleiders 'versleten' zijn

HannoverEdition 13-03-2010 17:05

errug mooie Mk2,helemaal icm met deze motor! :thumbup:

En die scheve voorbumper zou ik mij eerst niet zo druk om maken,
zijn idd veel mk2's waar de voorbumer wat scheef hangt,
Als ik jou was zou ik eerst de buitenspiegels in kleur (laten) spuiten,mistlampen voor monteren,de orginele koplampen en verstralers monteren ipv die heledere dingen,en bbs rm of rs er onder :thumbup: :D

keep on doing the good work....ik blijf je topic iig volgen ;)

Larsv5 13-03-2010 17:14

Dik hoor zo´n 16V G60.......

Succes

vdWal. 13-03-2010 17:15

thnx mense,

bumper hangt idd wat achterover die beugeltjes zitte los bij m'n spatborden niet iets wat ik echt belangrijk vind voor dit moment.
eerst wil ik alle missende delen compleet make interieur is bijna naar mijn en daar zal dan zeer weinig meer aan verandere :)

daarna word de buitenkant compleet gemaakt en pas ik wat dingetjes aan wil een grill met rood randje nog dit jaar en maybe oranje knippers..

hang de bumper goed en wat van dat soort kleine klusjes verder geen grote veranderinge de auto staat voor volgend jaar op het lijstje om volledig over gespote te worde en dan gaan er meer wijzigingen aan de buitekant volgen kwa looks etc :thumbup:

VWRickGTI 13-03-2010 17:27

mooi spul he dat lijnolie. Las vanmiddag al je post dat je hem gewassen had. Dus toen d8 ik, ga ook ff naar de gamma en haal een fles lijnolie. Werkt echt goed.

Verder blijft het gewoon een mooie auto. Idd rood grilrandje zal hem goed staan.

Maar als ik zo de foto zie, dan ziet de lak er echt top uit......

De Pul 13-03-2010 21:51

ziet er gelijk veel netter uit,goed bezig:thumbup:

Tiefleger 14-03-2010 00:11

Het gaat de goede kant op. Mooi dat je er blij mee bent.

René (Tiefleger)

classic-edition 14-03-2010 11:03

Mooie wagen en een hele knappe basis zo te zien.
Ook de plannen klinken goed

vdWal. 14-03-2010 20:08

thnxx mense^^

staat er echter op de foto een heel stuk strakker bij dan in het echt.. heeft flink wat lakbeschadigingen en wat roest plekjes.. bij wat mooier weer is goed kleien en poetsen zal allicht al weer een hoop schelen..

vdWal. 17-03-2010 22:38

Gister kwamen dan de matjes aan kleur is iets anders dan de 2de foto toont is wel anders dan het vloerkleed ook, maar dat stoort mij niet en voorlopig licht er gewoon een net passend matje in..






verder had ik ook wat onderdele bestelt bij de vw dealer, onderandere kapje voor mijn onderdorpel maar die krijg ik boven aan niet vast geklikt lijkt wel alsof mijn dorpel verbreding ook kapot is maar werd al schemerig dus morge bij daglicht eens naar de andere kapjes kijken.

en ben ook nog ff bij jurgen santana een mechaniek weze halen voor mijn elecraam zodat ik deze ook weer kan fixe thnx nog :thumbup:

Richard 17-03-2010 22:40

mooie matjes.. kosten die?

Gertjan 17-03-2010 23:11

Hele vette shit, wel wat anders als die Tomos van je :D
Is dit nou een originele 16VG60 motor?
Ruig ding man :rock:

vdWal. 18-03-2010 07:20

matjes kosten 4 tientjes richard bij het volgende adres: Klik

haha is inderdaad wel wat anders dan die tomos van me ja al gaat die ook nog steeds niet weg hoor :D heb zelfs pas nog het 1 en ander aan de Tomos geprutst, en nee de golf is geen orginele is zelf gebouwd..

Gertjan 18-03-2010 19:37

Je hebt zondag nog een hele ruige Kraaiennest meeting gemist joh :D

vdWal. 18-03-2010 19:41

had hem wel gelezen en als die niet verplaatst was had ik er ook geweest maar liep op zandvoort, volgende keer beter

GerardMkIIVR6 18-03-2010 19:45

Hele nette mooie auto.
En 16VG60 vooral dat G60 is ultiem heerlijk dat geluid.
Ps: heb nog wel een hele mooie set wielen voor je zie je niet veel ;)

Gertjan 18-03-2010 19:57

Quote:
Originally Posted by vdWal.
had hem wel gelezen en als die niet verplaatst was had ik er ook geweest maar liep op zandvoort, volgende keer beter


Het ging nergens over, waren welgeteld 2 brommers, de rest was met de auto en nog dronken van de zaterdagavond :D


All times are GMT +1. The time now is 04:21.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.