Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Edition one (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72360)

Siem 08-07-2010 21:33

Edition one
 
Hallo dan,

Sinds een paar weken ben in de eigenaar van een golf 2 edition one. Na aanschaf zoals een aantal van jullie weten heb ik wat problemen met de auto gehad. Maar er zit apk op en stukje voor stukje begint het weer een nette en betrouwbare auto te worden.. Het gaat weer een keurige en nette auto worden.
Hierbij de foto hoe hij er nu bij staat







to do:
- Auto afstellen, weet niet geheel zeker of onsteking en de scherpenokkenas goed afgesteld staan.
- Mischien chippen. Er zit nu een orginele chip in van de gti. Het blok is echter opgeboord naar 1.9. Misschien verstandiger om een chip op maat te laten schrijven?
-Achter nog iets verlagen
-Schoonheids foutjes weghalen.
-Mooi eindstukje op de einddemper.

groeten



arthur 08-07-2010 22:29

Hallo hallo,
Hier een mede Edition one smalle bumpert rijder.
Geniet er maar van want je zal er niet veel tegen komen, helemaal niet in die kleur.
Sterker je bent de enigte die ik ooit gezien heb in die kleur :thumbup:

Dikke bak met dikke sloffen, hoe breed zijn ze eigenlijk?
Ik rijd met 6,5 en 7,5 RM puur uit praktische overwegingen(SPAX schroefset), bij mij zit er nogal eens 5 man in en een kar er achter ;).

Eindstuk zou ik trouwens gewoon OEM look maken. nu ben ik zowiezo een beetje van het OEM.

anyway veel plezier er mee, zorg dat de PF goed loopt dan draait die zomaar een paar ton :thumbup:

marcel #2 08-07-2010 22:51

Hier is dus het oud beestje van ronnie naar toe gegaan.

Mooi autootje , succes verder :thumbup:

HannoverEdition 08-07-2010 23:17

Quote:
Originally Posted by arthur
Hallo hallo,
Hier een mede Edition one smalle bumpert rijder.
Geniet er maar van want je zal er niet veel tegen komen, helemaal niet in die kleur.
Sterker je bent de enigte die ik ooit gezien heb in die kleur
:thumbup:

Dikke bak met dikke sloffen, hoe breed zijn ze eigenlijk?
Ik rijd met 6,5 en 7,5 RM puur uit praktische overwegingen(SPAX schroefset), bij mij zit er nogal eens 5 man in en een kar er achter ;).

Eindstuk zou ik trouwens gewoon OEM look maken. nu ben ik zowiezo een beetje van het OEM.

anyway veel plezier er mee, zorg dat de PF goed loopt dan draait die zomaar een paar ton :thumbup:



Mooie Mk2 Edition idd,maar wat voor kleur (nr) is dit precies dan?(LA7U toevallig :D )

Succes met je plannen :thumbup:

Tiefleger 08-07-2010 23:26

Is een mooie auto geworden Siem, en ontzettend onmeunig dikke wielen.
Kom je vast binnenkort wel tegen, zal ik hem eens goed bekijken. En je broertje heeft je ouwe gekocht, hoorde ik?

Der Einzer 09-07-2010 11:46

strakke wagen Siem :)

Dutch_Jetta_GT 09-07-2010 12:28

Mooi wagentje idd, wees er zuinig op! Kleurtje lijkt idd La7U, zelfde kleur als mijn GT16V!

Larsv5 09-07-2010 12:45

Super kar man, succes...!!

vdWal. 09-07-2010 22:36

ziet er netjes uit! super :thumbup:

René 09-07-2010 22:40

Heel mooi Golfje:)

de clown 09-07-2010 23:49

echt een mooi ding, zo een wil ik ook wel :D

HannoverEdition 09-07-2010 23:54

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Mooie Mk2 Edition idd,maar wat voor kleur (nr) is dit precies dan?(LA7U toevallig :D )

Succes met je plannen :thumbup:



Maar wat voor kleur is het nou...........??? :D

Siem 10-07-2010 08:51

Hey jongens

bedankt voor de leuke reacties!

De kleur in naar weten inderdaad la7u. Als het het zeker wil weten zou je het Alberto of de Limburger hier op het forum moeten vragen.

Ben zelf ook zeker tevreden over hoe de auto er nu bij staat, al zeg ik wel eerlijk hij heeft wel een aantal gebruikssporen die je op de foto niet ziet. Deze worden in de toekomst echter wel weg gewerkt.

De velgen zijn volgens mij 8 en 8,5j.

Joey_G40 10-07-2010 15:37

Wat een hok :D haha nee hij is echt super netjes geworden siem !! mooie foto's trouwens whaha gr Joey

wobg60 10-07-2010 22:14

Mooie edition :cool: wees er maar zuinig op!! ;)

apocalypsenever 10-07-2010 22:18

Heel gave auto :thumbup:

eddyvwone 10-07-2010 23:00

LP7V is de kleurcode Naam is AtlasGrau metallic, trouwens een mooi wagentje wat je gekocht hebt van De Limburger. Veel plezier ermee.
Gr.

breadfan83 10-07-2010 23:07

"De oude van". :D

Staat er wel heel erg netjes bij, en wederom op BBS-en.
Wat blijft het toch een mooi auto'tje. :thumbup:

Siem 11-07-2010 16:06

Dankje,

Ben nu ook echt blij met de auto, en ben er zeker zuinig op!

Heeft iemand trouwens nog een goed adresje om deuken te laten verwijderen? Liefst in de regio twente/achterhoek.

HannoverEdition 11-07-2010 17:29

Quote:
Originally Posted by vwpolo_siem
Dankje,

Ben nu ook echt blij met de auto, en ben er zeker zuinig op!

Heeft iemand trouwens nog een goed adresje om deuken te laten verwijderen? Liefst in de regio twente/achterhoek.


Total paint repair

Jack Huizinga in Roden
jack@totalpaintrepair.nl
Pm mij maar ff voor zijn tel-nr
Is ECHT een heeeele goeie,wel niet in de buurt van Twente misschien,maar ik heb hier zelf ook 2x 45 minuten voor moeten rijden!en ik rij er liever een paar km meer voor dat het goed is dan naar een ''beun de haas'' vlakbij en je moet 3x....... :D
Succes :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 19:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.