Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Corrado en Scirocco (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   mverh85-Scirocco GT II (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79956)

mverh85 12-01-2011 22:37

mverh85-Scirocco GT II
 
Inmiddels een nieuw project in de handen gekregen, de wagen heeft wat schade gehad maar dat is al grotendeels gerepareerd door de vorige eigenaar dus er moet nog even aandacht aan besteed worden :D .

Over de wagen:
Het is een 1.6 automaat de wagen is van '84 maar is in 2009 geimporteerd vanuit Duitsland heeft momenteel 60duizend kilometer op de teller.
genoeg gepraat, foto's :

van de vorige eigenaar Chriskee :

de auto


interieur




toen het ongeluk :(



het ophalen bij Chriskee samen met de Pul :thumbup: :





De garage is nogal een krappe plek dus lastig om foto's te maken dat moet nog maar eens als hij naar buiten gaat goed over gedaan worden...







Raamwerk gepast:



rest zal spoedig volgen :cool:

ronaroot 13-01-2011 09:45

De "basis" is perfect, nu inderdaad nog de extra aandacht die nodig is eraan besteden en dan heb je echt een hele mooie wagen :thumbup:

De plannen klonken in ieder geval goed :thumbup:

Larsv5 13-01-2011 09:51

Plannen klinken goed, jammer van de schade maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen...

Succes.

Edition-Blue 13-01-2011 09:59

Mooie rocco!
Succes ermee!

Dennis-Mash 13-01-2011 13:12

Mooie Scirocco! Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat doen. ;)

EelcoB 14-01-2011 00:34

Leuke basis! En flinke schade! Succes met herstellen. En wij willen op de hoogte blijven! :thumbup:

HannoverEdition 14-01-2011 08:00

mooie nieuwe aanwinst Mike!
Succes ermee,en uiteraard heel veel plezierige/fijne en veilige kilometers ;) :thumbup:

mverh85 16-01-2011 12:01

Bedankt mannen! Gisteren weer wat werk verricht, het raam erin gezet en tevens het schuifdakje weer gemaakt :D

De Pul 16-01-2011 12:06

goed bezig jonguuh....

Chriskee. 16-01-2011 13:01

Mooi! :thumbup:

mverh85 16-01-2011 19:17

De deur is nu weer compleet opgebouwd,heb ook 2 spiegels gevonden waarschijnlijk. En kwam ik erachter dat de hefboom van het slot gebroken is en gaan we daar weer naar op zoek.
Ook 1 slangtje bij de carb was erg broos die zal ook vervangen moeten worden, motorisch moet ik nog even naar kijken maar zal ook vast wel goed komen. :D





Vento Vice 17-01-2011 20:50

Kijk! Ook Mike heeft nu een VW coupé...
Lekker bezig, want jij kan ook niet stil zitten!
Ander motortje d'r in, of....? Ik kan me herrinneren dat er een ideetje was voor de FandI; komt dat nu hierin???

Dr.Golf 18-01-2011 11:47

Zeker leuk projekt, valt vast nog wel wat moois van te maken.
succes ermee...

mverh85 29-01-2011 23:25

Quote:
Originally Posted by Dr.Golf
Zeker leuk projekt, valt vast nog wel wat moois van te maken.
succes ermee...


Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Kijk! Ook Mike heeft nu een VW coupé...
Lekker bezig, want jij kan ook niet stil zitten!
Ander motortje d'r in, of....? Ik kan me herrinneren dat er een ideetje was voor de FandI; komt dat nu hierin???


Thanks mannen!

Vento: Nee er komt geen ander motortje in dat idee gaat niet op voor mij ..
Er staat 60 duizend op de teller dus eigenlijk is hij net pas ingereden :D
Hij wordt zoals hij origineel weer zou moeten zijn maar dan met een schroefset en een set velgen ;)

Vento Vice 30-01-2011 12:33

Quote:
Originally Posted by mverh85
Hij wordt zoals hij origineel weer zou moeten zijn maar dan met een schroefset en een set velgen ;)


Zóiets?



Of komt er ook nog een originele uitbouwset op van de latere type's?



En weet je al wat voor velgen; maat/merk/type?

Als je het ooit niet meer ziet zitten, bel je me maar (neem ik 'm van je over) :D

De Pul 30-01-2011 12:37

als je heel goed mijn verkooptopics in de gaten gehouden had had je kunnen weten welke rims eronder komen....;)er zijn er maar weinig die het weten,en dat wil mike ook zo houden:d:dneem maar van mij aan dat het retedik word....
buitenkant blijft trouwens origineel idd.

Chriskee. 30-01-2011 12:41

Van de verhalen die ik gehoord heb, toen jullie 'm kwamen halen, wordt ie idd retedik!

Zo'n uitbouwsetje vind ik zelf niet bepaald mooi..

Vento Vice 30-01-2011 13:16

Altijd 'grappig' dat je antwoorden krijgt van anderen, dan de topicstarter...
(in dit geval begrijp ik het wel; mverh85-De Pul is inmiddels een twee-éénheid, toch?) :tongue:

Quote:
Originally Posted by De Pul
als je heel goed mijn verkooptopics in de gaten gehouden had had je kunnen weten welke rims eronder komen....;)er zijn er maar weinig die het weten,en dat wil mike ook zo houden:d:dneem maar van mij aan dat het retedik word....
buitenkant blijft trouwens origineel idd.

PI-mode aan: Iets met een Z bedoel je en 16"?

Even over de schade; er zit een andere deur in, maar hoe zit het met de dorpel? Foto? Lijkt me een harde klap te zijn geweest...

De Pul 30-01-2011 13:21

fout,en de dorpel is een nieuwe ingelast.
voor de rest geen commentaar:tongue:

mverh85 31-01-2011 19:04

De dorpel is inderdaad vervangen en moet alleen nog even afgewerkt worden.
De deur is vernieuwd en het voorscherm is uitgedeukt en zou alleen even opnieuw gespoten moeten worden, heb middels al her en der al wat prijzen opgevraagd ;)

Om ook nog maar even terug te komen op de uitbouw, zo een uitbouw setje zat er niet op en komt er niet op :D

De velgen blijven nog even een geheimpje :P


All times are GMT +1. The time now is 10:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.