Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   distrubutie snaar audi a4 v6 2.5 vervangen wie ?? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64128)

gizmo98 02-01-2010 17:16

distrubutie snaar audi a4 v6 2.5 diesel vervangen wie ??
 
wie kan voor mijn deze snaar vervangen in de omgeving apeldoorn

heb de snaar al gekocht maar het is mijn geen doen

graag reactie op combinatie_pzn@hotmail.com

alvast bedankt

RubenD 02-01-2010 17:38

Heb je er ook een spanrol (looprollen ook als die er bij zitten) en de waterpomp bij, dan kun je die ook mee laten vervangen. Je bent toch bezig en kan je een bult ellende achteraf besparen...

Een motor in puin kost veel meer als die paar onderdelen.

Stijn, hier van het forum zou je in ieder geval kunnen helpen. Bij mijn weten heb ik ook een montage kit nodig, speciaal gereedschap.

Mitta 02-01-2010 18:22

Quote:
Originally Posted by RubenD
Heb je er ook een spanrol (looprollen ook als die er bij zitten) en de waterpomp bij, dan kun je die ook mee laten vervangen.



Volkswagen vervangt de distributie riem niet eens zonder dat deze mee genomen gaan worden, gaat 9 van de 10x mis als je die niet mee pakt... Met name de waterpomp wil graag gaan lekken.

Stijn 02-01-2010 18:29

Garage Hazet in Ochten!!! :)

Die maken er wat prachtigs van:




Nee geintje, die dus zeker niet. In principe kan iedere fatsoenlijke garage dit, maar eis wel dat ze:
a. fatsoenlijk gereedschap gebruiken zoals nokkenasblokeerders, en niet met een potje tipp-ex tekeer gaan
b. spanrollen en waterpomp vervangen en DEGELIJKE kwaliteit vervanging gebruiken zoals originaal VAG of Kuhl, Meyle, Febi, etc. Geen QH of nog ergere troep, je riskeert het hele blok voor een paar tientjes...

Ron mk1 02-01-2010 19:45

Wat dacht je van; Gewoon even naar de dealer brengen.
Wel een dikke auto willen rijden, maar onderhoud mag vaak niks kosten.

Niets persoonlijks hoor, maar valt wel altijd op.

gizmo98 02-01-2010 22:30

waterpomp en gehele kit is incl waterpomp aanwezig alles gekocht bij de dealer (vw)

waarom bij de dealer laten maken als de monteur thuis ook een centje kan laten verdienen zo zie ik het en moet ook kunnen heb niks met dikke bakken rijden te maken (hoop ik )

ik ben benieuwd

SubdubberGT 02-01-2010 22:41

het is wel een hele k*tklus kan ik je zeggen.
als je denkt o ff een distributieriemetje leggen heb je het mooi mis.
heb het vorig jaar 1 keer gedaan maar een pens met werk.
misschien ander hier op het forum die het willen doen?
ik wil er best aan beginnen maar zit er niet op te wachten.

gizmo98 02-01-2010 22:57

@martijn eigen monteur werdt al duizelig als die het zag dusz wat jij zeg klopt volledig

laat maar horen wat het kost als je het wil doen

SubdubberGT 02-01-2010 23:26

m'n agenda zit al behoorlijk vol en m'n eigen klussen blijven staan dus zit er niet echt op te wachten :thumbup:.
als je het nou over een golf ofzo had had ik je wel willen helpen. kom trouwens wel uit de buurt van arnhem ;)
die klus is zo geklaard.

en anders de dealer maar opzoeken, die hebben dit vaker gedaan dus is denk ik de beste optie.

Mk1-Addict 03-01-2010 00:28

PM mij je nummer maar, ik zal eens een maat vragen die bij ons Audi filiaal werkt (zenna in Velp)

Zal hem vragen of hij het wil doen, wanneer het zou kunnen en wat hij ervoor vraagt

Huibert

Gijs 03-01-2010 01:48

Vraagt niemand zich af waarom dit topic bij "Luchtgekoeld" staat? :rolleyes:

Stijn 03-01-2010 01:57

Goed punt, fixed

gizmo98 03-01-2010 10:28

dat was een foutje... dat die hier staat

maar er werdt gerageerd

ieder geval bedankt voor de reacties

gizmo98 04-01-2010 21:17

NOU slotje kan er op auto staat bij een vw techneut een ieder bedankt


All times are GMT +1. The time now is 05:27.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.