Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   DubWorkz-Chick (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=135832)

DubWorkz-Chick 10-11-2015 23:16

DubWorkz-Chick
 
Heey allemaal,

mijn naam is marly ben 23 jaar en woon in deurne ( noord brabant). Ben altijd al een auto en motor fan geweest maar mijn vriend heeft me helemaal er mee aangestoken. Ga al 4 jaar meetings af samen met vrienden heb sinds vorig jaar pas mn rijbewijs en reed dan vaak mee naar meetings in de daily van mn vriend (reed zelf een ford fiesta) maar heb sinds afgelopen zaterdag ook mijn eerste volkswagen gekocht. Het is een volkswagen polo 6n harlekin waar ik helemaal verliefd op ben geworden. Er zijn nog vele kleine dingen die aan de auto gedaan moeten worden. Zoals:
* interieur
* verlaging
* andere achterlampen
* andere knipperlichten
* velgen
En nog zoveel andere kleine dingen. Ga binnenkort is goeie fotos maken van mn clowntje. :)

_AK_ 11-11-2015 07:29

Nice, welkom. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. En wie weet ga ik je nog tegenkomen. Ik kom zelf namelijk uit Vlierden. Wij hebben elkaar volgens mij al eens gesproke op volkdub bij de US mk4 van jullie.

DubWorkz-Chick 11-11-2015 16:29

Quote:
Originally Posted by _AK_
Nice, welkom. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. En wie weet ga ik je nog tegenkomen. Ik kom zelf namelijk uit Vlierden. Wij hebben elkaar volgens mij al eens gesproke op volkdub bij de US mk4 van jullie.


Klopt ja dat ben ik.. dus je zal me vaak zien rijden. Bij je in de buurt.

_AK_ 11-11-2015 16:39

Lache, heb je ook al foto's van de polo?

Volf GT 11-11-2015 19:01

Succes met de Harlekijn

PJ74 12-11-2015 00:00

Gaaf een harlekin! Lekker vrolijke auto.
Komt ie uit Nederland? Deutschland gok ik....
Je ziet ze bijna nooit meer hier. Jammer..
Veel plezier ermee!
Gr, PJ

lowrider23 12-11-2015 08:51

Ik vind 'm hoe dan ook super! :cool:

MILV-mobiel 12-11-2015 10:09




Ik zal je maar heel even helpen dan he :D

MILV-mobiel 12-11-2015 10:19

Quote:
Originally Posted by _AK_
Nice, welkom. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. En wie weet ga ik je nog tegenkomen. Ik kom zelf namelijk uit Vlierden. Wij hebben elkaar volgens mij al eens gesproke op volkdub bij de US mk4 van jullie.


Dan maar eens meeten in brabant he?
De US hebben ze helaas afgelopen juli gestolen, dus nu maar skoda rijder geworden haha

DubWorkz-Chick 12-11-2015 19:26

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Ik vind 'm hoe dan ook super! :cool:
dankje wel christian kom snel een x langs met mn auto beloofd :thumbup:

DubWorkz-Chick 12-11-2015 19:28

Quote:
Originally Posted by _AK_
Lache, heb je ook al foto's van de polo?
de foto hier onder geplaatst door milv-mobiel is momenteel de enigste. Ga aankomend weekend meer fotos maken en post ze dan gelijk hier.

_AK_ 13-11-2015 07:55

Quote:
Originally Posted by MILV-mobiel
Dan maar eens meeten in brabant he?
De US hebben ze helaas afgelopen juli gestolen, dus nu maar skoda rijder geworden haha


Dat heb ik idd meegekregen. Kameraad van me had daar toen nog interesse in en die baalde behoorlijk. Maargoed voor jou is dat natuurlijk helemaal klote geweest. Wel goed verzekerd hoop ik??

_AK_ 13-11-2015 08:00

Quote:
Originally Posted by DubWorkz-Chick
de foto hier onder geplaatst door milv-mobiel is momenteel de enigste. Ga aankomend weekend meer fotos maken en post ze dan gelijk hier.


Nice, gaan er ook van die gekleurde achterlichten in komen? Dat maakt die harlekin helemaal af vind ik.
Ziet er verder nog super uit voor zijn leeftijd. :thumbup:

MILV-mobiel 13-11-2015 16:32

Quote:
Originally Posted by _AK_
Dat heb ik idd meegekregen. Kameraad van me had daar toen nog interesse in en die baalde behoorlijk. Maargoed voor jou is dat natuurlijk helemaal klote geweest. Wel goed verzekerd hoop ik??


Hij was gelukkig verzekerd tegen diefstal ja, maar blijft klote..
achterlampen voor de polo komen volgende week:D

powah 21-11-2015 21:56

Is dit de Harlekijn die bij Q-car stond?
Zo ja, is het een echte Harlekijn? ik twijfelde daar toen aangezien hij uit 1999 was en qua interieur ook niks Harlekijn aan was op de hoofdsteunen na. De 1.6 Harlekijn is wel vrij zeldzaam als het een echte is.

DubWorkz-Chick 22-11-2015 01:02

Een harlekijn is in eerste instantie nooit origineel nederlands geleverd, alleen in Duitsland. PON wilde er wel importeren maar kreeg geen goedkeuring.
Hierop zijn er toen door PON zelf een aantal exemplaren omgebouwd waarvan dit er 1 zou zijn. Dit verklaart dan ook het interieur.
Dit is inderdaad de auto die bij Q-cars stond.

giuliettaevo 22-11-2015 13:00

Wat voor kleur staat er nu eigenlijk op het kenteken?

DubWorkz-Chick 22-11-2015 13:14

Quote:
Originally Posted by giuliettaevo
Wat voor kleur staat er nu eigenlijk op het kenteken?
de kleur die ik op kenteken heb is geel :D ( afteleiden aan dak, achterpanelen en dorpels)

DubWorkz-Chick 22-11-2015 14:34

En wat doen we op een zondag behalve warm op de bank liggen.. jaja updates voor de polo

DubWorkz-Chick 22-11-2015 14:35




Helemaal happy groene achterlichten en blauwe knipperlichten 😆


All times are GMT +1. The time now is 12:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.