Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   brounys (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95149)

brounys 24-01-2012 17:15

maurice MK2 1.6 / MK2 2.0 ABF / MK4 1.4 daily
 
Hallo allemaal..!
Even een nieuwe start, ben alweer zoveel auto's verder.
Ik ga de foto's van de autos laten staan maar de tussendoor foto's zal ik als jullie dit lezen al weg gehaald hebben.
Even in het kort
Maurice 28jr
Woon in zeeuwsvlaanderen terneuzen.

Zit al een hele tijd op volksforum en ben vaak op meetings te vinden.
hebben ook een soort van eigen clubje (vw-kings)
Een groepje vrienden dat in de vag hobby zit.
Het gaat bij de meeste vooral om pk's in combinatie met een leuk uiterlijk.
De een iets verder voor de looks en de ander voor de pk's
Even genoeg en is wat foto's voor iedereen in slaap valt!
Veel plezier!!









zo heb ik hem ongeveer gekocht
en hier wat foto's van de vorderingen toen











deze foto was wel 1 van de laatste
en zo aan een goeie vriend verkocht omdat ik zo graag een golf 4 wou rijden... lekker iets nieuws zonder teveel problemen en alrisk verzekering :screwy:

toen heb ik deze gehaald :D




heb geen foto's van orgineel maar heb hem eigenlijk alleen verlaagt dubbel din muziek xenon en wa kleine dingetjes gedaan...




























ff int kort nieuwe updatee na racewars velgen gepolijst zelf om het ff beetje netjes te maken.. en nog een foto samen met zippo bij racewars








nieuwe pakkingen, klepstoters, distributie, bougy's alles gespoten, gepolijst en heel de motor ruimte wa schoongemaakt/netjes gemaakt
hier wat foto's bij het praatje


hieronder foto's hoe de motor was








foto's van hoe geworden hier onder










na deze auto heb ik nog gehad
golf 4 v6 4motion






golf 2 vr6 rotor onsteking



En blok weer wat opgeknapt




en nu zitten we dan eindelijk weer op peil.
hier onder wat foto's van de nieuwe hobby auto's
ik hoop dat deze alle 2 gaan blijven nu ik zelf ook is een plekje heb in de garage om te knutselen.
de eerste golf rijd nu mijn vriendin mee :D :D
de golf uit 1985 1,6 automaat.






deze auto kwam uit duitsland met 117.000 km
alle onderhoud en een mooi taxatie raport erbij.
auto nog helemaal hard en sta soms gewoon te kijken hoe dingen nog zo nieuw kunnen zijn aan de auto.

nu mijn Eigen auto, nog niet heel lang van mij maar trots dat ik erop ben :D :D :D










de golf 2 abf uit 1987,
afgelopen jaar heb mn maat waar ik de auto van heb overgenomen het abf blok er in gehangen.
wilde eigenlijk de automaat omtoveren tot iets speciaals maar dit werd ineens een stuk makkelijker zo
nog even een foto met de twins samen




zo nu ben ik voorlopig even klaar en weer up to date.!
stil zitten, nee dat gaat niet gebeuren natuurlijk!
plannen zijn; golf abf gaat van de winter de garage in en dan gaan we is kijken wat er nog allemaal aan verbeterd/vernieuwd kan gaan worden
zoiezo heb de abf nog trammel achter en deze zou ik graag naar schijf ombouwen.
kan dan meteen de remleidingen meepakken en alle rubbers onder de golf.
ik ga er mee stoppen mensen, fijn weer up te date te zijn en misschien maak ik nog wel een post aan over de abf aangezien het een blijver Is en ik mis nog wel is wat andere motor plannen zou kunnen gaan doen
veel plezier iedereen en tot de volgende update :thumbup: :thumbup: :thumbup:

golfje_295.000 24-01-2012 19:07

welkom hier, mooie aanwinst :thumbup:

brounys 25-01-2012 17:01

haha:P
mischien net zoiets als de vorige of heel mis dat ik deze wel laat opknappen en dan de rand polijsten bij velgendokter.. hij ligt nu wel echt megalekker in de wielkasten!

superbeast 25-01-2012 17:24

leuke karretjes, en welkom hier

Golf3M 25-01-2012 18:51

Welom! GTI'tje ziet er goed uit! :) Ik zeg, niks meer aan doen behalve wat dikkere velgen (en nee geen bbs :shake: )

brounys 25-01-2012 21:45

ja ik weet het niet...
moet er ook echt nog is goed over denken.. wil ook weer niet hetzelfde als mijn andere golf waar nu een vriend van mij in rij.. en iedereen heb al een beetje zoiets... ga zoiezo deze velgen naar de velgen dok brengen en dan hard mooi opnieuw zwart laten spuiten en de rand mooi laten polijsten.. dan is kijken hoe het staat en als het nou niet beter word als nu heb ik mooie wintervelgen he(A)

brounys 02-04-2012 22:02

zoo weer het een en ander verrandert. wat vinden jullie:D

Madison 02-04-2012 22:52

Is dat nou Fire and Ice paars?(LC4V)
Leuke Golf :thumbup:

brounys 03-04-2012 05:20

Hey het is geen fire ice kleur.. Het is echt een heele raare kleur.. Heb er alleen geen code van.. Door de vorige eigenaar overgespoten in deze kleur :)

golfjegti2 03-04-2012 16:49

mauuuu je mist nog een stoeelllll ik zal eens tegen die luie zeggen dat ie op moet schiete jonge

zippo123 03-04-2012 19:00

Quote:
Originally Posted by golfjegti2
mauuuu je mist nog een stoeelllll ik zal eens tegen die luie zeggen dat ie op moet schiete jonge


En bedankt!, Beter breng jij die Slijptol ff terug dan kan ik aan het werk :D

brounys 03-04-2012 21:47

Haha marff uitlaat binnen zondag in de loods ff probern helemaal goed te hangen en stoel lassen en velgen spuiten:p heb je het druk toevallig haha

golfjegti2 04-04-2012 10:41

mauuu zondag is eerste paasdag dan mag skyeee voor het eerst paaseitjes zoeken haha

maar zaterdag ochtend wel tijd :thumbup:

brounys 04-04-2012 11:53

Haha jaa indd.. Snap t!! Alleen moet ik werken zaterdagjee.. Mis kan jos zondag ook wel.. Ff kijken nog.. En vorige keer alleen gedaan dus moet zoiezo wel lukken.. Is alleen wa makkelijker met meer handjes :p maare komt goedd vanaaf fitnesskeeen... En heel mis vrijdag aaft uitlaat al ff proberen te doen..

brounys 08-04-2012 18:08

hoppaaa op na racewarsss

golfjegti2 08-04-2012 19:11

broem broem drukke week :thumbup: twee golfjes halen en daarna racewarssss :rock:

gaaf gedaan met je velgjes :cool:

brounys 08-04-2012 20:47

zekaa zekaaa :D alleen het hart nog is spuiten weet alleen niet welke kleurrrtjee

golfjegti2 10-04-2012 23:16

nog 1 dagje en dan gaan we broem broem weer een autotje halen :thumbup:

Black-Beast-16v 11-04-2012 12:55

wees maar zuinig op de golf is van vriend van me geweest altijd netjes met die auto om gegaan geen af getrapt gti;) zeker geen slechte aankoop geweest veel plezier er mee (Y)

brounys 11-04-2012 16:10

Jaaa ben er echt blij mee... heb er wel al vanalles aan gedaan nu.. zoals die nu is gaat die voorlopig wel ff blijven:) mis nog is een paar echt mooie velgjes...


All times are GMT +1. The time now is 12:23.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.