Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   mir4dor (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54297)

mir4dor 23-04-2009 19:48

mir4dor
 
Dag allen,

normaal gesproken ben ik weken lang bezig met inlezen voordat ik mezelf registreer op een forum. Nu doe ik het andersom, mede omdat ik m'n auto beter wil leren kennen en de zoek-functie dus goed kan gebruiken ...

Aart is de echte naam en samen met m'n lieve vriendin iets van 12 jaar woonachtig in onze hoofdstad.

In 1990 haalde ik in 3 dagen het rijbewijs A om een Honda Magna 750 te kunnen rijden, een jaar daarna reed ik de Magna 1100. Weer een jaar daarna werd ik de trotse eigenaar van een spiksplinternieuwe Suzuki GSX-R 750, those were the day's :thumbup:

Uit praktische overwegingen toch maar het rijbewijs B gehaald in '97 en daar heb ik tot de dag van vandaag geen spijt van. (Btw: ook nog C en E achter C in 2002)
M'n eerste 4-wieler kreeg ik van m'n beste maatje: Opel Corsa uit begin '80, gevolgd door een Clio '97 en een Carisma '99, de laatste 2 kocht ik zelf ....

Nu, en dat is natuurlijk de reden van de registratie alhier, rij ik een Golf 4 Variant SDI 2001.
Nadat ik in een Golf van m'n maatje (naar Parijs) en die van m'n zwager had gereden wist ik het zeker: het robuuste gevoel van degelijkheid en kwaliteit (?) wilde ik zelf ook graag bezitten.

Ik heb het ding nu twee jaar en ben nog vol lof over deze bak. Behalve een TDI powerbox is ie helemaal stock en buiten de cruise-control is er niks electrisch. De ramen moet ik zelf open draaien, geen airco maar arko etc.

Ik ben op voorhand niet van plan deze auto flink te gaan modden of pimpen (weet nog niet wat jullie termen zijn hiervoor) mijn financien steek ik eigenlijk in m'n grote hobby: het bouwen van scale 4x4 offroad auto's, schaal 1:10/1:12 etc. RC ...

Eigenlijk is deze site is dus heel gevaarlijk voor mij, ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen namelijk :thumbup:

Erg lang deze eerste post he ... okay, tot hier dan. Greetz.

[EDIT]



Der Einzer 23-04-2009 21:32

welkom !

VW-Bennozzz 23-04-2009 22:20

welkom op het forum

Ron ZA 24-04-2009 06:25

Hi, net zo gaaf als die van mij, zie mijn laatste post hieronder... Taxi voor mijn twee Labradors...

mir4dor 24-04-2009 18:36

Nice Ron ZA. Jij hebt dan wel wat leukere velgen eronder zitten ...

roog909 25-04-2009 21:10

hey welkom hier!

boh, r/c en je auto verspijkeren is wel te combineren hoor! alleen als je erg laag gaat kom je de meeste leuke crawlterreintjes niet meer op... ;)

heb ooit nog eens n setje versmalde txt-bandjes van je overgenomen, hoest met je eigen txt?

RubenD 26-04-2009 12:12

Wel een nette auto, maar zou hier ook niks aan verspijkeren, dan zou ik eerst voor een auto met airco gaan en bv een 90pk tdi motor.

mir4dor 26-04-2009 19:46

@ roog909: was jij dat die m'n banden en wielen kocht ? Wat is de wereld toch klein, dat je elkaar dan op een totaal ander forum tegenkomt :thumbup:

De TXT staat hier nog maar ik rijdt er niet echt mee. In Nederland heb je iets meer aan het trialen:




@ RubenD: daar heb je wel gelijk in, toch blijft dit voorlopig even my ride ...


All times are GMT +1. The time now is 02:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.