Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   golf 1 miami bleu (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=105911)

huug 18-10-2012 14:57

golf 1 miami blue
 
http://link.marktplaats.nl/606194781

effe andere velgen scoren en cruisen!!

powah 18-10-2012 15:40

Vind hem niet eens duur. Zou er iets mee zijn?

CAR-POOL 18-10-2012 16:56

Hij zal denk ik , meer tegenvallen in het echt. Of hij moet er vanaf ik weet het niet. Lijkt me niet een slechte auto zo op het eerste gezicht.

Rene77 21-10-2012 13:20

Quote:
Originally Posted by powah
Vind hem niet eens duur. Zou er iets mee zijn?



Zal inderdaad wel het een en ander aan mankeren... Heb 2x netjes om wat extra foto's verzocht daar ik liever niet voor niets vanuit Den Bosch naar Dokkum rijd, maar daar heeft de verkoper niet zo'n zin in... Hierbij zn reactie:

VW-EXTREME
13:57 aan mij

als bellen al te duur is , hoef jij de rit niet te maken
en 400km is wel erg ver .......kost veel brandstof en de auto is ook nog duur ......
ha ha ha

:screwy:

Style 21-10-2012 13:28

Wat een mafkees zeg ook en manier om iets te verkopen :screwy:

Tjaap 21-10-2012 13:42

Word steeds gekker als 2500 al "te goedkoop om waar te zijn" is.

De Pul 21-10-2012 13:43

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Word steeds gekker als 2500 al "te goedkoop om waar te zijn" is.

:D

Richard 21-10-2012 13:46

Hehehe, ken de verkoper wel.. goede gast.. en snap zijn humor volledig.

Hij verkoopt veel bbs onderdelen ( randen boutjes etc) en hij heeft volkomen gelijk.
Waarom niet even bellen? Hij krijgt dagelijks 100 mailtjes met "intressepeilingen".

Wees een keer blij dat er een nummer bij staat!

Quote:
Zal inderdaad wel het een en ander aan mankeren...


als je met zo een instelling al interesse gaat krijgen. :screwy:

Rene77 21-10-2012 13:49

Vind het eerlijk gezegd geen verkeerde prijs, maar dan mag er niet al teveel aan mankeren.... Een leuk setje velgen kost je ook al snel 1200 euri en ik zie dat de chromen sierlijsten zijn vervangen door zwarte....

rondekker1983 21-10-2012 13:58

Quote:
Originally Posted by Rene77
Vind het eerlijk gezegd geen verkeerde prijs, maar dan mag er niet al teveel aan mankeren.... Een leuk setje velgen kost je ook al snel 1200 euri en ik zie dat de chromen sierlijsten zijn vervangen door zwarte....


Prijs is zonder bbs. dus gewoon op staal.
Niet iedereen hoeft de hoofdprijs :thumbup:

Rene77 21-10-2012 14:01

"Waarom niet even bellen?"

???? Denk dat iedereen hier toch graag wel wat meer zou willen zien alvorens even 4 of 500 km te rijden en dan ter plaatse aangekomen te moeten concluderen dat je en 5 uur reistijd kwijt bent en 75 euro aan brandstof...

Ik neem aan dat als je graag iets wenst te verkopenddat je dan duidelijke foto's bij je advertentie zet en wat informatie over de auto... Vind dit allemaal maar vrij summier, vandaar dan ook mijn verzoek om wat meer foto's. Zeggen naar mijn mening iets meer dan een doorsnee verkoopverhaal...

Richard 21-10-2012 14:07

Daarom kan je toch bellen.. Uitleg staat er boven..Intresse even bellen (staat nota bene ook in de advertentie!). Hoe vaak heb jij wel niet iets te koop en dagenlang mailcontact en je hoort nooit meer van iemand. Een telefoontje kan gewoon en deze verkoper bijt echt niet hoor..

Man man tijden veranderen.

EnVeeZee 21-10-2012 14:53

Quote:
Originally Posted by Richard
Man man tijden veranderen.
+1

Communiceren buiten mail, whatsapp of sms is al gauw te persoonlijk, als je serieus interesse heb doe je enige moeite om erachter te komen of het is wat je zoekt. Bellen is geen (of kleine) moeite, volgens mij bedoelt verkoper dat als dat niet kan kan, je ook geen auto kan kopen, filteren voor gevorderden ;)

Een doorsnee verkoop verhaal kan je IMHO pas te horen krijgen als je iemand spreekt.... Anyway succes met de zoektocht naar de MK1 :thumbup:

Alberto 21-10-2012 15:02

Quote:
Originally Posted by Richard

Man man tijden veranderen.

+2
kleine moeite . groot plesier , denk dat hij je mail box wel vol stampt
na dat je even gebeld hebt
:D

Sjaak_73 21-10-2012 21:32

[QUOTE=Richard]Hehehe, ken de verkoper wel.. goede gast.. en snap zijn humor volledig.

Waarom niet even bellen? Hij krijgt dagelijks 100 mailtjes met "intressepeilingen".

Wees een keer blij dat er een nummer bij staat!



QUOTE]

+1 helemaal mee eens.

mvg sjaak

M1974 22-10-2012 07:32

Toch begrijp ik niet dat mensen op één eerste fatsoenlijke mail met het verzoek om meer informatie en meer foto's zo reageren? :screwy:
Dat slaat echt helemaal nergens op. Zeker als je advertentie ook al één is van het allerslechtse soort.
Aan de andere kant, als er een nummer bij staat is even bellen een heel kleine moeite.


Kijk als je nu een domme mail krijgt, met allemaal domme vragen over zaken die in je goede uitgebreide advertentie al staan, dan begrijp ik het volledig. :thumbup:

hajee 22-10-2012 09:00

Quote:
Originally Posted by Richard
Daarom kan je toch bellen.. Uitleg staat er boven..Intresse even bellen (staat nota bene ook in de advertentie!). Hoe vaak heb jij wel niet iets te koop en dagenlang mailcontact en je hoort nooit meer van iemand. Een telefoontje kan gewoon en deze verkoper bijt echt niet hoor..

Man man tijden veranderen.

precies... :thumbup:
is toch niet zo moeilijk even bellen..ik snap dat niet hoor, altijd dat gezever over de mail..als ik een penvriend wilde had ik die wel gezocht.. :D
en als je 3 minuten belt, weet ik meer dan dan 10 mailtjes heen en weer..

heinz74 22-10-2012 09:17

verwacht van dat bouwjaar sowieso geen nieuwe auto...
hopelijk is de basis wel hard..het is wel 1 van de makkelijkere kleuren om voor foto's bij te werken hier en daar (zelfs met spuitbussen)..en die wielen ...tsja je moet ook begrijpen ..dat zijn altijd 16 bouten verwijderd van een compleet andere auto
daar kijk ik persoonlijk nooit na
ook dat gelul om meer foto's via de mail...en dan?...dan weet je nog (bijna )niks..
ik heb hier en op MP al regelmatig foto's gezien van ex auto's van mij zelf
waarvan ik weet wat en waar er aan mankeert ,die door het maken van goede foto's en een bekwaam persoon/toestel...niet te zien zijn

ik bel mensen gewoon op ,en ga als ik dan nog interesse heb gewoon langs,..ben ik dan eventueel nog voor jan met de pet gereden .....dan is het maar zo..
en dat is heus meer dan 1 keer voor gekomen...

(die witte type 1 die ervoor staat op de foto..die ken ik ook)

powah 22-10-2012 09:26

Ik wilde er niet mee zeggen dat er iets mis MOEST zijn maar als je gewoon vergelijkt wat je normaal tegenkomt voordat geld vandaar die reactie.

Bellen moet je ook gewoon doen en auto's moet je in het echt zien om een fatsoenlijk oordeel te geven.

Ik wil niet weten hoeveel mailtjes hij wel al niet heeft gekregen met vragen en daarna nooit meer een reactie haha.

Sjaak_73 22-10-2012 15:06

Quote:
Originally Posted by hajee
precies... :thumbup:
is toch niet zo moeilijk even bellen..ik snap dat niet hoor, altijd dat gezever over de mail..als ik een penvriend wilde had ik die wel gezocht.. :D
en als je 3 minuten belt, weet ik meer dan dan 10 mailtjes heen en weer..


:thumbup: +1

mvg sjaak


All times are GMT +1. The time now is 08:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.