Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   DMPD13 Ede (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=117627)

c@briodriver 15-08-2013 17:55

DMPD13 Ede
 
eerste auto's gespot @hotel de Paasberg


henricarron 16-08-2013 13:58

Zojuist even een blik naar binnen geworpen bij de opbouw van Dumpd:















c@briodriver 16-08-2013 21:24

nog eentje van vanavond.....ondanks de regen toch ff langs gereden :D


henricarron 17-08-2013 15:27

Voor het eerst van mijn nieuwe camera gebruik gemaakt met zeer wisselend resultaat. Hier een selectie:





















Misha 17-08-2013 15:28

Was weer dik voor mekaar, echt een toffe meeting!

Goede selectie ook vooraf, show-terrein met preselectie en een terrein voor het overige spul, en binnen de hal natuurlijk ook nog. Werd nog gevraagd om binnen te staan maar ik moest helaas redelijk betijds weer weg ivm feest zo dadelijk. Sfeertje wat (met name) binnen in de hal hangt is echt top, alsof je je in een heel andere wereld begeeft dan de doorsnee vag-meeting. De aankleding, muziek, locatie klopt gewoon volledig.

Op 't laatst toch nog even een rondje gemaakt met de camera, zal morgen eens kijken of er wat leuks tussen zit.


Chapeau!

velden9 17-08-2013 15:52

Vandaag ook even weeste kijken bij DUMPd.
Binnen in de hal was de sfeer echt top met de muziek en uitstraling van de locatie!

Hier alvast een voorproefje van de foto's die ik gemaakt heb.






















Hier zijn de resterende foto's te zien

jellehier 17-08-2013 16:11

Opzich goed maar de selectie sloeg soms nergens op

Stonden auto's op het parkeer terrein die zeker gewoon het show terrein op hadden gekund, en er stonden zeker ook auto's op het terrein die beter op het parkeer terrein hadden kunnen staan

Snoekje84 17-08-2013 16:21

Quote:
Originally Posted by jellehier
Opzich goed maar de selectie sloeg soms nergens op

Stonden auto's op het parkeer terrein die zeker gewoon het show terrein op hadden gekund, en er stonden zeker ook auto's op het terrein die beter op het parkeer terrein hadden kunnen staan



Helemaal mee eens, helaas niet op het terrein gestaan maar wel prima vermaakt :thumbup:

Alberto 17-08-2013 16:49

Quote:
Originally Posted by jellehier
Opzich goed maar de selectie sloeg soms nergens op

Stonden auto's op het parkeer terrein die zeker gewoon het show terrein op hadden gekund, en er stonden zeker ook auto's op het terrein die beter op het parkeer terrein hadden kunnen staan


Klopt als een bus , Ben ik het mee eens , komt ook dat het selectie gebeuren nooit mijn ding zal worden denk ik , maar oké .
Ook was de grasmaaier kapot volgens mij :D

Maar verder zeer relaxt allemaal , en goed voor elkaar .
Parkeren was krap , maar goed georganiseerd .
Goed vermaakt , rond 13:30 naar huis gegaan om nog even langs de motor en car meeting te gaan in dokkum :thumbup:

c@briodriver 17-08-2013 17:18

met een selectie kan je het in ogen van anderen toch nooit goed doen :thumbup:....
ik was er zelf vanaf een uurtje of twaalf (op m'n fietsje :D ) en toen werd het eerste gedeelte binnen nog volgezet omdat geselecteerde auto's helemaal niet op zijn komen dagen :screwy:
ben eerst binnen rondje gaan lopen en dat was net als vorig jaar echt super :thumbup: ; leipe wagens, heerlijk sfeertje!!
toen tegen 15.00uur naar buiten...ist halve terrein al leeg :eek:
foto's zal wel ff duren denk ik....staan er bijna 400 op 't kaartje :eek:

Dennis-Mash 17-08-2013 17:25

Net zoals voorgaande editie een erg goede meeting met zijn eigen stijl en sfeer. Persoonlijk vind ik het wel erg jammer dat ik het terrein niet op mocht vanwege een sticker van het Volkstyle Base event. Mocht hem er vanaf halen en dan als nog het terrein op maar ik heb er voor gekozen de auto maar buiten het terrein te parkeren.

Een beleid wat naar mijn mening net iets te ver gaat. Ik waardeer de strenge selectie wat betreft stijlen die je binnen wilt hebben zodat mensen weten waar de meeting DMPD voor staat en dat je weet wat voor auto's je gaat zien op DMPD. Maar dat een organisatie gaat bepalen met welke sticker je wel of niet binnen mag komen gaat mij te ver. :thumbup:

Golfjuh 17-08-2013 17:26

Was een zeer geslaagde meet! Lekker weer, goede sfeer en dikke auto's! Veel filmpjes geschoten met mn gopro dus daar komt binnenkort een filmpje van :)

@henricarron, thanks voor de dikke foto van mn Passat 35i! (je camera doet t goed) :P

Rick 17-08-2013 17:33



Romar 17-08-2013 17:42

Was zeker iets moois!!! Vooral ook genoten van een paar vette BMW's!

Super geslaagd, alleen heb ik er veel te weinig tijd voor vrij gemaakt, hier kun je wel een dagje rondlopen!

Archiebald 17-08-2013 17:43

Top! Wat een geweldig event is dit toch!


Hierbij mijn foto's


KLIK op een foto voor m'n complete album!




























De Indoor foto's moet ik nog bewerken, dus die volgen snel! :)

Rick 17-08-2013 17:50



skywalker38 17-08-2013 17:54

Ik ben vandaag metmijn zoon voor het eerst geweest,en vond de lokatie geweldig
Ik ben van mening dat het juist goed is dat er ook showwaardige auto's op het buitenterrein stonden op deze manier creëer je in ieder geval niet dat mensen niet naar de "mindere" auto's komen kijken
De danscompetitie was ook erg gaaf om te zien mijn zoon heeft ervan genoten
Ik hoop dat ik volgend jaar met mijn eigen auto erbij kan zijn

Sonic_striker 17-08-2013 17:55

Was weer een geslaagd evenement, mooie auto's en veel inspiratie opgedaan, alleen die breakdance shizzle vond ik niks aan

Tjaap 17-08-2013 17:56

Hier het forum album: http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=189&userid=

Tot nu toe alleen mijn iPhone pics. Maar het word gewaardeerd als jullie hem vullen!

Tjaap 17-08-2013 17:57

Quote:
Originally Posted by jellehier
Stonden auto's op het parkeer terrein die zeker gewoon het show terrein op hadden gekund, en er stonden zeker ook auto's op het terrein die beter op het parkeer terrein hadden kunnen staan

Wie zegt dat die auto's zijn afgewezen? Waarschijnlijk hadden ze zich helemaal niet opgegeven.


All times are GMT +1. The time now is 00:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.