Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   2 motoren voor de sleutelaar (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82729)

TwiGGy 16-03-2011 13:16

2 motoren voor de sleutelaar
 
Ik heb nog een 1.8 8v GTI motorblok staan (code EV) compleet met injectie,in/uitlaat.
Deze heeft een verstopte krukas (Zit een goede krukas en 3 drijfstangen bij).
Verder zit er een Cilinderkop op met mechanische klep stoters (deze zijn normaal hydrolisch).

Voor de gene die hier nog iets in ziet , vraag prijs is 75 euro voor het complete blok(inc dus de extra onderdelen)

Verder heb ik nog een 1,8 16V KR staan , deze is werkend uit mijn auto gekomen na dat deze erg veel olie lekte aan de bak kant (vermoed krukas keering stuk).
Deze motor is compleet met injectie , kabelboom , uitlaat , versnellingsbak ,koppeling.

Iemand die het nie erg vindt om dit motortje een xtje op te vrissen heeft een leuk motortje , Vraag prijs van dit hele pakket 100 euro (dit ivm met de lekkage)

Mocht je intresse hebben en wat foto's willen , laat een bericht achter en ik zal foto's maken van alles wat er bij zit.

mvg twiggy

breadfan83 16-03-2011 13:20

Waar is het spul evt. op te halen?

TwiGGy 16-03-2011 13:24

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Waar is het spul evt. op te halen?


In Purmerend noordholland , vlakbij amsterdam

Nuytjuh 16-03-2011 22:52

heb wel intresse in de KR!

ferryfast 16-03-2011 23:08

Hoi,

mocht je het los verkopen dan heb ik interesse in de mech. klepstoters.

groeten
ferry

Bumper83 17-03-2011 00:11

Ik heb eventueel wel interesse in dat EV blok. Die hangt standaard in mn GTI. Altijd makkelijk om een donorblok ernaast te hebben liggen, niet waar?! Hoeveel km heeft dit blok gelopen? Verstopte krukas... wat wil dat zeggen want ben niet bekend met die term? begrijp er wel uit dat het blok dus niet meer loopt?! Zou je mij even kunnen pm'en met wat meer info/fotos over dit blok?

mvg Robert

TwiGGy 18-03-2011 12:09

Quote:
Originally Posted by Nuytjuh
heb wel intresse in de KR!

Stuur even een pm met je e-mail adres dan maar ik morgen ochtend even foto's voor je ..

mvg twiggy

TwiGGy 18-03-2011 12:12

Quote:
Originally Posted by Bumper83
Ik heb eventueel wel interesse in dat EV blok. Die hangt standaard in mn GTI. Altijd makkelijk om een donorblok ernaast te hebben liggen, niet waar?! Hoeveel km heeft dit blok gelopen? Verstopte krukas... wat wil dat zeggen want ben niet bekend met die term? begrijp er wel uit dat het blok dus niet meer loopt?! Zou je mij even kunnen pm'en met wat meer info/fotos over dit blok?

mvg Robert


In de krukas zitten olie gaten ... 1 daar van is er verstopt waar door er een drijfstang lager stuk is ... vandaar de extra krukas en drijfstangen (en de prijs natuurlijk ) stuur even een pm met je mail adres dan maak ik ook voor jou morgen even foto's (lukt nu niet ivm met laten dienst).

mvg Twiggy

picasso_16v 18-03-2011 19:03

ik wil hem wel hebben kom ik hem van de week nog ophalen gaat om die kr mischien van het weekend nog. geef je nummer maar en dan regelen we het.

gr robin of bel mij maar 0610112559


All times are GMT +1. The time now is 18:30.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.