Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   >>::Lowrider23's Golf II Project!!::<< (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90863)

lowrider23 06-10-2011 15:16

>>::Lowrider23's Golf II Project!!::<<
 
Mensen,

Vandaag is er een wens in vervulling gegaan voor me ! Ik kan geen autorijden vanwege mijn spierziekte, maar ik wil mijn leven er niet door laten verpesten !
Dus heb ik een uurtje geleden een Golf II CL gekocht, hier droomde ik al lang van .. Hij verkeerd in perfecte staat en rijdt volgens mijn vader erg goed !
Ik hoop dat ie in de smaak valt ! :thumbup:















Zo kom je nog zelden tegen ! :cool:

Dutch_Jetta_GT 06-10-2011 15:44

Super mooi dat je nu toch een eigen autootje hebt gekocht!!!

Ben benieuwd naar hoe hij erbij staat :thumbup:

TomBigz 06-10-2011 16:36

Hierbij dan de foto's. Heb ze even voor Lowrider geupload :thumbup:
Strakke bak hoor. Die donker rode kleur vind ik altijd erg sjiek staan bij originele Volkswagens!

]

MONDY 06-10-2011 16:39

so die ziet er netjes uit en erg goed in de lak ( of is het maar schijn :) )

lowrider23 06-10-2011 16:43

Bedankt Tom ! En bedankt voor je compliment, overmorgen ga ik `m ophalen met m`n ouders !

@ Mondy ; Dankje! Zit inderdaad erg goed in de lak, in het echt is `ie nog mooier, dat wel ! :thumbup:

daan 1974 06-10-2011 16:46

staat een (oude?) politie wagen achter.
is die ook van jou :)

lowrider23 06-10-2011 16:50

Haha, die is niet van mij .. Ik ga de Golf overmorgen pas ophalen, foto`s zijn dus niet hier thuis gemaakt ! :tongue:

daan 1974 06-10-2011 17:02

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Haha, die is niet van mij .. Ik ga de Golf overmorgen pas ophalen, foto`s zijn dus niet hier thuis gemaakt ! :tongue:


o oke mooi zo goed te horen, je golf ziet er goed uit :thumbup:
heb het er niet zo op die dienaren kosten mij altijd geld
bevroren zijruitje 100 eurie
vandaag half uur te lang blauwezone (schijf niet verzet) 70 euro.
ze proberen een beetje de staatsschuld naar beneden te halen denk ik :screwy: .

lowrider23 06-10-2011 17:22

Hahaha, ik heb het er ook niet zo op ..
Vorig jaar hadden ze een weg afgesloten, en moesten we noodgedwongen over een weg waar we niet door mochten, omdat die weg waar we overheen moesten zo slecht was dat ik heel veel pijn had .. Dus m`n vader neemt het risico, worden we aangehouden .. Zegt die vrouwelijke agent; ik heb niets met zijn ziekte te maken, ik moet ook over die weg .. Bekeuring; 90,- .. Triest hoor ..
Iig bedankt voor je reactie !

lowrider23 07-10-2011 09:07

Morgenmiddag de Golf ophalen ! :thumbup: Hopelijk een beetje tussen de buien door, zou het zonde vinden als m`n wagentje nat wordt !

Uiteraard komt `ie onder een nog nieuwe autohoes te staan, over een tijdje misschien in de garage als die leeggeruimd is, of onder een carport ! :thumbup:

gooigolf 07-10-2011 09:20

nettjese auto hoor ....

succes met je aanwinst .

vrgr gooigolf :thumbup:

lowrider23 07-10-2011 09:38

Dankje ! Gaat helemaal goedkomen !

B-ram 07-10-2011 16:14

Tof om te horen dat je toch zo positief bent! maar ik ben wel benieuwd wat er nu dan met deze auto gaat gebeuren? Komt ie in het hok....en blijft ie daar staan tot je hem weer verkoopt ofzo?

lowrider23 07-10-2011 16:57

Dankje ! Mijn vader gaat met de Golf rijden, hebben er ook al een oldtimerverzekering op afgesloten dus dat is ook extra goedkoop ! En verder gaan we hem gewoon wat naar mijn smaak aanpassen, maar het belangrijkste voor nu is het weghalen van het roestplekje bij de tankdop, een beschadiging weghalen op het linker voorscherm, en even een hoedenplank aanschaffen en monteren zonder gaten ! Want dit ziet er niet echt uit .. En verder kijk ik wel wat er mbt wijzigingen op m`n pad komt .. :thumbup:

jones 07-10-2011 17:00

mooie auto! :thumbup:
heb er nog over getwijfeld om bij te gaan kijken laatst, stond voor een mooie prijs te koop.

lowrider23 07-10-2011 17:56

Dankjewel ! Ik kan je zeggen dat ie er in het echt nog veel beter uitziet dan op de foto`s ! :thumbup: Ik ging met mijn vader kijken en ik moest en zou hem hebben ! :D

jones 07-10-2011 18:05

ik had hem laatst op een vrijdag gespot, wilde hem de dag erna gaan bekijken/ophalen.
maar een kennis van me had geen goede ervaringen met dit bedrijf dus er maar vanaf gezien.

J-9A-N 07-10-2011 18:16

Die ziet er idd wel erg netjes uit!
Ik vind het echt super dat je ondanks je ziekte toch besluit om vol voor je hobby te gaan (respect daarvoor) :thumbup:
Wat ik me afvraag, kun je wel als bijrijder in de golf plaats nemen of zit je bijvoorbeeld vast aan rolstoelvervoer.
Het zou wel gaaf zijn om een keer met je eigen golf naar een meeting te kunnen natuurlijk.


Gr Jan.

pilsie 07-10-2011 19:12

super mooie golf echt een toppertje.
ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben en hoop je een keer te ontmoeten op een meeting met die auto. ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.

lowrider23 07-10-2011 19:12

Dankje voor het compliment !
Helaas is het voor mij ook niet mogelijk om mee te rijden, mijn rug is scheef en daarom kan ik helaas niet meer op een gewone autostoel zitten !
Maar goed, we hebben ook nog een aangepaste bus waar ik wel gewoon in mee kan rijden, en wat meetings betreft, mijn moeder rijdt bijvoorbeeld met de bus waar ik in zit, en mijn vader rijdt dan met de Golf ! Met twee auto`s dus !
Het doet me goed om te lezen dat veel mensen begrijpen waarom ik een auto koop, al kan ik er niet mee rijden . Er zijn ook mensen die zeggen ; wat moet je met zo een auto ? Maar het heeft dus een grote emotionele waarde voor me !


All times are GMT +1. The time now is 10:32.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.