Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Schroefset die niet stuitert.. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=139207)

tim_j 20-11-2016 20:11

Schroefset die niet stuitert..
 
:rolleyes:.

Ik rijd al een paar jaar met een Raceland schroefset onder mijn Golf 2, met de stelringen halverwege. Maar het kneiterstugge ben ik erg beu.

Nu heb ik ooit met een Golfje gereden ook met een budget schroefset, die goed veerde en comfortabel was te noemen. het veerde bijna net zo in als een standaard set. Maar nu weet ik niet meer welk merk dat was.

Dietriech Fahrwerke?
JOM ?
Triple S ?

Ik heb er al wat uren zoekwerk in zitten, maar ik kom er niet uit. Ik wil absoluut geen stuiterset als Vmax, TA technixs of Raceland. Ik wil verlagen met een budgetschroefset die wel comfort geeft, (Een duurdere, Supersport, KW zit er even niet in)

Ze zijn er dat weet ik.:D
Maar welke is dat?

Rick 20-11-2016 20:17

JOM is ook debiel stug. Wel bijna einde draad, maar ik ga binnenkort voor een andere set.

VdubMKII 20-11-2016 21:06

Jom Tripple-s etc is allemaal niet stug als de stelringen halverwege staan

Mk1-Addict 20-11-2016 21:12

ik moet zeggen dat het gebruikte Sjaak set dat ik had ook niet kneiterhard was, heb nu TA maar was vergeten de rubber blokken in de te korten, inmiddels gedaan maar nog niet mee gereden

86C 20-11-2016 21:18

Ik had Jom op mijn scirocco. Als je de schroefset (redelijk) laag zet, is die kneiterhard. Ik heb deze dus maar weer weg gedaan en gekozen voor een vaste set van KW. Veeeeeel beter..

chrisjuh 21-11-2016 09:09

Ik rij zelf met een Sjaak setje; helemaal super!, Had ook zon TA set eronder..wat een bagger is dat zeg.

SciroccomTDI 21-11-2016 09:33

Ik heb op de Scirocco en op de ElektroGolf een setje van AP Fahrwerke.

Best wel over tevreden, vind het beter dan Triple-S die ik eerst op de Scirocco had.

NielsDub 21-11-2016 09:59