Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   2e Vag-meeting Azeven Drachten , het verslag (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=98718)

Sciroccomiepje 15-04-2012 19:30

wij zijn ook weer thuis en warm ;-)
weer een geslaagde dag! :thumbup: voor de organisatie!

hier nog wat fotootjes van ons..











grappig



Blauwe vlek mist maatje:



eind van de dag... ;-)



zie voor alle foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=YGSFYIIM

Henrie 15-04-2012 19:43

ook weer thuis van een winderige dag
alles is blijven staan vandaag bij mijn
al had ik soms me bedenkingen

was netjes voor elkaar op naar volgend jaar

mvg Henrie

www.cabriopoint.nl

ewcaddymk1 15-04-2012 20:10

lekker verkleumd ,kou op de darmen en daar krijg je onderweg naar huis last van ,dus de gtd maar even op z'n staart getrapt en snel naar huis :D
nog net droog gehouden :redface:

al met al een leuke maar koude meet ,goed georganiseerd :thumbup:

Frieser 15-04-2012 20:15

Misschien een idee om deze meeting met het aircooled gebeuren samen te voegen volgend jaar? Die boulevard meeting was een aanfluiting en dit ziet er best leuk en georganiseerd uit... Dan is het direct een treffen van formaat en kunnen er meer mensen aan de promotie werken?

VWStatic 15-04-2012 20:45

het viel me wel op dat er mega veel scirocco's waren
zag de type 1 1e en 2e serie
en veel type's 2 in verschillende condities
mijn maat zijn scirocco mk2 staat helaas thuis
waterslang gescheurd anders was er nog een dikke rocco geweest
mooi dat de friesen zuinig zijn op de scirocco's en niet alles kapot is gecrossd

Greppel 15-04-2012 20:54

Quote:
Originally Posted by Frieser
Misschien een idee om deze meeting met het aircooled gebeuren samen te voegen volgend jaar? Die boulevard meeting was een aanfluiting en dit ziet er best leuk en georganiseerd uit... Dan is het direct een treffen van formaat en kunnen er meer mensen aan de promotie werken?


lijkt mij een goed idee :thumbup:

VWStatic 15-04-2012 21:00

Quote:
Originally Posted by Greppel
lijkt mij een goed idee :thumbup:


+1

Alex Miedema 15-04-2012 21:01

+2, want nu heb ik de luchtgekoeld meeting gemist, dus maar twee T3tjes op de foto :(

Mister Cool 15-04-2012 21:05

Quote:
Originally Posted by RoelM
vond het wel een mooie meeting. was eigenlijk net te koud met die wind. maar wel wat erg nette auto's ertussen! vond deze wel een van de meest speciale van de swaps. vr6 compressor, dikke remmerij erop enz. niet toevallig ergens een topic van hier of een ander forum ?




Geen idee, maar ding liep blijkbaar wel kut. Deze man moest wel opvallend veel gas bij geven om te blijven rollen... :screwy:

3gnr48 15-04-2012 21:13

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Geen idee, maar ding liep blijkbaar wel kut. Deze man moest wel opvallend veel gas bij geven om te blijven rollen... :screwy:


Dat klopt als ie stationair te veel in toeren zakt valt ie uit.
Komt door de nokken die erin zitten.
dan is kiezen of delen :thumbup:

Mister Cool 15-04-2012 21:20

Quote:
Originally Posted by Frieser
Misschien een idee om deze meeting met het aircooled gebeuren samen te voegen volgend jaar? Die boulevard meeting was een aanfluiting en dit ziet er best leuk en georganiseerd uit... Dan is het direct een treffen van formaat en kunnen er meer mensen aan de promotie werken?


Liever niet! Boulevard meeting is altijd lekker relaxed. Alleen een beetje jammer dat de kou dit jaar roet in het eten gooide.

Richard 15-04-2012 21:24

Quote:
Originally Posted by 3gnr48
Dat klopt als ie stationair te veel in toeren zakt valt ie uit.
Komt door de nokken die erin zitten.
dan is kiezen of delen :thumbup:


ding moet vlammen! stap wel ff in in de bergen hugo voor de rondrit am see :thumbup:

jordthemen 15-04-2012 21:41

heey vandaag ook even een kijkje wezen nemen in drachten
ik was wat later vandaag maar toch nog ff een paar rondjes gelopen
en wat foto's geschoten bij deze mijn foto's

http://s482.photobucket.com/albums/...ten%2015-04-12/




















http://s482.photobucket.com/albums/...ten%2015-04-12/

3gnr48 15-04-2012 21:44

Quote:
Originally Posted by Richard
ding moet vlammen! stap wel ff in in de bergen hugo voor de rondrit am see :thumbup:


:thumbup:
Komt goed Richard

Pro FM 15-04-2012 22:03

Zo ook weer terug. DIt was de eerste grote meeting met de Cabrio. Interessante heenrit gehad met een tankstop halverwege de route. De auto loop hoog stationair (2000 toeren) en maakt een hels kabaal.
Afijn das toch effe schrikken op de zondagmorgen na een korte nacht en slaperige kop...was spontaan wakker.
Nader onderzoek wees uit dat ik de stationair stelschroef was verloren... man je wilt niet weten wat een kabaal een G60 dan maakt.. :D
Een provisorische reparatie met tape (gat afgeplakt) hielp maar half. Een aantal mensen keken in elk geval bezorgd toen ik het terrein opreed..;)
Daarna nog 3 pompstations afgeweest opzoek naar Super 98...we kwamen al met al een uurtje later aan dan gepland..
Meeting zelf was top, geen entree, gratis koffie-thee en koek en veel auto's in alle VW variaties en stylen.
Een paar (oude)bekenden tegengekomen waaronder iemand die ik zo'n jaar of 10 niet gezien had. En laat die nou nog een nieuwe stelschroef hebben liggen...alsof het zo moest zijn..;) (bedankt Andre!)
Mede door de harde wind erg frisjes en daarom rond een uur of 15:00 afgetaaid en dit keer relaxed naar huis getuft (toch een ritje van 2,5 uur)
Al met al een aardige dag met de complimenten aan de organisatie, het weer is nu eenmaal het enige wat op zo'n dag niet te sturen is.

Frieser 15-04-2012 22:06

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Liever niet! Boulevard meeting is altijd lekker relaxed. Alleen een beetje jammer dat de kou dit jaar roet in het eten gooide.


Was wel heel erg rustig, begon om half 2 en om half 4 was het terrein bijna leeg... Als je dat leuk vindt..?

henkwassenaar 15-04-2012 22:10

Thanx for the picture............ :thumbup:



Mister Cool 16-04-2012 05:39

Quote:
Originally Posted by Frieser
Was wel heel erg rustig, begon om half 2 en om half 4 was het terrein bijna leeg... Als je dat leuk vindt..?


Dat zeg ik, jammer dat de kou roet in het eten gooide... Terrein was leeg omdat een hoop mensen lekker warm bij Yankee Doodles zaten :D

jettaracing 16-04-2012 06:07

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Dat zeg ik, jammer dat de kou roet in het eten gooide... Terrein was leeg omdat een hoop mensen lekker warm bij Yankee Doodles zaten :D


Waren al deze mensen er dan te lopen ? :thumbup:

Ik heb me iig wel vermaakt bij de Sligro , weer kan iets beter ,maar dat heb je toch niet in de hand !

Mooie opkomst, gezellig even bijgepraat , even met de kinderen nog bij de Mac geweest , waar het ook gezellig was :D ,topdagje weer !

DoriDaan 16-04-2012 09:10

Voor de 2 organisatoren en de vrijwilligers alle complimenten toegewenst voor de mooie meeting..

Super terrein. weer was wat frissig door de wind maar dat boeide niks..

Volgend jaar weer!!!


All times are GMT +1. The time now is 09:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.