Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47487)

jettaracing 19-10-2008 20:53

Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI
 
Ja hoor ,er is weer verschuiving in het wagenpark !

Ik heb een nieuwe gezinsdaily gekocht ,en wel een '97 Golf Mk3 variant ,met een 110 pk TDI motor in het vooronder !

En wel nadat er een andere weggebruiker in een dikke volvo meende dat deze voorrang had ,en mijn zwager er niet meer voor kon uitwijken ,is deze auto met een dikke klap tot stilstand gekomen !

En m'n zwager wilde al een langere tijd overgaan tot aankoop van een nieuwere Bora ,en op deze manier kon ik deze variant met schade van hem overkopen !

Met een beetje hulp van de verzekering ,en de verkoop van de variant heeft m'n zwager inmiddels een mooie Bora TDI gekocht ,en ben ik begonnen met de variant !

Zo kocht ik de auto .......




Inmiddels is de schade hersteld (ja ik ben zelf autoschadehersteller ) ,en heb ik de eerste kilometers al mogen maken in de nieuwe aanwinst !
En dat rijd met toch goed ! ,wat een verschil met al m'n Td's !

Ook is de golf verkocht ,en zal ik zelf dagelijks weer gaan rijden in de rode jetta ,maar wil toch ook deze variant wel eens mee hebben !
De auto was al voorzien van een nieuwe turbo ,krukaspoelie en spie ,en distributieset,dus dat scheelt weer een stuk in onderhoud!
Het gaat om een speciale uitvoering ,compleet met een 'GT' pakket ,electriche ramen ,en kuipstoelen .
Staat nu op 17 inch velgen ,en een mooie verlaging van zo'n 6 cm .
verdere plannen zijn er wel ,maar de auto mag eerst eens lekker wat kilometers gaan maken ,eerst maar weer even sparen !

Zo staat de auto er momenteel bij !













Ik ben er iig erg blij mee ! :thumbup:

sanderz 19-10-2008 21:10

gaaf ding, veel plezier ermee

Tjaap 19-10-2008 21:11

leuk ding Wytze.. en normaal ben ik groot fan van spatlappen, maar als ze zo hoog boven het asfalt hangen kunnen ze er beter af.

Alberto 19-10-2008 21:14

netjes ...Thea is vast blij :D
maar ik had wel een vento front verwacht eigenlijk

jettaracing 19-10-2008 21:20

@ tjaap ,Normaal ben ik er helemaal geen fan van ,maar omdat ze origineel voor de lijstenset gemaakt zijn en voor de winter wel werkzaam laat ik ze eerst mooi zitten ,scheelt wel veel schoonmaakwerk :thumbup:

@ Alberto ,vento front is wel ter sprake gekomen ,maar toch vind ik dit mooier passen bij de auto .
(plannen voor andere verlichting zijn er wel ,maar dat laat ik nog even een verrassing!)
En Thea is er erg blij mee ! :thumbup:

ventootje 19-10-2008 21:34

wat een super gaaf ding, goeie kleur, niet te veel meer aan doen :thumbup:

tiefflieger 19-10-2008 21:34

Mooie auto Wytze, rijd heerlijk zo'n 110pk !

zilver-edition 19-10-2008 21:41

leuk ff. spatlapper eraf en wat lager met dikke wielen klaar. ja erg fijn een tdi.

Larsv5 20-10-2008 06:38

Hier ga je nog heel veel fijne kmtjes in maken, mijn broer heeft er ook eentje gehad en was er zeer over te spreken, hij heeft er bijna 450000 km mee gereden.

Ziet er verder goed uit, maar ik heb het idee dat dat maar van korte duur is.

Suc6

Lars

JettaPowerrr 20-10-2008 16:46

Mooie kar, Wytze! ziet er prima uit. Maar net als Alberto had ik toch ook een Vento-front verwacht. :D Maar goed, wat niet is, kan nog komen. :p

Veel plezier ermee! :thumbup:

Ibibi 20-10-2008 16:51

Hij is weer mooi geworden Wytze, beter dan toen die Volvo mij net miste en Ron vol pakte :)
En hij is nog noooooit zo mooi schoon geweest hahahaha.

De Limburger 20-10-2008 17:39

ziet er goed uit hoor.. veel plezier er mee.
Gr Ronnie

Mister Cool 20-10-2008 17:44

Leuke gezinsbak wytze :D . Veel plezier ermee :thumbup:

T!m 20-10-2008 17:48

Ziet er goed uit ! Mooie nette wagen, zo zie ik ze graag ;)

cartman 20-10-2008 18:05

mooie auto is weer es wat anders dan een jetta

mischatdi 20-10-2008 18:47

vento front had idd best gekund de bumper heb je al.... want zie geen lijntje in het kunststof zoals achter... verder leuk ding om te zien...

sikke aant 20-10-2008 19:10

Ik had al zo`n vermoeden dat je deze gekocht had :thumbup:

maar dit is indd een super nette auto, veel succes er mee :D

variant110 20-10-2008 19:46

hahaha mooie auto toch

wil hem haast weer terug!!!!!!!!1

en echt zo skoon is ie nog nooit geweest maar ja je hebt poetsers en wasbeerders hahahahhh

maar ja ik heb nu een mooie bora en die had ik altijd al willen hebben toch weer een geluk bij een ongeluk.

nog maar veel plezier en mee en veel kilometers toegewenst

PS de spatlappen blijven zitten staat in het koopcontract die ie getekend heeft hahaahh

Jurgen Santana 20-10-2008 20:14

Erg mooi zo'n Golf III Variant. Zeker in deze kleur!

Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, maar ik mis nog wel een beetje de Jettaracing touch, maar dat zal best goedkomen.

jettaracing 20-10-2008 21:38

Ik heb m ook nog maar kort ,die 'touch ' komt nog hoor !
Dat houd ik eerst een verrassing!


All times are GMT +1. The time now is 10:56.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.