Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Nieuw lid + wagen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19174)

boy.schouten 16-03-2006 16:58

Golf 1 GX
 
na een tijdje rondt te zwerven op dit forum, dacht ik mezelf maar eens aan te melden.

Ben boy 18 jaar en kom uit wervershoof (nh).
heb 14 jaar in winterslaap gelegen tot ik wakker werdt, ben toen met brommer gaan kloten, en nu me eerste auto aan het opknappen.
En voor de kost ben ik autospuiter.

en hier wat foto's van me wagen. Een golf 1 1.5 gx uit 15 aug 1983
En hier de foto's.

Hoe ik hem kocht:






Het demonteren:



het plaatwerk:















strak maken + spuiten:


































tot zover ben ik nu, heb trouwens nu alle ramen erin. en blijf foto's posten als ik verder ben!

golf mkII 16v 16-03-2006 17:08

welkom en lekker bezig
blijft het een 1.5 of wordt er motories nog wat aangedaan

karretje 16-03-2006 17:30

Hallo,

Welkom hier! :)

Ziet er goed uit,mooie kleur!!

Professionele aanpak,ook de binnenkant helemaal meegespoten..... :rolleyes:

Veel succes nog verder met jouw auto!

Groeten Jurjen.

Erwin G60 16-03-2006 17:35

Welkom!Er melden zich hier veel golf 1 drivers aan de laatste dagen!
Goed bezig zo blijft er weer eentje bewaart apart kleurtje btw.

boy.schouten 16-03-2006 20:59

Dank jullie wel voor de reacties!!

Ik ben er nu al zo'n beetje 5 maanden mee bezig en schiet al lekker op zo!
Alleen me motorruimte is niet gespoten, want volgende winter wil ik er een 1800 16v kr blok inhangen en rondt om schijven.
Maar eerst maar zo even!

Ruud 16-03-2006 20:59

lijkt wel mijn oude kleur.
is het van honda s2000 soms.

gr ruud

René 16-03-2006 21:03

welkom op dit prachtige forum ;)

mooi karretje en superkleur!

boy.schouten 16-03-2006 21:08

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
lijkt wel mijn oude kleur.
is het van honda s2000 soms.

gr ruud


Nee het is een volvo c70 kleur

corrado-usa 16-03-2006 21:18

Welkom op het forum, ziet er goed uit.
Mooie kleur trouwens.

chris 16-03-2006 23:05

Nou,voor een mannetje van 18 ben je lekker bezig zo!!Net als toen ik 18 was,en toen me 1e...eh 2e...eh..ok,mn 4e GTI over ging spuiten...en nu alweer 30,en ben nog steeds met die hokken bezig..

Klein beetje commentaar.....waarom niet de moeite nemen om je slotpennen,bumperplasticjes en andere rubbertjes te demonteren?Het afplakken is meer werk...en het eindresultaat is als je demonteert echt mooier..

Ok,ik ben denk een zeikerd... :rolleyes: .kijk maar naar mijn topic..http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3366

Sponze® 16-03-2006 23:57

Welkom hier :)

je verricht goed werk aan de golf :)
Persoonlijk niet mijn kleur, maar laten we
eerst maar eens het eindresultaat zien!

Superproject iig!

trouwens, je hebt pm...

DeNB3rt 17-03-2006 01:28

welkom, en zoals de rest zegt, good job!

airy 17-03-2006 08:13

Welkom, superprojekt, zullen we je nog wel eens tegen komen bij een treffen. Succes met je projekt

Timmetje20 17-03-2006 17:04

Hallo, ziet er zeker donders goed uit! Ben zelf ook wel een grote fan van die kleur. Ga als ik genoeg geld heb om de auto te laten spuiten ook ff goed na denken over de kleur, maar ik denk dat die van mij een originele GTI kleur wordt. Veel succes ermee, ik blijf het zeker volgen.

boy.schouten 18-03-2006 01:18

Quote:
Originally Posted by chris
Nou,voor een mannetje van 18 ben je lekker bezig zo!!Net als toen ik 18 was,en toen me 1e...eh 2e...eh..ok,mn 4e GTI over ging spuiten...en nu alweer 30,en ben nog steeds met die hokken bezig..

Klein beetje commentaar.....waarom niet de moeite nemen om je slotpennen,bumperplasticjes en andere rubbertjes te demonteren?Het afplakken is meer werk...en het eindresultaat is als je demonteert echt mooier..

Ok,ik ben denk een zeikerd... :rolleyes: .kijk maar naar mijn topic..http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3366


Ik heb je topic al een paar keer gezien, en hij ziet er echt super uit!, kwa rubbers heb ik alles verwijdert, alleen die eene slotpen kreeg ik niet los, dus heb ik maar mooi laten zitten, en ik wist niet zkr of die bumperplasticjes te hergebruiken waren!

maar jou wagen zier er topper uit!!

golf1g40 26-03-2006 20:08

he boy ziet er goed uit waarneer rijd hij . die van mij met een week of 2 als de spuiter een beetje opschiet haha kom nog wel een keertje langs om te kijken

boy.schouten 28-03-2006 20:21

Quote:
Originally Posted by golf1g40
he boy ziet er goed uit waarneer rijd hij . die van mij met een week of 2 als de spuiter een beetje opschiet haha kom nog wel een keertje langs om te kijken


Je spullen zijn nu toch klaar, kom maar een keertje langs met de golf :tongue: wil wel een rondje mee!

golf1g40 28-03-2006 21:26

Quote:
Originally Posted by boy.schouten
Je spullen zijn nu toch klaar, kom maar een keertje langs met de golf :tongue: wil wel een rondje mee!


ja de spulen ziten er al op mooi kleurtje kom wel ff langs als ik de moter uit zijn nood programa krijg

Moroder 29-03-2006 21:43

Ziet er best uit kerel :)!! Doe je alles zelf, of helpen je collega's ook een handje (of big hand) mee ;)???

(wask elke dag maar wat anders, de ene dag spuiter, de andere dag straler/coater ''droom droom'')

boy.schouten 01-04-2006 16:13

Quote:
Originally Posted by Moroder
Ziet er best uit kerel :)!! Doe je alles zelf, of helpen je collega's ook een handje (of big hand) mee ;)???

(wask elke dag maar wat anders, de ene dag spuiter, de andere dag straler/coater ''droom droom'')


Alleen me scherm is er ingelast door een collega, voorderest heb alles zelf gedaan! :)


All times are GMT +1. The time now is 23:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.