Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Transporter (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Benji eindelijk aan de Camper! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25991)

Alberto 03-10-2007 21:08

zat in een nieuwe t5 60 edition ...echt mooi zacht leer
met dat logo er in echt een mooi geheel

Benji 03-10-2007 21:19

Ja dat zeker, maar kost ook een paar zeker!

Mister Cool 03-10-2007 21:53

Quote:
Originally Posted by Benji
Hahaha, dat is net wat!! Maar project camper staat op een laag pitje, project 35i is vanavond gestart :D


Is er al een projecttopic van?? Of heb ik iets over het hoofd gezien :D

Benji 04-10-2007 16:32

Nog niet, gisteravond pas opgehaald. Heb een ander blok gevonden, daar zal ik morgen even om kijken. Dan hopelijk morgen een topic :D En anders dit weekend.

Benji 09-02-2008 16:34

En de laatste update is al weer een paar maanden geleden! :eek:

Weinig gebeurt de laatste tijd, hij staat nu lekker droog in de loods.
De randen van de velgen weer eens wat opgepoetst, dat werd ook eens tijd. Nu de complete bus nog eens wassen. Dan kan ik weer beginnen met opknappen. De lasnaden beginnen weer te roesten, dus deze moeten kaal en weer netjes gemaakt worden. En dan ook een groot deel van de bus wat netter in de lak zetten.

Wel heb ik via Lennart een Z-A grilletje kunnen scoren. De beste lange heeft een paar vanuit Afrika mee genomen. Het resultaat vind ik super!!!



Lennart 09-02-2008 17:36

staat echt lekker man! :)

Mister Cool 09-02-2008 17:42

Staat erg leuk benjamin! Maar dat wist je al, blijft een coole capmert :thumbup:

Ebut 09-02-2008 18:52

Vet! :rock:

Beetlefreak 11-02-2008 21:13

Front staat 'm goed :thumbup:

Bruders 07-03-2008 12:42

Hahaha..Die lange mooi meegesmokkeld ja..
Ik heb dr ook eentje op mn T3 gezet...besteld in Engeland...

Belde die lange me ineens vanuit Z-A of het wijs was er een paar mee te nemen...
Ik zeg gewoon doen..raak je hier zo kwijt!!

Ben dr zelf nog niet helemaal uit of het bij mijn look staat...
Of we veranderen mn look weer!!! ;-)

grtz..Vic

Benji 07-03-2008 12:51

Dat heeft hij inderdaad goed gedaan, alleen had hij wel meer mee kunnen nemen. Hij was ze zo kwijt. Maar nu bliijft het nog een beeeeeetje uniek :D

Het is wel zo dat het niet op iedere bus staat, icm mijn bumperpakket enzo past het super.


Vorige week heb ik de schuurmachine op de linkerkant gezet, er kwam weer roest door, dus deze keer dit maar eens beter aanpakken. De zijkant moet nog ff in de grondverf en de side-skirts en lasnaden weer netjes afkitten. Dan kan hij in de lak en is het ook al weer bijna tijd voor de keuring!



Ebut 07-03-2008 13:08

Goed bezig Benzi :rock:

Bruders 07-03-2008 18:27

@Benji...Ik had hetzelfde met de roest hoor...alles aangepakt en binnen een jaar komt het weer tevoorschijn....terwijl de mijne 's winters ook binnen staat...ga binnenkort ook weer ff aan de gang...

grtz..Vic

jettaracing 07-03-2008 19:55

De enige goede manier is uitstralen ,maar je moet maar net een mobiele straler hebben natuurlijk.
Maar dit jaar weer een nette bus Benji!
Ga zo door :thumbup:

Benji 07-03-2008 20:06

Klote is dat met die busjes, die lasnaden roesten om de haverklap weer. Komt van binnenuit achter het keukentje e.d. Maar daar is niet goed bij te komen bij een t3, en keukentje er uit halen heb ik ook weinig zin aan :tongue:
Straalpistool heb ik ook wel en grid heb ik nog bij de bult, maar geeft zo'n bende :D En werkt ook niet echt heel erg mooi. Als hij dit jaar maar weer netjes is ;)

Benji 16-03-2008 09:48

Van de week weer even bezig geweest, de bus moest de loods uit zodat de t4 erin kon. Dus alles maar direct afgelakt!!

Ook binnenkant even gedaan, was niet zo netjes:







Grondverf:







Ook de neus weer even gedaan, deze sloeg een beetje mat uit en er zaten wat zakkers in van de vorige keer :thumbup:




En in de lak!! Op de foto nog veel sinasappelhuid, omdat hij toen net gerold was. Dat is al weer aardig bijgetrokken.
















Nu nog even de auto wassen en paar kleine plekjes bijwerken, en hij is klaar voor het seizoen :cool:

mousemobile 09-04-2008 10:36

Hoi die Benji
 
Weet je nog dat ik je mailde over de lekkende koplampen?
Zo te zien ben je druk bezig geweest aan je bussie. Mooi geworden joh!
Ook ik heb niet stil gezeten. De mousemobile heeft inmiddels een gedaanteverwisseling ondergaan. Ben er KEI-trots op!
Kijk maar eens op http://www.mijnalbum.nl/Album=3YATYWZ3

Groetjes Mousemobile Eindhoven

Benji 09-04-2008 15:54

Hey Rita (Rita was het toch? ;) ) Jij ook eindelijk hier? haha.
Jou busje is ook netjes geworden zeg! En een flinke behandeling van het chassis is niet verkeerd. Hij is flink verandert in ieder geval :thumbup:
Misschien spreken we elkaar weer eens bij een meeting ergens. Hopelijk komt er ooit weer eens een 'zoveel'jaar Transporter festival ;)

Benji 09-04-2008 16:02

En hier nog een fotootje van de t3 op het moment, natuurlijk lekker zonnebadend op de pier van Holwert :D




En reklame rijden voor de meeting naast huis! :thumbup:



retro hans 09-04-2008 16:26

Ziet er weer tip top uit hoor!!


All times are GMT +1. The time now is 04:14.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.