Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Neill_s Garage (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=100570)

Neill_s 31-05-2012 21:26

Neill_s Garage
 
Aangezien er zo nu en dan wel eens wat wisselt in het wagenpark heb ik in navolging van enkele andere medeforummers besloten ook maar een algemeen topic aan te maken.

Ik doe inmiddels al een paar jaar mee en heb dan ook al wel wat projecten gehad. Begonnen met een Opel Ascona A2.0, daarna een 86-er Golf 2 diesel, Opel Ascona B 2.4, Golf 1 GTI '82, Opel Vectra 2000 16v '92, Golf 1 GTI '83, Bora TDI '99 en een Golf 1 cabrio GLI 16v. Hiervan heb ik wel (digitale) foto's, maar nog niks op het net. Ik zal tzt de foto's wel eens scannen en uploaden.

Na al deze auto's zal ik het maar bij plaatjes houden, dat kijkt prettiger ;)

Bora TDI '99




Golf 2 1.8 Moda '91







Kever 1300 '72
van:




tijdens:










naar:




Golf 2 1.6 '86







Golf 2 GTI 16v '86




Golf 3 2.0 GT variant:







En tot voor kort een Golf 2 1.6 '91:










Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een '98 Golf 4 TDI. In de volgende posts zal ik daarvan het project bijhouden.

Groeten Niels

Neill_s 31-05-2012 21:43

Deze golf is niet geheel onbekend op dit forum, ik heb hem gekocht van Joram (Audi1981) en heb er inmiddels al weer dik 3000 heerlijke kilometers mee gereden.













Het is niet de netste, maar het onderhoud is perfect bijgehouden en ook zit er climate control en 4 electrische ramen op. Dit zijn toch wel erg prettige opties ;) Inmiddels heb ik er al een andere achterbumper bij en ben ik rustig aan op zoek naar delen om hem wat frisser te maken. Voordat ik de golf had was er al iets leuks op m'n pad gekomen: