Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car CafĂ© (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   spijtig dat er zo bedrijven bestaan ... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74210)

golf16v 23-08-2010 15:31

spijtig dat er zo bedrijven bestaan ...
 
bedrijf biedt hier iets aan op het forum.

vermits telefonisch niet bereikbaar is (oertijd???), enkel reageren via mail. Dus maar gedaan en afgesproken om gaan te kijken. Afgesproken om vandaag om 15h langs te gaan, nadien nog mailtje terug gekregen om iets vroeger te komen (14h) voor in het geval de koop doorging we naar rdw konden voor afmelden.

Alles duidelijk afgesproken in mail dus...

rij je 190km (enkele rit), 2 uur durend , kom je daar aan en dan krijg je gewoon mompelend te horen "hebm verkocht" en dat was het

in totaal dus 400km gereden (40 euro brandstof) , 4,5 uur, halve dag kwijt doordat meneer de zaakvoerder zich blijkbaar niet aan zijn woord houdt


ofwel zeg je van in het begin " eerste die hier met geld staat heeft hem ...", maar niet gewoon afspreken en dan zoiets lappen he

als uitleg krijg je dan "zijn er soms die niet komen opdagen ..."

kan goed zijn, maar zo ben ik niet!


1 ding weet ik wel: zo gaat je zaakje niet blijven bestaan als je op zo een manier handel wil drijven. dan gaan ze op het laatste allemaal wel eens wegblijven. (wat ze voor mijn part ook mogen doen)

voor zij die willen weten waar ze beter wegblijven ... ik ben wel bereikbaar en zal wel antwoorden

zippo123 23-08-2010 15:41

Pfff als ik dit zo lees is dat zwaar klote!

Benzine geld nog proberen te verhalen op die vent?

Dat vind ik eigenlijk maar meer dan normaal dat hij je dat teruggeeft.

golf3freak 23-08-2010 15:43

Was het toevalig een g60.

Jel Golf 2 GTI 23-08-2010 15:48

ook gezellig :screwy:

Ik snap wel dat het frustrerend is dat er mensen niet komen opdagen, maar je kan niet iedereen gelijk trekken he. Dan werd er geen auto meer verkocht.

naft kwijt, verscheten tijd en nog geen reet verder.

Hopelijk kom je iets beters tegen :thumbup:

golf16v 23-08-2010 15:48

Quote:
Originally Posted by zippo123
Pfff als ik dit zo lees is dat zwaar klote!

Benzine geld nog proberen te verhalen op die vent?

Dat vind ik eigenlijk maar meer dan normaal dat hij je dat teruggeeft.


op dat moment ging ik mijn tijd er nietmeer insteken om te discussieren, heb nu al halve dag verloren doordat hij zich niet aan zijn woord gehouden heeft

golf16v 23-08-2010 15:49

Quote:
Originally Posted by golf3freak
Was het toevalig een g60.


idd

golf3freak 23-08-2010 16:32

Oke had zoiets zeeker niet van hun verwacht.
Mooi kloote man, maar het is al gebeurd je zou desnoods in overleg je benzine geld terug kunnen vragen.

Alberto 23-08-2010 16:48

deze ? :wow:

Hight 23-08-2010 17:03

mooie kutstreek idd, dat soort mensen :stick:

T!m 23-08-2010 17:21

Dit is inderdaad geen manier van handelen en wekt alleen maar agressie op.
Zo'n iemand moet gewoon even goed duidelijk worden gemaakt dat het zo niet werkt.

Indien de persoon in kwestie duidelijk een afspraak met jou heeft gemaakt zou ik hem aansprakelijk stellen voor de gemaakte reiskosten.

En voor de rest, dikke vinger voor de verkoper :rolleyes:

knedel16vweber 23-08-2010 17:22

Quote:
Originally Posted by Alberto
deze ? :wow:

welke adverteerder hier heeft er nog een te koop dan? :rolleyes:

Markus 23-08-2010 17:27

Leuk zulke mensen die zien alleen euro tekens :screwy: :angryv:

HannoverEdition 23-08-2010 17:32

Quote:
Originally Posted by Alberto
deze ? :wow:


Idd,hij is verkocht :D

SubdubberGT 23-08-2010 17:35

Hij komt hier uit de buurt, heb hem zelf ook wel eens dingen gevraagd via de mail maar nooit reactie of iets dergelijks, en door dit bevestigd het bij mij dat er iets niet deugt daar :screwy:

Alberto 23-08-2010 17:36

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Idd,hij is verkocht :D

Quote:
Originally Posted by Bolku
Verkocht idd, slotje dus svp.


zag het klopt , raare gang van zaken
jammer dat bolku zelf niet even zijn verhaal doet ;)
dan kan deze ook op slot

GaryVW 23-08-2010 17:41

K heb daar pas ook wat besteld.. duurde 1,5 week voor ik een reactie via de mail van hem terug had.. voor de rest wel redelijk optijd spullen binnen..

tiefflieger 23-08-2010 17:53

Ook al een aantal keer spullen besteld, persoonlijk nog nooit problemen mee gehad...

Dexter 23-08-2010 18:03

Altijd jammer dit soort zaken. Sowieso al een kansloze missie als een bedrijf niet telefonisch te bereiken is.

De Limburger 23-08-2010 18:36

nooit problemen met jeroen gehad, krijg direct reactie op mail, en ook altijd de spullen optijdt dus...rararaadsel

Arnaud 23-08-2010 18:41

Valt me wel op dat op het laatst iedereen wel een vuiltje kan ontdekken, forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. ;) In orde van netheid is dit niet netjes afgehandeld, 100% mee eens. Maar fouten worden nou eenmaal gemaakt en het belangrijkste is de manier hoe ze opgelost worden, dat is ter plaatste blijkbaar niet echt gelukt maar het laatste woord is nu aan Jeroen aka Bolku... laat je horen! :)


All times are GMT +1. The time now is 00:26.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.