Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   VagFest 2013!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=117476)

De Limburger 11-08-2013 16:01

VagFest 2013!!
 
Post hier de verhalen en foto's van Vagfest 2013.


Ik zelf heb gewoonweg een te gezellig weekend achter de rug met heel veel bier, al bij al bijna 20 kratten bier onmogelijk veel vlees en eieren en nog meer gek geouwehoer , rook heel veel rook en ook echt super veel gelachen, om foto's te kunnen maken. Maar ik heb wel een paar foto's van Misha en kornuiten..

Ik was met een paar van onze groep aangereden, en hebben ons samen gepakt met DubClub wat ook echt heel goed samen ging het was gewoon super gezellig.
Bijna net een woonkamer met twee banken een hoop muziek bier en vlees zoals ik al zei. Voor herhaling vatbaar zeg ik.

En voor de organisatie van VagFest 2013 zoals altijd goed geregeld goede beveiliging die het rijden redelijk in toom hielden. En tsja stof en rondrijdende gekken blijf je toch houden als je dat niet wilt moet je maar thuis blijven.
Het was heel goed geregeld van entree voor de camping de vrijdag morgen al, tot het eind feest in de tent.!

Dikke respect voor alle werk weer en tot volgend jaar maar weer.

Hier de paar foto's












gerold1234 11-08-2013 16:15

Was sjoerd lastig geweest? Haha! Ziet er goed uit heren!

Misha 11-08-2013 18:05

Was een superweekend!!

Jel Golf 2 GTI 11-08-2013 18:35

Weekend was blijkbaar heel goed hoorde ik van andere mensen (VAG Noord groep), maar ik ben alleen vandaag geweest en vond het serieus tegenvallen.

Veel minder auto's dan vorig jaar, nog steeds veel stof :) ook waren er al veel mensen aan het vertrekken toen wij aankwamen.

Het is meer een gezellig weekend onderonsje aan het worden dan dat het eigenlijk een meeting is.

Heb nog met een paar mensen staan klappen die vroeger Hofstade deden of alleen de meetings in de schorre. En die komen allemaal op hetzelfde uit dat de meeting vroeger toch beter was.

Heb me wel geamuseerd maar het was absoluut niet vergelijkbaar met de vorige jaren. Wat ik een beetje spijtig vond. :thumbup:

Barn171 11-08-2013 18:44

Ik ben vandaag ook nog ff langs geweest en heb me goed vermaakt. Wel duidelijk dat er al veel volk vertrokken was (wat een teringbende hier en daar), maar toch was het zeker nog niet leeg. En wat een stofzooi zeg! Niet te geloven. Oh, en als organisatie zou ik wel dat heuveltje zand aan de inkom glad maken. In de 10 minuten dat we daar voorbij kwamen, staken drie wagens z´n neus vast in het zand, beetje lullig...

Misha 11-08-2013 19:01

Wij gaan ook altijd voor het weekend en pakken alles in zondagochtend en rijden nog voor de middag naar huis.
We zien niks van de meeting zelf, puur het weekend is waar het bij ons om draait. Lekker gezellig met elkaar feesten!
Overigens ben ik 't er wel mee eens dat een locatie/terrein als de Schorre veel meer sfeer heeft dan een platte weide.
Stof, wat wietaroma's en andere gekkigheid hoort erbij.. dat weet je vooraf, maar dat is ook de charme van het evenement.


Ik heb inmiddels op de Dubclub-facebookpagina een album met wat (iphone) beeldmateriaal gezet:

https://www.facebook.com/media/set/...33245257&type=1

Ralph 11-08-2013 19:07

Na 12 jaar Mania / Vagfest hou Ik het voor gezien. Het terein mist echt de gezelligheid dan alle voorgaande locaties. Mijn mening is een gezelligweekend met je vriendengroep maar heeft nog maar weinig met mooie autos te maken. Savonds was het altijd leuk om bij je tent te kijken welke mafketels rond reden, zelfs dat mocht dit jaar vanaf 17.00 uur niet meer... Niet meer mijn ding, dus Ik ga niet meer. Voor diegene die volgendjaar wel weer gaan, veel plezier in die stofbende !!

joostvw 11-08-2013 19:10

Vag-fest is idd niet een meeting waar je alleen de zondag moet komen. Dat moet je heel het weekend meemaken.
Wij zijn zondagochtend de spullen in gaan pakken en tot een uur of 3 op de showground rondgelopen.

Dit jaar weer met de bar kar op de camping gestaan en was weer een TOPweekendje.
gaat veel te snel voorbij.
Foto's heb ik alleen zondag gemaakt. die komen er aan.

PimVW 11-08-2013 19:35

Ben n weekend geweest en vond t wel cool! Stof was wel n nadeel verder weinig klagen.
Had nog prys ook :)

SCT-Peter 11-08-2013 21:24

ben enkel vandaag geweest , 1 uurtje en was weer weg , wa een bende vetzakken , liep net rond op een afvalberg
kom dan aan men auto en zie handen erop , vind ik niet leuk en al zeker niet met dat stof erop
en dan al die wrakken die erond rijden

nee dank je , hoeft voor mij nimmer

De Limburger 11-08-2013 22:13

Vagfest is het feest in mijn ogen, waar je niet met je beste wagen naar toe gaat. Je gaat er naar toe om gezellig een pilsje te drinken en wat te lachen met je maten. En waar je anderen leert kennen, het is gewoon zo: Vagfest heeft altijd rondrijdende gekken, en stof. Je moet er tegen kunnen en voor kiezen anders gewoon thuis blijven.

Ralph 12-08-2013 17:41

Zoals het destijds bedoeld was is het niet meer. Het is inderdaad een zuip en rotzooi weekend geworden. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk !

Misha 12-08-2013 18:03

Tijden veranderen ;)

gerold1234 12-08-2013 18:25

Ik ga volgend jaar wel! Net iets voor mij!:D

Misha 12-08-2013 19:00



furb 12-08-2013 20:54

Wat een tuig.....

Mk1glas 12-08-2013 20:58

http://www.facebook.com/christian.g...87444 8&type=3

De Limburger 13-08-2013 11:35

Quote:
Originally Posted by furb
Wat een tuig.....



Flink tuig ja, en rotzooi maken niet normaal.. Maar toen het tijd opruimen was, was het bij ons wel netjes schoon en opgeruimd alles in zakken en weg.
Kostelijk geamuseerd met jullie. :thumbup:

Misha 13-08-2013 11:43

Ja dat kun je van die Donnie's die schuin tegenover ons zaten niet zeggen...

GolfMania 13-08-2013 16:03

Zal ik dan maar wat foto's van de auto's online zetten ;)
Ben wel alleen op zondag aanwezig geweest.

Voorsmaakje:












Klik hier voor de rest van de foto's. De map wordt wel nog steeds aangevuld ;)


All times are GMT +1. The time now is 14:26.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.